Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 91 EersteEerste ... 1624252627283676 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #251

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hallo allemaal,

    In onze zoektocht naar een villa kwam ik deze tegen. iemand bekend met de buurt en/of villa?
    http://www.homeaway.com/vacation-rental/p956244
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/

  2. Top | #252
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Net als verschillende andere forummers zijn wij bekend met Country Creek. Een fijne, rustige buurt. Centraal gelegen t.o.v. attracties, winkels en restaurants. Huizen staan in de regel op ruime kavels. Een aanrader!

    Deze villa ken ik niet. Afgaand op de foto's is het een nette maar vrij eenvoudig ingerichte villa. Niks mis mee. Ik zou even uitzoeken hoe de villa ten opzichte van de zon ligt.



  3. Top | #253
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    @Cara; wij hebben dit jaar in Country Creek gezeten. (niet in de villa die jij noemt). Prima plek met een Walmart om de hoek. Je zit zo wat aan de 192.
    Het was erg rustig rond de villa en wij voelde ons er erg thuis. De disney parken zijn eenvoudig te bereiken, je doet er ongeveer een minuut of 20 over. Hangt een beetje af van het verkeer, is het rustig en heb je alle verkeerslichten mee dan ben je er in een kwartier, is het druk en heb je alle verkeerslichten tegen kan het 30 minuten zijn.
    Mocht ik weer naar Florida gaan, dan zou ik zeker in de community kijken voor een villa.

  4. Top | #254
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    @Cara: ook bekend met Country Creek, niets toe te voegen aan de beschrijving van Teleton, prima lokatie, centraal, dichtbij de 192 en de parken.
    De villa heeft zo te zien de pool op het noorden. Op de foto's zie je wel de zon, je hebt deze alleen niet de gehele dag op het terras. Je kunt altijd rondom de villa in de zon.

  5. Top | #255

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Allemaal bedankt voor jullie reacties.Ik heb even gemaild naar de eigenaar en er is zon van s'morgens 7 tot s'middags 4 bij het zwembad.Met een quote van $ 1235 voor 15 dagen denk ik dat het deze gaat worden.
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/

  6. Top | #256
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cara Bekijk Berichten
    er is zon van s'morgens 7 tot s'middags 4 bij het zwembad..
    ..als dat geen verwennerij is! Je zult het vast naar je zin hebben daar op Country Creek!



  7. Top | #257

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Dank je wel Ton
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/

  8. Top | #258
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hier is een mooi lucht-shot van deze villa. Het terras ligt op het oosten. Het is de middelste van de 5 huizen.
    Mooie villa, vind ik. Leuke meubelen.




    Uploaded with ImageShack.us
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #259

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Super! Ik heb inmiddels gemaild dat we het doen.Weer wat afvinken van onze lijst.
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/

  10. Top | #260
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Onze laatste dag in deze villa http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p336818, we hebben het hier geweldig gehad, gehuurd voor 3 weken direct bij de eigenaar voor
    $ 2200,00 (excl. zwembad verwarming was ook niet nodig wat wij al hadden verwacht in september), eigenaar reageert direct op mail en de locatie is perfect ten opzichte
    van de Disney parken ongevver 15 min. rijden. Wij zijn met 7 volwassenen en 1 kind, Villa is precies zoals op de side. Het park waar het huis staat is ouder maar prima onderhouden met 24 uur bewaking, zeker voor een grote fam. een aanrader. Helaas morgen weer naar huis, maar we hebben een geweldige vakantie gehad, alleen was het weer niet helemaal wat we gewend zijn van Florida, maar we hadden vakantie en regen in Florida met 35 gr. is altijd beter dan regen in Rotterdam met 15 gr. :-).


    Grtjes Tante Toos
    Laatst gewijzigd door cant51; 26-09-12 om 20:24.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •