Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 32 van de 91 EersteEerste ... 2230313233344282 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #311
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Dit zijn écht fantastisch mooie en ruime condo's, ik heb ze 1 x bezocht.
    Doordat ze eigenlijk aan Universal Blvd. liggen zijn Seaworld en Aquatica inderdaad redelijk dichtbij.
    Maar hoe je eraan komt dat Cape Canaveral en Cocoa Beach dichtbij liggen weet ik niet.
    De weg er naar toe misschien... da's de SR528 (Beachline) maar dat maakt niet dat deze 2 steden daardoor dichtbij liggen.
    (IK zou het niet willen lopen, zonder brood mee te nemen )
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #312
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Maar hoe je eraan komt dat Cape Canaveral en Cocoa Beach dichtbij liggen weet ik niet.
    De weg er naar toe misschien... da's de SR528 (Beachline) maar dat maakt niet dat deze 2 steden daardoor dichtbij liggen.
    (IK zou het niet willen lopen, zonder brood mee te nemen )
    Dank je voor de terugkoppeling, dichtbij is relatief natuurlijk Aangezien we ook graag een dagje naar het strand willen en ook naar Cape Canaveral space center ligt deze locatie gunstiger dan de meeste andere locaties.
    Laatst gewijzigd door mblokland; 08-01-13 om 14:43. Reden: url's toegevoegd

  3. Top | #313
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Zo valt er voor elke plek wel een reden verzinnen Je zit in de auto - vanuit een andere plek in Orlando zal het misschien iets langer zijn maar da's eenmalig.


    • Van Vista Cay naar Cape Canaveral is 53 minuten.
    • Van Cane Island is het 1h4min
    • Van Terrace Ridge is het 1h3min


    Ik zou mijn keuze ook baseren op wat er in de buurt zit - restaurants, winkels etc.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #314

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hoi,

    Is iemand van jullie bekend met de community Indian Creek? Ik ben in onderhandeling met iemand van de site gone2florida voor een villa. Nu ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen daar en of jullie gone2florida toevallig kennen.

    Groet,

    Amber

  5. Top | #315
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Wij hebben zelf geen ervaring(en) met Indian Creek maar hebben er wel van forumleden positieve verhalen over gehoord. Voor wat betreft de villa, ik zag op de slideshow dat deze villa achterburen heeft, misschien wel iets om rekening mee te houden bij je keuze ?

    Van Gone2florida heb ik nog nooit ( en ik ken heel wat van die verhuurbedrijven ) gehoord...
    Laatst gewijzigd door PENPE; 14-01-13 om 18:07.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  6. Top | #316
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Wij hebben diverse adressen in Indian Creek bewoond. Fijn rustige community (niet gated-geen clubhouse/comm.pool) restaurants en winkels kort bij (Formosa Gardens/Orange Lake) en dichterbij WDW kun je haast niet zitten.
    De villa ziet er niet verkeerd uit. Wel buren vrij kort achter je, maar dat is in veel communitys het geval.
    Gone2florida kende ik ook nog niet, maar er zijn honderden van deze verhuurders, dus zo vreemd is dat niet.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #317

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Goedenavond . Dit is mijn eerste keer dat ik een berichtje plaats, maar ben al een aantal jaar lid. Nu willen we voor het eerst een villa huren via desirablesvillas.com uit Davenport Florida . Vorig jaar het kaartje gehad van een medewerker ter plekke toen we een villa huurden via usafunvacations .

    kent iemand dit bedrijf en hoe kom ik erachter of het betrouwbaar is. Wil niet zomaar geld overmaken en het dan kwijt zijn. Hebben een mooie villa aangeboden gekregen op de locatie glenbrooks.

    hoor graag jullie tips en of reacties .

    alvast bedankt,

    martin en Miranda

  8. Top | #318
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Net zo als mijn bericht hierboven; ik heb in al die 10+jaren forum nog nooit van deze mensen gehoord, maar dat zegt niks, want er zijn tientallen van deze bemiddelaars. Beste antwoord is, bij twijfel niet doen.

    Is er niks over vinden op tripadvisor of google over deze organisatie ? Zo niet, dan zou ik zeker gaan twijfelen
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #319
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrolijkm Bekijk Berichten
    Nu willen we voor het eerst een villa huren via desirablesvillas.com uit Davenport Florida
    tikvoutje denk ik.. website is http://desirablevillas.com/ . Ze hebben ook een Facebook-pagina maar die is nog heeel vers: https://www.facebook.com/pages/Desir...ida-Vacations/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #320
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Villa in de buurt van Disney World

    Dit jaar gaan we weer naar Orlando (yay) maar voor het eerst niet in een Disney hotel. We gaan waarschijnlijk een villa of een townhouse huren.

    Ik zie door de bomen het bos niet meer. We willen graag een beetje betaalbaar, maar wel min 2 slaapkamers. Belangrijk voor ons is dicht bij Disney.

    Welke communities zijn hier het beste voor?

    De Windsor townhouses zien er goed uit, maar ik wacht nog om te horen hoe duur ze zijn. Heeft iemand ervaring met 'dicht bij Disney'?

    Thanks!
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •