Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 77 van de 91 EersteEerste ... 2767757677787987 ... LaatsteLaatste
Resultaten 761 tot 770 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #761
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    @Hans uit Koekelare;
    Als verhuurders niet de moeite nemen om op tijd te antwoorden dan vergeten wij zo'n accommodatie al heel snel. Als er wat aan de hand is dan hoor je ook niks...
    Wij zitten zelf ook aan de kant van verhuurder (in Frankrijk) en antwoorden meestal binnen een uur. Wij wonen als verhuurder bij onze accommodaties en als er problemen zijn lossen we het gelijk op. Wij verwachten hetzelfde van de eigenaren van de accommodaties die wij voor onze vakanties huren. Zo ook met het beantwoorden van hun e-mails. Kleine moeite toch...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-05-21 om 13:50. Reden: -q
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  2. Top | #762

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Goedemorgen. Wij zijn een reis naar Florida aan het plannen voor april 2017. De laatste week van deze trip willen we een villa huren. Op het moment heb ik er twee op het oog. Eentje in Windsor palms en eentje in Davenport (omgeving champions gate). Beide huizen zijn vergelijkbaar wat betreft indeling etc en prijs. We zijn er voornamelijk voor het bezoeken van de disney parken en sea world. En willen ook af en toe gewoon wat relaxen bij het zwembad bij de villa (we hebben 3 jonge kinderen, 6,5,4 jr). Kunnen jullie ons op weg helpen voor wat betreft de lokatie? (M.n. Reistijd, winkels, restaurants id omgeving)

  3. Top | #763
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Zou zeker voor Windsor Palms gaan. Dit ligt zeer gunstig t.o.v Disney. Zeer veel winkels en restaurants in de nabije omgeving.

  4. Top | #764
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Ik zou ook voor Windsor Palms gaan, gezelliger omgeving, je bent overal dichtbij, ook handiger met kleine kids, als je tussen Disney door even naar huis wil, om wat te rusten of lekker zwemmen, kun je later makkelijker terug
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  5. Top | #765
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Locatie
    Julianadorp
    Berichten
    54

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Zijn er mensen bekend met Villacant.be? Zoek functie leverde mij niets op. De beste man al 2x telefonisch gesproken, zeer vriendelijk maar het mail contact loopt nogal traag. Dan gaat bij mij toch al mijn onderbuik gevoel opspelen...

  6. Top | #766
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Wij hebben deze villa geboekt: https://www.micazu.nl/vakantiehuis/v...ppiness-18039/
    Hebben ook een eigen website: http://www.floridavilla4happiness.com/
    Nederlandse eigenaresse reageert wel vlot op de mail moet ik zeggen en we hebben ook telefonisch contact met haar waarnemer gehad. De prijs/kwaliteitverhouding lijkt me ook prima. Dus ik ben erg benieuwd naar de villa straks !! Zin in.

  7. Top | #767

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Dag allemaal!

    We zijn bezig met plannen om de maand oktober 2017 in Florida door te brengen. Vliegen met Air Berlin (wie heeft dat nog meer gedaan, zo'n lange vlucht met hen?, we vlogen altijd met Lufthansa, maar die prijzen van Air Berlin zijn super).
    Eerst een week met 2 (of 3) personen aan de prachtige westkust, dan twee weken Kissimmee (2, 3 of 5 personen) en vervolgens een ruime week touren met 5 personen via westkust door Everglades naar de Keys, later Miami en weer terug naar Orlando.

    Inmiddels hebben we een aantal opties voor een villa met pool voor twee weken in Kissimmee.
    We hebben eerder driemaal in BellaVida gezeten, maar die huizen zijn inmiddels al geboekt door anderen (wij hebben tweemaal een geboekte reis moeten annuleren vanwege ziekte van mijn man en proberen het nu nogmaals; hij herstellende is van behandelingen tegen kanker en een stamceltransplantatie en is deze week "soort van goedgekeurd", met als gevolg dat we acuut weer bezig zijn gegaan met reizen voorbereiden ;-) maar zijn voor een aantal huizen natuurlijk te laat in het "boekingsjaar". Eerder boekten we die villa een jaar van tevoren...

    Nu hebben we op het naburige Lake Berkley een leuke, niet te grote villa gezien voor een aardige prijs met als enige nadeel dat het zwembad op het Noorden ligt.
    Moeten we daarop afknappen of maakt dat in Florida geen bal uit, omdat de zon toch zeker hoger staat, zeg maar? Ik kom er via Google maar niet achter.
    Wij willen wel graag in de zon kunnen zitten, zeker in oktober. We hebben wel zwembadverwarming opgevraagd, want ik hou van theewater, zegt mijn man .

    Iemand enig idee over het zonverhaal?

    Ervaringen over Lake Berkley, aanbevelingen voor villa's in Kissimmee met verwarmde pool en 3 slaapkamers (maximaal 5 volwassenen, in ieder geval voor 2 volwassenen) en liefst in een gated community, maar in ieder geval veilig plekje, zijn van harte welkom.

    Ook voor adresjes aan de Westkust ben ik dankbaar!

  8. Top | #768
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Locatie
    Julianadorp
    Berichten
    54

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Even een update mbt mijn eerdere vraag over Villacant.be .. Wij hebben de beste man gemaild met een annulering. Prijzen bleven onduidelijk en hij was bijzonder slecht bereikbaar via de mail. Telefonisch kon en wij hij alles regelen maar wij hebben het liever zwart op wit. We hebben ondertussen een leuke hotel gevonden voor een fractie van de prijs en daar moet het ook goed komen..

  9. Top | #769
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Ik ben op zoek naar iets voor in de kerstvakantie.
    Helaas is het merendeel al vol of de prijzen sky high.
    We zijn met twee personen dus het hoeft niet groot te zijn.
    Iemand nog tips?

  10. Top | #770
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Wij zijn in februari 2016 in deze geweest:

    http://www.sunsetridgevilla.com/

    rechtstreeks bij de (Engelse) eigenaar geboekt. We hebben in mooiere gezeten, maar vonden deze ook prima. In ieder geval niet te duur en beschikbaar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •