Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 45 van de 91 EersteEerste ... 35434445464755 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 450 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #441
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Op dit kaartje kun je zien waar Greater groves ligt http://www.thedibb.co.uk/forums/villa-map.php

  2. Top | #442
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Ik had al wat van die kaartjes, maar deze is wel heel handig. Hannie, bedankt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #443
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Essie72 Bekijk Berichten
    Vraag is of iemand ervaring heeft met de community Greater Groves?
    Op onze eerste trip naar Florida hebben wij in een villa gezeten op Greater Groves. Moet er wel bij vermelden dat dit inmiddels 20 jaar geleden is, toen was het een 'brandnew' community die net opgeleverd was.

    De villa die je daar hebt uitgezocht ziet er in ieder geval goed uit, niks mis mee. Qua rijtijd naar Disney zit je hier in ieder geval wel gunstiger dan vanuit Southern Dunes.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  4. Top | #444

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hoi Essie,

    Wij zijn afgelopen april in Greater Groves geweest. Wel een ander huis (In mijn optiek ook mooier/luxer). Wij hebben dit toen gehuurd via floridahomeownersdirect.com, hier werkt ook een Nederlandse dame dus de communicatie verliep heel makkelijk. Ons huis viel in de eennalaagste klasse, dus ik ben dan benieuwd hoe luxe/mooi de huizen zijn in de eerste en tweede klasse, want dit was echt al over the top! Ons zwembad was bijvoorbeeld 2x zo groot en we hadden ook nog een hele grote tuin. Het huis lag 3 straten verderop, dan het huis dat jij noemt.
    Het huis staat in Clermont en echt alles is relatief dichtbij. Er zit op loopafstand een middelgrote Publix en ietsje verder een mega grote Wallmart. verder zijn de winkels en restaurants ook vlakbij, wanneer je bij de hoofdweg naar rechts gaat ben je er binnen 5 minuten (met de auto). Het is ook heel dicht bij Disney. De grote shoppingmalls zijn wat verder weg, maar met de auto prima te doen. Ga je bij de hoofdweg naar links, dan krijg je een aantal kleinere malls/winkelcentra. Hier hebben wij echt leuke dingen op de kop getikt. Het is veel minder druk (macy's bijvoorbeeld) waardoor het aanbod wat uitgebreider lijkt. Wanneer wij volgend jaar weer gaan, gaan we zeker terug naar dit gebied, mogelijk zelfs hetzelfde huis, want het is ons echt prima bevallen. Greater groves is een open community (er is ook een gezamenlijk park met basketbal, tennis, enz). En er wonen veel residents. het is heel rustig en dat vonden wij heel prettig. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel! Veel plezier en groetjes...

  5. Top | #445
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    @ Marjojotje: dat klinkt goed!

    Toevallig een blog gemaakt, zodat we misschien wat foto's kunnen zien?

    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat je voor het huis betaald hebt? Wij zouden voor dit huis maar 1350 euro voor drie weken betalen, wat natuurlijk belachelijk goedkoop is...

  6. Top | #446

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hoi Essie,
    Ik heb geen blog gemaakt, ik stuur je de link van de website. Je kan daar ook nog 10% korting krijgen met een code via marktplaats. Wij waren voor 8 nachten, 9 dagen Met vertrek om 17:00 (late checkout was gratis) 505 euro kwijt. http://www.floridahomeownersdirect.c...geDataID=64078 het laatste nummer is het objectnummer. Wat wel een leuke verassing was is dat de master bedroom niet op deze foto's staat. Deze sluit aan op de Romeinse badkamer. In de badkamer was ook nog een walk-in closet en een apart toilet. Het zwembad was erg groot en de tuin eromheen zorgde voor veel privacy. Dit miste ik een beetje bij veel huizen. Achter in de tuin kon je direct naar de community pool, basketbal, etc. Net als alle huizen heeft dit huis ook onderhoud nodig, maar toen wij er waren was alles pico bello!! Ik kan je heel wat foto's sturen als je je mailadres in een pb stuurt!!

  7. Top | #447
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Is er iemand die ervaring heeft met deze villa's?
    http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p1022340a
    Er staan helaas geen recensies bij.

  8. Top | #448
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Nee niet met deze villa's. Maar wel met de locatie, wij zaten in een villa iets verderop in de straat. Perfecte locatie!

  9. Top | #449
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Heb een aanbod van 2 mooie villa's op Tuscan Ridge, 4 weken, de een 3500 dollar, de ander 2750 dollar, allebei via VRBO en de keuze zullen we afwegen op basis van contact eigenaar en natuurlijk de villa op zich.
    Wij hebben al regelmatig aan de 27 gehuurd (Tuscan Hills, Hampton Lakes, Glenbrook, Mission Park) maar zijn eigenlijk nooit op Tuscan Ridge geweest. Iemand hier wel eens een villa gehuurd! Wij hebben het idee dat het al een wat oudere community is (wat is oud!?).

  10. Top | #450
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Ik ben al een aantal malen op Tuscan Ridge geweest om wat villa's te bekijken en het is een hele mooie en verzorgde community. Naar mijn idee is Tuscan Ridge niet ouder dan al de andere communities waar je al verbleven hebt, m.u.v. Tuscan Hills, deze community is pas in 2007/2008 opgeleverd.

    Overigens heb ik voor april 2014 ook op Tuscan Ridge een villa geboekt
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-12-13 om 21:48. Reden: q
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •