Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 71 van de 91 EersteEerste ... 2161697071727381 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #701
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Dat komt wel eens voor ja. Maar geef de moed niet op
    Wel leuk om eens een condo te huren.
    Kijk eens op deze site, daar kun je alle eigenaren van bv een condo tegelijk mailen. En dan kun je aanbiedingen in je mailbox verwachten en gaan vergelijken.
    http://www.windsor-palms-florida.net
    Succes!

  2. Top | #702

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Wat een aanbod is er zeg. Al een paar avonden internet aan het afstruinen hihi. Iemand bekend met deze buurt/villa?

    http://www.floridalakesidevillas.co.uk/EaglePointe.html

  3. Top | #703
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Wij hebben verschillende malen in deze buurt gezeten en is ons goed bevallen. Centraal en je bent in een klein half uur in Disney. Via de achterkant zit je zo bij de Walmart op de 192. Voor kleine kinderen zit er een erg leuke kinderboederij op 5 minuten rijden.

    De wijk is wat ouder maar goed onderhouden.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #704
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Dank je wel Hannie! Ga daar eens rondsnuffelen :-)
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #705
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    wij hebben iets verder op gezeten, goeie stek. Inderdaad met 25 minuten stond je bij disney voor de poort, walmart in de buurt maar daar tegenover de Aldi kortom super. En inderdaad Greenmeadows is erg leuk heel anders dan een kinderboerderij in Nederland

  6. Top | #706
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    11

    Standaard Eerste keer villa huren

    Ik ben nieuw op dit forum en wil graag weten hoe het huren van een particuliere villa werkt. Wij zijn zo'n 15 jaar geleden in Florida geweest (zonder kinderen) en toen was alles georganiseerd door een reisorganisatie.
    Dit keer willen we zo veel mogelijk zelf regelen en o.a. 10 dagen met de kinderen in een villa in Orlando verblijven.
    Het uitkiezen van een villa zal geen probleem zijn op al die sites maar ik heb geen idee hoe dat verder in zijn werk gaat.
    Is het een kwestie van kiezen en mailen? Komt er nog een contract bij kijken? Hoe gaat dat met de betaling?
    Alle tips zijn welkom!

  7. Top | #707
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Eerste keer villa huren

    Ik reserveer bijna altijd via HomeAway (ook voor andere delen van de wereld). Je kan een mail sturen naar de verhuurder (eigenaar of beheerder) met de vraag of het huis nog vrij is in de gewenste periode en wat de kosten zijn. Meestal krijg je vrij snel antwoord. Is het huis vrij dan kan je het via de site boeken. Ik vraag bij de reservering altijd direct de adresgegevevens aan de verhuurder. Je krijgt dan van Homeaway een bericht voor een aanbetaling. Deze aanbetaling kan je doen via Paypal, met een creditcard of via een bankoverschrijving. De verhuurder kan ook een contract sturen, maar dat doen ze niet allemaal. Zelf check ik altijd of het huis echt bestaat, of de straat bestaat, hoe de ligging is en of ik ervaringen van vorige huurders kan vinden. Uiteraard is dit nooit een garantie. Op dit forum kan je ook veel ervaringen van huurders vinden. Als je een resort of villa hebt gevonden welke je leuk lijkt, dan kan je hier altijd even zoeken naar ervaringen.
    Via Homeaway betaal je in twee of drie termijnen. Je krijgt automatisch bericht voor de volgende betaling. Ben je heel laat met boeken dan moet je vaak het totaal bedrag direct overmaken.
    Bij aankomst in Florida haal je de sleutel op bij een tussenpersoon of heb je van te voren via de eigenaar de code voor de deur gekregen. Soms moet je ook bij het resort melden (bv voor toegang voor het zwembad).
    Ik lees hier vaak dat er wordt onderhandeld over de prijzen. Zelf zou ik dat niet zo snel doen, omdat ik mij daar erg ongemakkelijk bij zou voelen. Maar dat is uiteraard persoonlijk.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  8. Top | #708
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    11

    Standaard Re: Eerste keer villa huren

    Iris, bedankt voor de uitgebreide beschrijving. Hier kan ik wat mee.
    Ik heb al veel gelezen op dit forum over ervaringen met het villa-huren maar vind het toch best spannend om dit zelf te regelen. Qua prijs maakt het echter zoveel verschil vergeleken bij bijv. een reisbureau dat ik het toch wel wil doen. Ook weet ik graag van te voren een beetje hoe de villa er uitziet en waar hij ongeveer ligt.
    Ik heb mij nu geregistreerd bij Homeaway en krijg nu een mail met een link om mijn registratie te bevestigen. Is dit normaal? (Ben als de dood dat ik een of ander virus binnenhaal).

  9. Top | #709
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Eerste keer villa huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yfke38 Bekijk Berichten
    Ik heb mij nu geregistreerd bij Homeaway en krijg nu een mail met een link om mijn registratie te bevestigen. Is dit normaal? (Ben als de dood dat ik een of ander virus binnenhaal).
    Ik huur al een aantal jaren villa's via HomeAway, heb me echter nog nooit geregistreerd...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iris02 Bekijk Berichten
    Ik lees hier vaak dat er wordt onderhandeld over de prijzen. Zelf zou ik dat niet zo snel doen, omdat ik mij daar erg ongemakkelijk bij zou voelen. Maar dat is uiteraard persoonlijk.
    Ik onderhandel altijd over de prijs : " Nee heb je, ja kun je krijgen ;-) "
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  10. Top | #710
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    11

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Oh, dus dat registreren was waarschijnlijk niet nodig om te huren. Weer wat geleerd, zullen we maar zeggen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •