Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 45

Onderwerp: Even voorstellen: Schil

  1. Top | #21
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    Ja, dat klopt. We kwamen daar met als doel om te lunchen bij de Earl of Sandwich. Op weg van Miami naar Kissimmee over de turnpike hadden we met de Earl of Sandwich kennisgemaakt op een van de Service Plaza's. Dat broodje smaakte toen erg goed en daarom zijn we later in onze vakantie op zoek gegaan naar andere vestigingen van deze zaak. Die in Downtown Disney zat het dichtst bij (er zijn er niet zoveel) en natuurlijk hebben we daar ook verder even een rondje gelopen.

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    Zo nieuwe paspoorten zijn binnen en gelijk maar ESTA ingevuld , je kan het maar gedaan hebben , we zullen mijn zoon van 10 thuis moeten laten want hij is de enige die geen direct toestemming heeft gekregen

    vreemd maar zal wel goed komen

  3. Top | #23

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    Ik weet zeker dat je in Sea World haaien kon voederen, onder water vanuit een kooi. Weet niet of het nu nog kan?
    Sea world is ook niet meer wat het was na het Tillicum incident maar dat is mijn mening...O

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    ik heb zojuist deze aanbieding gekregen voor een villa :

    We are owners of ‘The Groves’ a Florida state fully licensed, four bedroom villa (King, Queen, two twins) in well known Orange Tree community near Disney.

    Our luxury home is available for your requested dates from 26 April through 10 May, 2013 and we will offer an early booking discounted rate to secure your booking.

    Our website is www.thegrovesfloridavilla.com. We have a virtual tour that you can see each room and the property and private pool and spa area.

    We can offer our villa for the discounted, price of £800 $1250 USD for a 14 night stay. All taxes, cleaning fees, credit card fees and wifi are included. If you are interested in booking please respond via e-mail and we will hold the dates. We will then forward a deposit and booking form for you to complete. Pool heat is an additional $10 per day and Spa heat is optional at an extra charge of $5 per day.

    Note that payment is made via credit card in USD through a secure link with our property management company. This allows us to confirm your stay more quickly.

    Our villa, only 8 miles from Disney, is a four bedroom, three bath home with private, south / west facing pool with sun all day and no rear neighbours, backing onto an orange grove.

    We have three bathrooms with a cabana bath right off the pool deck.



    voldoet aan mijn 'wensen' en geeft nog een aardige korting , ook de aparte spa heat
    ( lijkt me toch wel lkr als dat verwarmd is) is voor de helft.

    ik ken alleen geen enkel gebied dus ik vraag me af of dit wel een goede community is
    en ik lees dat de achterkant grenst aan een sinaasappelgaard of lee sik dat verkeerd ?
    heb ik dan veel meer last van insecten e.d. ?
    Laatst gewijzigd door Schil; 08-06-12 om 14:14.

  5. Top | #25
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schil Bekijk Berichten
    ....heb ik dan veel meer last van insecten e.d. ?
    hmm.....in de regel heb je geen last van insekten omdat het zwembad en het terras overdekt is met gaas.


    Uploaded with ImageShack.us



  6. Top | #26
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    Mooie villa hoor!!! Zou ook voor ons perfect zijn... alleen te duur. Mijn favoriete lay-out van de villa. We zijn in februari langs deze wijk gekomen en we vonden het er erg netjes uit zien. De Walmart ligt vlakbij en via de 192 ben je ook zo bij de parken.
    De een zou het te ver weg vinden maar wij zouden er zo voor kiezen!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  7. Top | #27
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    Wij hebben zelf in augustus 2011 en in april 2010 in deze community gezeten. Mooi aangelegd is een klein speeltuintje voetbal- basketbal en tennisveld. De sinaasappelgard is gewoon een rij bomen die vooral bij het inrijden te zien zijn. Je mag het fruit plukken voor eigen gebruik. Het is dat ik weer eens een ander stukje wilde zien anders hadden we dit jaar ook weer hier gezeten.

    Groetjes Marita

  8. Top | #28

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Mooie villa hoor!!! Zou ook voor ons perfect zijn... alleen te duur.
    Kijk trails ik zie dat je regelmatig post wanneer het over huurhuizen gaat en telkens schrijf je "duur" of "te duur" als het over de prijs gaat.
    Ik heb respect voor ieders portemonnee maar hiermee strooi je zand in forumgangers hun ogen.We can offer our villa for the discounted, price of £800 $1250 USD for a 14 night stay. All taxes, cleaning fees, credit card fees and wifi are included.
    1.250$ (= 992€ à 1.26) voor 14 dagen is een zeer correcte prijs voor een 4/3 all inclusive en op deze locatie.
    Wat jij nu doet, is laten uitschijnen dat het voor een pak minder ook kan, daar waar dit al mooie tarieven zijn. Daar help je forumgangers niet mee!
    Toen ben ik eens op jouw website gaan kijken en wat blijkt; Schil moet met zijn gezin 947€ betalen wanneer hij in dezelfde periode in jouw chalet zou verblijven en heeft hij geen privé zwembad, geen kabel t.v., geen gratis internet, etc.
    Kortom bij jou verblijft hij in een chalet en nu kan Schil voor 45€ meer in een volwaardige villa verblijven met 4 slaapkamers, 3 badkamers,privé zwembad en Jacuzi
    Is de villa nu nog steeds "te duur"?

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    dag 1 aankomst Orlando , Auto halen en naar de Villa rijden en onderweg of later boodschappen doen en voor de rest bijkomen
    dag 2 rustdag, ff kijken hoe we ons voelen , 's-avonds evt midgetgolfen
    dag 3 Seaworld
    dag 4 shoppen , relaxen , misschien ochtend naar Aquatica
    dag 5 Universal Studio
    dag 6 boot tochtje met krokodillen kijken e.d. ( ik moet nog boeken/kijken welke het gaat worden maar volgens mij is die va boogy creek ofzo wel wat)
    dag 7 relaxen / halve dag naar Seaworld of Universal zodat we 's-avonds vuurwerk kunnen zien ( is alleen bij Universal ?)
    dag 8 Island of Adventure
    dag 9 weet ik nog niet maar zal niet heel veel zijn
    dag 10 Busch Garden
    dag 11 ochtend waterpark en voor de rest relax
    dag 12 park waar de kids nog een keer heen willen , kan ook zijn dat we nog een tickets voor Disney kopen
    dag 13 park waar de kids nog een keer heen willen
    dag 14 shoppen en vertrek

    even uit mijn hoofd gedaan en terwijl ik dit schrijf vergeet ik te kijken welke dgn het weekend zijn want daarin
    wil ik in principe de rustdagen pakken om in ieder geval de grote parken te vermijden voor de drukte.

    ik ga hem nog aanpassen , geen tijd meer nu , maar ik laat het lijstje staan zodat ik een beetje weet hoe de planning is

  10. Top | #30
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    Al tickets geboekt? Wij vliegen rechtstreeks vanaf Duesseldorf met Air Berlin. Als je goedkoper wilt moet je wachten op aanbiedingen van Arkefly of met een tussenstop, want dat is altijd goedkoper. Succes!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •