Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 128

Onderwerp: Prijs vergelijk Seaworld, Aquatica en Busch Gardens

  1. Top | #21
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Prijs vergelijk 2012 (Seaworld, Aquatica en Busch Gardens)

    Aquatica is een zwempark, je kunt hier natuurlijk één keer van elke blijbaan, rondje lazy river, en je bent wel klaar. Maar menigeen wil natuurlijk 5 keer van elke glijbaan. Zie het als een leuke opvulling voor een rustige dag. 's ochtends rustig aan doen, rond 10 uur naar Aquatica, en om 15.00 ga je weer weg nog even shoppen.

    Seaworld ben je wel een dag bezig, sommigen gaan zelfs 2 dagen. Ik vond één dag genoeg, je kunt dan niet alles zien, maar dat moet je accepteren. Vooral op drukke dagen sta je soms een uur te wachten voor de achtbaan. De shows waren voor ons het belangrijkste, en dat kost al zo een paar uur, omdat je vooral bij Shamu stadium op tijd aanwezig moet zijn.

    Busch gardens ligt in Tampa, een uur rijden van Orlando, hier ben ik niet geweest, maar op basis van de vele reisverslagen kan ik al wel aangeven dat je ook dit park niet wil combineren op één dag. Ik adviseer je ook goed te lezen in de reisverslagen, zodat je op basis daarvan een mening kan vormen.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    41

    Standaard Re: Prijs vergelijk 2012 (Seaworld, Aquatica en Busch Gardens)

    optie 4 en 5 zijn volgens mij niet buiten Engeland te boeken, kan bij land namelijk alleen maar Engeland of bijbehorende eilanden kiezen.
    Mocht iemand weten of het wel kan dan lees ik het wel op dit forum

  3. Top | #23
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Prijs vergelijk 2012 (Seaworld, Aquatica en Busch Gardens)

    @Diver99, mee eens zal de post aanpassen

  4. Top | #24
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Prijs vergelijk 2012 (Seaworld, Aquatica en Busch Gardens)

    INLEIDING
    Om een goed overzicht te krijgen van de verschillende aanbieders dit topic, dit start topic zal ik regelmatig up-daten (4 maart 2012 laastste update).

    Uitgangspunt is een combinatie ticket voor 3 parken Aquatica, Seaworld en Busch Gardens) met prijzen in originele valuta (zelf even omrekenen).

    OPTIE 1
    http://www.attractionticketsdirect.ie/ of http://www.attractionticketsdirect.de/node/565
    Seaworld, Busch Gardens en Aquatica 14 dagen onbeperkt toegang:
    99 Euro

    OPTIE 2
    http://www.orlando-ticket-deals.co.uk
    Seaworld, Busch Gardens en Aquatica:
    80 Pond

    OPTIE 3
    http://commerce.4adventure.com/EStor...Passports.aspx
    Seaworld, Busch Gardens en Aquatica heel 2012 onbeperkt toegang:
    $157.49
    Met als extra's
    • FREE Preferred parking,
      Preferred seating at shows,
      Ride Again privilege at select attractions,
      Meet & Greet visits with Sesame Street Friends,
      30% discount on food and merchandise,
      10% off Dine with Elmo and Friends,
      Discount admission for visiting friends and relatives and more!


    **Bovenstaande kortingen en privileges gelden vooral bij Sesame street in in de staat PENNSYLVANIA, tip van Flexer**
    **Als je bovenstaande via seaworld.com wilt boeken kost dit 166 Euro met minder opties ... **


    TIPS

    Tip Teletron:** En als aanvulling hierop: als 1 persoon uit een gezin de jaarkaart koopt dan bespaar je niet alleen op de parkeerkosten maar je krijgt op ALLES wat je koopt 10% korting, incl. tours, eten, merchandise. De extra kosten voor een jaarkaart haal je er best snel uit. **
    Heb dit even nagekeken en zie dat een jaarkaart met entree voor bovenstaande 3 parken 299 dollar kost, dat is 125 euro duurder dan een combo ticket, is dus alleen aantrekkelijk als je 2 maal per jaar gaat of heeel vaak gaat parkeren.


    Updates:
    12-02-2012 Initiële versie
    13-02-2012 Aangepast met opmerkingen Flexer
    14-02-2012 Aangepast (valuta) ivm opmerkingen Teleton
    14-02-2012 Aangepast met tip van Teleton over jaarkaart
    14-02-2012 Alleen Europese aanbieders meegenomen in het vergelijk
    29-02-2012 Kan topic niet meer aanpassen, dus plaats hem beneden
    03-03-2012 Optie 4 welke marginaal goedkoper is toegevoegd
    04-03-2012 Optie 4 en 5 verwijderd, deze zijn alleen voor inwoners van de UK te boeken.ops:
    Laatst gewijzigd door mblokland; 04-03-12 om 09:24.

  5. Top | #25
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Prijs vergelijk 2012 (Seaworld, Aquatica en Busch Gardens)

    @e-line
    Ja maar wat ik begreep van andere forum leden is het parkeren alleen gratis bij de NIET florida parken.....

  6. Top | #26
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Prijs vergelijk 2012 (Seaworld, Aquatica en Busch Gardens)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    @e-line
    Ja maar wat ik begreep van andere forum leden is het parkeren alleen gratis bij de NIET florida parken.....
    Hmm.. niet van andere forumleden, maar gewoon op de site waar dit ticket wordt aangeboden:

    You will receive the following benefits at Sesame Place during the 2012 regular season:
    • FREE Preferred parking,
    • Preferred seating at shows,
    • Ride Again privilege at select attractions,
    • Meet & Greet visits with Sesame Street Friends,
    • 30% discount on food and merchandise,
    • 10% off Dine with Elmo and Friends,
    • Discount admission for visiting friends and relatives and more!



  7. Top | #27
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1

    Standaard Kaarten seaworld+aquatica gekocht bij AAA (de abwb) kissimee

    Voor degene die goedkope kaarten wil voor seoworld

    Ben vorige week naar de AAA club in kissimee, de anwb van amerika gereden en heb
    daar kaarten gekocht.

    Ik was voor seoworld + aquatica + eten in beide parken 112 dollar kwijt
    Je krijgt meal pasjes voor volwassen ookal heb je kinderen. In beide parken erg
    Goed gegeten. 2e dag gratis nasr seaworld kunnen gaan.
    Heb ook gratis voor alle 3 de kids pasjes kids eat for free gekregen. Zitten normaal
    op 10-15 dollar per stuk. Hebben deze pasjes bij veel restaurants kunnen gebruiken.
    Kinderen eten gratis bij de mac, dennys enz.

    Voor de mensen die naar seaworld gaan. Koop een drinkbeker voor 7 dollar en je kunt hem
    de hele dag refilken voor 1 dollar. Te gebruiken in seaworld als in aquatica.

    Aquatica is fantastisch voor volwassenen als voor kinderen

    Gebruik je anwb pas zoveel als je kunt, krijgt er zelfs korting mee bij de gap

  8. Top | #28
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Prijs vergelijk 2012 (Seaworld, Aquatica en Busch Gardens)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    INLEIDING
    Om een goed overzicht te krijgen van de verschillende aanbieders dit topic, dit start topic zal ik regelmatig up-daten (4 maart 2012 laastste update).
    Als je een topic zoals dit start, zou je eigenlijk in ieder geval een update moeten maken wanneer de prijzen worden aangepast. Inmiddels is dat het geval........Verder is het natuurlijk zaak dat je er voor zorgt dat de informatie ook werkelijk klopt:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    TIPS

    Tip Teletron:** En als aanvulling hierop: als 1 persoon uit een gezin de jaarkaart koopt dan bespaar je niet alleen op de parkeerkosten maar je krijgt op ALLES wat je koopt 10% korting, incl. tours, eten, merchandise. De extra kosten voor een jaarkaart haal je er best snel uit. **
    Heb dit even nagekeken en zie dat een jaarkaart met entree voor bovenstaande 3 parken 299 dollar kost, dat is 125 euro duurder dan een combo ticket, is dus alleen aantrekkelijk als je 2 maal per jaar gaat of heeel vaak gaat parkeren.
    Een jaarkaart voor drie parken, inclusief parkeren, stond voor $ 199 en niet voor $299 in de lijst. Zo'n ticket kost inmiddels $220. Een 14-daags ticket voor drie parken kost nu $145. Parkeren kost $14 per keer, dus heb je de kosten voor een jaarkaart er na zes bezoeken zeker uit. Of het aantrekkelijk is, zal van geval tot geval verschillen. Tickets kopen is een blijft een kwestie van de mogelijkheden en de (juiste) prijzen met elkaar te vergelijken.



  9. Top | #29
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Prijs vergelijk 2012 (Seaworld, Aquatica en Busch Gardens)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Hmm.. niet van andere forumleden, maar gewoon op de site waar dit ticket wordt aangeboden:

    You will receive the following benefits at Sesame Place during the 2012 regular season:

    • FREE Preferred parking,
    • Preferred seating at shows,
    • Ride Again privilege at select attractions,
    • Meet & Greet visits with Sesame Street Friends,
    • 30% discount on food and merchandise,
    • 10% off Dine with Elmo and Friends,
    • Discount admission for visiting friends and relatives and more!
    • voor 2013 geld ook gratis parkeren bij alle andere parken ( zie website) .
    • kost nu ong 120 euro pp met extra toegang voor het waterpark bij busch garden en dus gratis parkeren bij seaworld, aquatica, busch garden en island of adventure. vind het erg intresant omdat we 3 weken gaan en ik de 14 daagse 3 parken pas wil kopen
    • de pas kan worden opgehaald bij sea world.
    • klopt het dat er dus nog ong 7% tax bijkomt bij het bedrag ???

  10. Top | #30
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Prijs vergelijk 2012 (Seaworld, Aquatica en Busch Gardens)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gudu Bekijk Berichten
    • voor 2013 geld ook gratis parkeren bij alle andere parken ( zie website) .
    • kost nu ong 120 euro pp met extra toegang voor het waterpark bij busch garden en dus gratis parkeren bij seaworld, aquatica, busch garden en island of adventure. vind het erg intresant omdat we 3 weken gaan en ik de 14 daagse 3 parken pas wil kopen
    Dit is idd een mooie aanbieding:
    2013 Super Grover Season Pass ($158.99) komt uit op 130 euro (158.99 plus 7% tax) ofwel na 2 keer parkeren heb je het eruit.[quoteOffer ends 12/31/12! With a 2013 Super Grover Season Pass, enjoy unlimited admission:
    - Sesame Place (thru 10/27/13),
    - SeaWorld (FL, TX, CA),
    - Busch Gardens (FL, VA),
    - Aquatica (FL, TX),
    - Water Country USA (VA)
    - Adventure Island (FL) parks during their regular 2013 operating seasons.
    +Gratis parkeren bij alle parken!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-12-12 om 10:36. Reden: codes



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •