Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 55 van de 91 EersteEerste ... 545535455565765 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 550 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #541
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: bungalow wijk

    Je zou ook eens kunnen kijken op vrbo.com of homeaway.com (is ook een Nederlandse website van) je huurt dan vaak bij de eigenaar of bij een manager. Je kan natuurlijk ook hier op het forum kijken wie welke villa heeft geboekt. Vaak kun je bij de eigenaar ook nog onderhandelen over de prijs en weet je van te voren precies waar je zit. Lindfields en 4 corners zijn wij geweest, beide prima.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  2. Top | #542
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

  3. Top | #543
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: bungalow wijk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angela67 Bekijk Berichten
    Hallo, Denk dat we toch via reisbureau gaan boeken. Op mijn vraag waar de bungalows liggen kreeg ik Southern dunes 2 westridge3clear creek,4 four corners 5florida pines 6 esprit 7 linfields 8doral woods we mogen een soort van voorkeur opgeven. Wij willen niet naar disney wel universal ivm tijdgebrek. Is er iemand bekend met deze wijken, waar zouden we het beste kunnen gaan?
    Wat is precies het voordeel door naar een mystery villa te gaan?
    Is het goedkoper?

  4. Top | #544
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    47

    Standaard Re: bungalow wijk

    haha gemak via reisbureau. willen in meivakantie gaan en vind beetje griezelig en moeilijk om zelf te speuren naar tickets. Ik denk dat ik dan duurder uit ben.de mogelijkheden hiervoor duizelen me een beetje.ben bang te lang te moeten wachten op goede aanbieding. Misschien ben ik dan te laat en betaal de hoofdprijs. Houd van zekerheid.

  5. Top | #545
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: bungalow wijk

    Angela67, als jij je daar het prettigst bij voelt moet je gewoon je gevoel volgen. Zelf heb ik een aantal jaar alles los geboekt maar nu vergelijk ik vaak de prijzen en kan ik bij het reisbureau vaak goedkoper boeken. Al gaan wij niet voor een villa maar prefereren wij een condo (meestal Terrace Ridge) met gemeenschappelijk zwembad. Doordat wij veel weg zijn maken we weinig gebruik van het zwembad en de kinderen vinden de zwemparken ook veel leuker om te zwemmen dan zo'n klein zwembad bij de villa.

  6. Top | #546
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hoi allemaal,

    Gisteren heb ik een offerte aangevraagd voor een villa bij Solterra. Nu krijg ik de offerte van de Engelse eigenaar en die vermeld dat ze een damage waiver hebben van 39 ponds per dag en dat is not refundable.
    Ik heb vaak een damage waiver betaald bij het huren van een huis/villa, maar nooit dat het niet refundable is.

    Hebben jullie dit ooit meegemaakt? En hebben jullie advies hoe ik dit zou kunnen onderhandelen?
    Alvast bedankt!

  7. Top | #547
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Ik heb ff bij de door ons als laatste gehuurde villa gekeken. En wij hadden een rufundable damage DEPOSIT dus geen WAIVER. Zou het een soort van verzekering zijn?
    Maar 39 pond per dag lijkt me wel heel veel. Is het niet voor de hele huurperiode?

  8. Top | #548
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    De waiver is, net als bij de auto (CDW), een manier om je verantwoordelijkheid voor schade af te kopen.
    39,00 per dag is wel wat veel maar kijk gewoon naar de totaalprijs.
    Ik betaal voor mijn volgende huis $45,00 voor 8 dagen.
    Laatst gewijzigd door 6foot6; 13-06-14 om 21:40.

  9. Top | #549
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Ik heb weer met de eigenaar gesproken. Hij bedoelde 39ponds per 'Stay' en niet per 'Day'.

  10. Top | #550
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Wij zijn op dit moment aan het kijken naar een villa voor de periode midden december 2014 tot midden januari 2015. We hebben een aantal villa's in de Doral Wood community voorbij zien komen. Is er iemand die bekend is met deze community en de villa's die daar staan? De community ligt ten zuiden van Kissimmee langs de S Poinciana blvd.

    Het valt ons op dat de percelen een stuk ruimer zijn dan in de andere communities.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •