Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 43 van de 91 EersteEerste ... 33414243444553 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #421
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door P9ol Bekijk Berichten
    Na veel uitpluizen en lezen waaronder op dit geweldige forum. Heb ik bij meerdere villa's prijs aanvragen gedaan.
    Daar zatten meerdere villa's naar onze wensen tussen dus toen heb ik gekeken wat de afstand naar Disney is. Wat voor ons lekker dichtbij moet zijn.
    Zo kom ik op de volgende communities:
    -Lindfields
    -Indian creek
    -Indian wells
    -Indian ridge
    -Indian ridge oak.

    Nou is mijn vraag wat raden jullie ons aan?
    Ik snap smaken verschillen maar ben erg benieuwd naar de meningen van jullie.
    Wij zijn bekend met alle 5. Het zijn allemaal wat oudere communitys, maar liggen wel relatief dicht bij Disney. De laatste 2 vonden wij de minste (beetje shabby), en hebben we dan ook niet vaker dan één keer "bewoond". Indian Wells (aan de andere kant van de I4) ook, maar die is beter bevallen, al was het toen wel wat rustiger aan die kant. Nu is er een Walmart om de hoek, en Lake Buena Vista Outlets om de andere hoek, dus ben je wat dichter bij de noodzakelijke bevoorrading

    Meermalige ervaring hebben we met Indian Creek, en vooral, Lindfields, en alleen maar goede ervaring. Dicht bij Disney (voor ons niet zo belangrijk), rustige communitys met een mix van vaste bewoners en vakantiegangers, en de laatste jaren (en nog volop) is er een stortvloed aan restaurants en winkels op korte afstand bij gebouwd, ideaal ! Dat deel van de US192 (west) is echt de hotspot op dat gebied aan het worden.

    Onze voorkeur gaat de laatste 5/6 jaar uit naar Lindfields, maar dat is puur omdat we daar een verhuurder hebben gevonden die er een paar geweldige huizen heeft, die 100% aan onze eisen voldoen, zowel aan inboedel (wifi-lanai-externe jacuzzi-gameroom om er een paar te noemen), als aan prijs. En we staan inmiddels op zo'n goede voet met de eigenares dat die prijs alleen maar aantrekkelijker word En het voelt ondertussen ook als ons "home away from home".
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #422
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Lindfields is prima gelegen maar wij hadden daar een wat oudere villa. Verder prima naar ons zin gehad. Maar nog beter gelegen tov Disney is Rolling Hills. Het ligt to Indian Creek en is net als Lindfields een community met ook vaste bewoners. Op een rustige dag konden we in 5 min op de parkeerplaats van Animal Kingdom zijn. Wij rijden altijd via de tussendoorweg Sherberth road en dan kom je bij AK uit. Ook dichtbij Outback, Bonefish Grill, Publix en eigenlijk alles. Ik vond het ideaal en had ook gezocht op een community dichtbij Disney.

  3. Top | #423
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Bedankt voor het delen van jullie ervaringen.
    nu kan ik weer wat villa's van me lijstje strepen, dat maakt het kiezen weer wat makkelijker.
    Zijn deze communities allemaal niet gated?
    Las dat het niet zoveel uitmaakte?

  4. Top | #424
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    31

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Vandaag mij gestort op het zoeken van een villa naar onze wensen, en uiteindelijk oa deze villa gevonden:
    http://www.homeaway.co.uk/p728578#summary

    Is gelegen op Orange Tree.

    Iemand toevallig bekend met deze villa cq met de community?

    Is de weg naar Disney inderdaad iets van 15 minuten? En zijn daar de nodige restaurants / winkels in de buurt?

  5. Top | #425
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Als je heel hard rijdt en niet stopt voor rood moet 15 minuten wel te doen zijn. Ben niet bekend met deze villa of community maar zelf wel eens een villa aan de 27 gehad. Het is goed te doen naar Disney World maar zal wel iets meer dan 15 minuten zijn (als je binnendoor gaat). De Walmart is niet ver en vast ook nog wat restaurants maar dat zullen andere forumleden beter weten.

  6. Top | #426
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Orange tree is een aardig eindje van Disney en zeker geen 15 min. Als je graag in de buurt van Disney wilt verblijven zou ik deze niet boeken.
    Heb je al eens op zo'n kaartje gekeken: http://www.thedibb.co.uk/forums/villa-map.php

  7. Top | #427

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Ik ben nieuw op deze site. Wij willen december 2014 naar Florida en zit ook te kijken bij de villa's. Wij gaan met 2 max 3 personen. Maar ik vraag me af of het niet duurder is om en een villa te moeten boeken en de vliegreis apart. Wat is jullie ervaring?

  8. Top | #428
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Welkom op dit fantastische forum.

    Nee dat is niet duurder. Je hebt namelijk alles in eigen hand en het grootste voordeel is dat je weet waar je komt. Bij een pakketreis is dat altijd maar afwachten.

    Daarnaast kan je met de eigenaar van de villa altijd onderhandelen over de prijs van de villa.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #429
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    31

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Orange tree is een aardig eindje van Disney en zeker geen 15 min. Als je graag in de buurt van Disney wilt verblijven zou ik deze niet boeken.
    Heb je al eens op zo'n kaartje gekeken: http://www.thedibb.co.uk/forums/villa-map.php
    Kaartje had ik inderdaad al gezien, maar die afstanden daarop zeggen mij niet zoveel. Want het hangt natuurlijk ook af van hoe het verkeer in het algemeen is, hoe de weg ernaartoe loopt, en of je de nodige verkeerslichten hebt.
    Disney hebben wij inmiddels iets minder als "hard" criterium, zullen ook een paar dagen Disney hotel doen, en dan in de villa-dagen waarschijnlijk maximaal 1 keer per dag naar een disney-park en dan ook nog zeker niet iedere dag.

    Maar ben wel verder gaan zoeken, en dat is min of meer een dagtaak, maar wel superleuk om te doen.

  10. Top | #430
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Of je nu 15/20 minuten moet rijden of een half uur...
    Bovendien is alles "depending on traffic"
    Het belangrijkste is je hebt vakantie!

    Wij zitten zélf 15 minuten vanaf Disney, maar we doen er eigenlijk altijd bijna een half uur over. (tot aan de autoplaza)
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •