Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 91 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #401
    Regelmatige Bezoeker Lier's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hallo,

    Wij hebben van 4 tm 14 okt de volgende villa geboekt:
    www.adisneydreamvilla.com voor een leuke prijs!
    Iemand ervaring met deze villa?

  2. Top | #402
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Geen ervaring mee, maar alles ziet er keurig uit zo te zien, dus we zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Wij zitten er in dezelfde periode praktisch om de hoek dus wie weet komen we elkaar nog tegen ;-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-07-13 om 17:26. Reden: q

  3. Top | #403
    Regelmatige Bezoeker Lier's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Leuk! Welke villa zitten jullie?

  4. Top | #404
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Eindelijk hebben wij ook de perfecte villa via Homeaway gevonden, nr 69184 Lake Berkley (969 Lake Berkley Drive).
    Eigenaar Tom & Janine Cooley uit de UK, maar kan niks van hun ,op property search vinden, kan iemand mij helpen??
    We hebben wel telefonisch contact gehad, maar toch voor betaling checken.

    Nou met deze dame valt niet te praten, we vroegen een mooie prijs, omdat we maar met 3 personen in dit huis gaan...
    Antwoord:Can't do it ... en hangt gewoon op.
    Dus nu maar verder zoeken.gelukkig is er keuze zat!
    Laatst gewijzigd door rotarynette; 28-08-13 om 20:47.

  5. Top | #405

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Na zo lang lezen op dit erg informatieve forum heb ik toch besloten particulier een huisje te huren.

    Ik heb de afgelopen 2 keer florida via Hotelbeds een huisje in Southern Dunes gehuurd. Dit was allemaal prima geregeld. dat dan weer wel.
    Maar dit maal wil ik met een grote groep mensen gaan, 6 volwassenen, 1 16jarige en mijn dochtertje die dan 10 maanden is.
    Hierdoor hebben we allemaal onze eigen wensen, dus wil ik zeker weten dat bepaalde faciliteiten aanwezig zijn, zoals een kinderbedje, eetstoel etc.
    Ook wil ik wat dichterbij de outlet centers en parken zitten. (scheel maar 10min, maar toch )

    Nu heb ik dus een leuke villa gevonden op HomeAway nl; http://www.homeaway.com/vacation-rental/p383116
    Mijn vraag is nu eigenlijk, waar moet ik op letten, of deze eigenaar wel betrouwbaar is etc etc.
    En heeft iemand toevallig ervaring met de betreffende villa?

    Ik heb al contact gehad met de betreffende eigenaar. En een prijs afgesproken met iets korting. Ik heb geprobeerd meer korting te krijgen, maar dit was niet mogelijk.
    Ik heb nu als prijs $2050 incl. Dus met Sales tax, Cleaning fee, CC fee, BBQ, en verzekering fee. Hij kon nog $70 korting geven als ik "wire the fund", is dit gewoon direct naar hem overmaken?
    Dit is dan voor 14 nachten in Mei 2014.

    Long story short;
    Waar moet ik op letten bij HomeAway?
    ik lees dat sommige eigenaren zijn aangesloten bij de homeaway verzekering. Waar vind ik dit terug?
    Ik kwam ook ergens een site tegen om eigenaar te verifiëren van een huis, maar dit werkt niet op het adres wat ik heb kunnen vinden.

    Alvast bedankt

  6. Top | #406
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Ik zie werkelijk door de bomen het bos niet.....na aankomst op Sandford zouden we het liefst niet meer zo ver rijden....maar ja wat is ver? Iemand tips voor omgeving SFB? Altamonte misschien? Of zie ik beren op de weg, en kan ik best iets zuidelijker?
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 14-09-13 om 12:08. Reden: luidspreker uitgezet

  7. Top | #407
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Volgens mij zie je inderdaad beren op de weg. Wij zitten ongeveer een 55 minuten rijden van de 192 af. Prima te doen! Echt het rijden is daar super relaxed!
    Ik zou zeker er voor kiezen om mooi centraal te zitten t.o.v. de parken en outlets!
    suXXes met je keuze!!

    Grtz, Remco

  8. Top | #408
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    @DayWalk3R Ik ken deze verhuurder en villa niet maar het ziet er goed uit. Zie wel dat hij een paar recenties heeft van vieze vloerbedekking en problemen met de airco.
    Er zijn wel sites waar je kunt zien of een huis te koop staat. Vraag het adres en google het eens.
    Wat betreft de verzekering dit staat om de homepage van homeaway en kun je apart afsluiten. De verzekering waar hij het over heeft is waarschijnlijk voor als jij iets in zijn huis stuk maakt.
    Wat betreft geld overmaken zou ik even precies aan hem vragen of hij met "wire the fund" overmaken van bank naar bank bedoeld.

  9. Top | #409
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Houten
    Berichten
    17

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    @DayWalk3R, wij hebben toevallig in deze villa gezeten afgelopen meivakantie ( april/mei 2013 ).
    Het is echt een schitterende villa, fijne ligging dicht bij Interstate 4, prettig contact met de eigenaar.
    De vlekken in de vloerbedekking zijn bijna niet te zien, maar wij hadden wel wat problemen met de airco, maar die waren na een telefoontje zo opgelost.
    Het is een rustige gated community, dichtbij de Publix op Champion's Gate.
    Ik heb betaald via PayPal en dat ging echt heel makkelijk.

  10. Top | #410
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Wil nog even reageren op de Crescent Lakes locatie. Wij hebben daar in augustus gezeten in een supermooie villa van engelsen (http://www.holidaylettings.co.uk/ren...ssimmee/512188). Wij vonden Crescent Lakes een prima locatie....uiteraard is het even de S (en N) Poiciana Boulevard afrijden richting 192, maar niet meer dan 20 minuten!
    Crescent Lakes is een rustige community, niet veel verhuur (zo leek het), speeltuinen, tennis- en basketballcourts in de wijk.

    Wat ons betreft een aanrader, we hebben ook korting gehad wat betreft huur...echt een aanrader!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •