Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 45

Onderwerp: Even voorstellen: Schil

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Even voorstellen: Schil

    Hoi

    ik ben Jeroen ( forumnaam Schil ) en ik ben van plan om volgend jaar Mei 2013 tijdens de vakantie 2 of 3 wkn naar Florida te gaan met het
    gezin ( 2 kids 11 en 7 dan )

    het zou de eerste keer zijn , we zijn nog nooit verder geweest dan Egypte
    dus ik heb nog een hoop dingen te ontdekken dus alle tips zijn welkom.

    bedoeling is om rechtstreeks te vliegen of het moet echt heel veel geld schelen maar met die kids en voor ons zelf vind ik het prettiger om
    rechtstreeks te vliegen.

    In Florida willen we een week bij de parken in Orlando zitten met een huis incl zwembad e.d. , daarna naar het zuiden vertrekken om de rest(?) te bekijken.

    ik hoop hier wat te leren en ervaring op te doen en nogmaals alle tips zijn welkom.

    ps. bedrag dat ik in mijn hoofd had dat ik kwijt zal zijn voor de ze reis zit tussen de USD 8000,- en USD 10.000 , klopt dat een beetje ?

    ps 2. excuus , ik zie dat mijn titel niet goed is.
    Laatst gewijzigd door Schil; 24-02-12 om 19:38. Reden: titel aangepast

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    oh en weet iemand of je ergens met haaien kan zwemmen in zo'n kooi ?

    ultieme wens van mijn vrouw nl

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    plannen inmiddels bijgesteld naar min 15 dgn Orlando , waar we de parken willen bezoeken maar vooralsnog Disney overslaan.

    via ArkeFly al gezien dat het vliegen zo'n EUR 2800 kost en dat lijkt me een beetje
    veel dus straks als alle andere maatschappijen actueel zijn maar ff goed zoeken.

    ook inmiddels aardig wat gelezen hier , kom er alleen nog niet echt uit over de villa en het gebied..

    as woensdag de paspoorten regelen en dan kan ik beginnen met plannen

  4. Top | #4
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    Welkom op dit leuke en informatieve forum.

    Wat villa betreft zitten wij graag in een community rond de Ronald Reagan Parkway.
    Je bent dan, via de Old Lake Wilson Road, zo op de 192 en je zit zo op de I-4.

    Tijdens onze vakantie afgelopen februari verbleven we de laatste week in deze villa:
    http://www.floridavacations4u.co.uk/
    Misschien iets voor jullie? Een hele leuke en gezellige villa tegen een zeer goede prijs.
    De ligging vonden wij ook prima en mochten we nog eens terug gaan en in een villa willen verblijven, dan wordt het weer deze.

    Wil je geen enkel park doen van Disney?

    Lees eens wat reisverslagen.
    De onze vind je hier: http://www.schoutenjanssen.nl/

    Heel veel plezier met de voorbereidingen!!!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    ik wil misschien wel Disney doen als ik nog een dag over heb ofzo maar in
    principe is Disney bijna hetzelfde als Parijs en ik wil genoeg rust inplannen
    zeker gezien het de 1e keer is.

    De andere parken hebben meer onze voorkeur dus we zien wel hoe het loopt
    maar ze gaan niet mee in de planning.

    de parken die ik wil aan doen zijn :

    Universal Studios
    Island of Adventure
    Seaworld
    Busch Garden
    Aquitica
    en nog iets maar ik weet ff niet meer wat

    ik had voor bovenstaande een 14 dgn ticket gezien voor ca EUR 950

    dan wil ook nog zo'n boot tocht met Krokodillen doen ( boogy creek ofzo?) want
    Everglades vind ik te ver weg

    ik heb al heel wat reisverslagen gelezen en zal die van jouw ook even lezen

    die villa is idd erg goedkoop en ik heb gelijk een mail gestuurd , ik weet alleen nog niet wanneer ik exact ga gezien ik de vliegdagen niet weet.
    Laatst gewijzigd door Schil; 20-05-12 om 15:03.

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    Sorry Schil, maar Disney Parijs is absoluut niet te vergelijken met Disney in Orlando. Een stuk van Parijs zul je vergelijkbaar vinden, maar Disney World Orlando is zoveel meer. Grootser, mooier, naar mijn mening vriendelijker en als voordeel, ze spreken Engels. :-)

    Zonder gekheid: Walt Disney World heeft veel meer te bieden dan Parijs.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

  7. Top | #7
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    Alleen al vanwege de sfeer is het niet te vergelijken, maar ook de parken zijn zeker anders, als je alleen al Epcot en Animal Kingdom bekijkt.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    Hoi Jeroen,

    Ik kan me alleen aansluiten bij de vorige mensen. Je kunt Parijs hiermee niet vergelijken. Disney in Orlando is veel groter, vrolijker, vriendelijker, beter te verstaan en persoonlijk vind ik het ook schoner als Disney in Parijs. Maar er is ook zoveel te doen en te zien en het is ook zo moeilijk om een keuze te maken we willen eigenlijk wel alles maar de dagen zijn zo kort en de vakantie is ook zo om. Jammer jammer

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    ja precies ik heb maar 2 wkn en dan wil ik liever die andere parken eerst zien , als ik dan nog dgn over heb kan ik altijd nog bij zo'n ticketshop kijken voor goedkope tickets.

    eerst maar even de vluchten afwachten want eer die niet bekend zijn kan ik
    ook niet plannen welke dgn we vertrekken.

  10. Top | #10
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: Schil

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schil Bekijk Berichten
    oh en weet iemand of je ergens met haaien kan zwemmen in zo'n kooi ?

    ultieme wens van mijn vrouw nl
    Ik vrees dat je hier voor moet uitwijken naar Key West of de Bahama's, en gezien je plannen zul je dat moeten bewaren voor een volgende keer (en die komt er, want éénmaal in Florida, en je bent hooked \\/)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schil Bekijk Berichten
    via ArkeFly al gezien dat het vliegen zo'n EUR 2800 kost en dat lijkt me een beetje
    veel dus straks als alle andere maatschappijen actueel zijn maar ff goed zoeken.
    Ik help het je hopen, maar zo als het er nu uit ziet zijn de vliegtickets een stuk prijziger dan voorheen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schil Bekijk Berichten
    ook inmiddels aardig wat gelezen hier , kom er alleen nog niet echt uit over de villa en het gebied..
    Als je toch niet naar Disney gaat maakt de lokatie van de villa niet uit, dan moet je zowiezo reizen. Als je een hotel wil wat een beetje centraal zit tussen de door jou genoemde parken, kom je al gauw op International Drive terecht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schil Bekijk Berichten
    dan wil ook nog zo'n boot tocht met Krokodillen doen ( boogy creek ofzo?) want
    Everglades vind ik te ver weg
    Boogy Creek is erg leuk om te doen, en de gators zien er overal hetzelfde uit :lol:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schil Bekijk Berichten
    ik wil misschien wel Disney doen als ik nog een dag over heb ofzo maar in principe is Disney bijna hetzelfde als Parijs en ik wil genoeg rust inplannen
    zeker gezien het de 1e keer is.
    Voor iemand die nog nooit in WDW geweest is doe je gedurfde uitspraken. Ik moest er wel even om glimlachen. Maar dat hebben anderen je ook al verteld. :-)
    Je moet inderdaad keuzes maken, en kunt niet alles in één vakantie proppen. Zoals ik al zei, Florida lokt je altijd weer terug :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •