Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 88 van de 91 EersteEerste ... 38788687888990 ... LaatsteLaatste
Resultaten 871 tot 880 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #871
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Omgeving Kissimee is dan weer goedkoper?

  2. Top | #872
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Goede avond mede florida gangers.
    Wij hadden een mooie villa gehuurd op Lake Berkley van 28 feb_tot 10 maart voor 2019.
    Nu door de eigenaar geannuleerd, dit omdat zij dacht dat het voor 2020 was.
    Heeft iemand een tip voor deze periode, wij zijn met 4 volwassenen en 1 kind, geen townhouse.
    Veel is al vol of heel duur.(home away)
    Alvast bedankt, groetjes Annette

  3. Top | #873
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rotarynette Bekijk Berichten
    Heeft iemand een tip voor deze periode, wij zijn met 4 volwassenen en 1 kind, geen townhouse.
    Veel is al vol of heel duur.(home away)
    Alvast bedankt, groetjes Annette
    Kijk anders eens op : http://www.lastminutevillas.net/flor...ndo-Kissimmee/ en als je daar iets leuks ziet kun je eventueel altijd nog even onderhandelen over de prijs. ( Tip : als je van het zwembad gebruik wil maken raad ik wel poolheat aan. Kost wel kleine 100 euro p/week extra )
    At the moment on a roadtrip through Texas

  4. Top | #874
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Oh, dat is wel echt balen zeg ! Ik had even in mijn favorieten gekeken waar ik een lijstje heb zitten maar die zijn allemaal al vol helaas.
    Op Home Away zijn er nog genoeg, maar niet echt goedkoop nee. De goedkoopste liggen rond de 130/145 per nacht.

    Ik weet niet wat je van deze vindt, via Micazu:
    https://www.micazu.nl/vakantiehuis/v...-spring-11542/
    Die is wel goedkoper, ca. 99,- per nacht en beschikbaar volgens mij.

    En anders zou ik gewoon een aantal huizen van Home Away toch maar mailen en vragen om een scherpe lastminute aanbieding. Wie weet vindt je zo toch iets ?

    En wat je ook nog kunt doen is bijvoorbeeld American Estates bellen, zij verhuren ook villa's. Informeren kan altijd toch ?

    Succes, ik hoop dat je iets vindt.

  5. Top | #875
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Uiteindelijk toch maar bij American estates geboekt, met voorkeur niet ver van kissimmee vandaan. Villa in Aviana resort.
    Wat een drama met het verkeer.
    De I4 stroopt lekker op, we weten de weg hier goed, omrijden enzo.
    Maar echt niet leuk dit.
    Het resort zou beveiligd zijn, poort gewoon open. Huis verouderd. Gaan zeker niet meer boeken bij AE. Ook de boeking ging niet echt soepel.

  6. Top | #876
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Beetje flauw om AE de schuld te geven van een " echt niet zo leuke ervaring" nadat je zelf niks geschikts kon vinden . Zeker nu je dan zelf het risico hebt genomen om "uiteindelijk dan maar" bij AE te boeken waarbij je vooraf wist dat ze je ongezien een woning toewijzen "bij voorkeur in de buurt van Kissimmee". Tsja, dan kan het wel eens een kwartiertje langer rijden zijn dan wanneer je zelf je keuze voor een locatie had gemaakt.


    Voor wie het nog niet in de gaten heeft: business is booming in Florida! Ze hangen in deze periode met de bruine benen buiten en alle krenten zijn al lang uit de villa-pap gehaald. Als je op het laatste moment in de AE prijscategorie nog dacht een top notch villa te kunnen vinden, zit je er echt naast. Mauwen dat de boeking niet echt soepel ging, (alsof de villa's in deze periode hier voor het oprapen liggen) lijkt dan niet terecht en is niet zo chique.

    Mekkeren over de drukte op de I-4 en een open poort (Gated Communities in deze prijsklasse zijn het toppunt van schijnveiligheid) als vals argument gebruiken om AE in een kwalijk daglicht te stellen, is voor mij reden om hier nog eens even onder de aandacht te brengen dat wij jarenlang tot volle tevredenheid gebruik hebben gemaakt van de diensten van AE.



  7. Top | #877
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hoewel ik er geen villa geboekt had, maar alleen hotels/huurauto zijn mijn ervaringen met American Estates ook
    positief hoor. Dit jaar ook veelvuldig contact met ze gehad, maar we kwamen uiteindelijk nu niet uit de offerte, ze waren nu duurder nl.

    Is de ligging van Aviana Resort niet gunstig? Onze villa komende zomer is ook daar gelegen...
    Leek mij een prima ligging eigenlijk, die drukke weg houd je toch.
    De vorige keer zaten wij aan de Srub Jay Way in Orlando, dat ligt iets hoger dan Aviana resort, maar ach...


  8. Top | #878

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hallo Allemaal!

    Na een keer of 7 vakantie vieren in Florida willen we volgend jaar voor het eerst gaan met onze 2 kids. Daarom ook voor het eerst de keuze voor een villa! Ik vind het best een beetje spannend en heb al heel wat avonden homeaway afgestruind en heel wat heen en weer gemaild. Nu heb ik wel positief contact over deze villa en vroeg me af of iemand hier toevallig ervaring met deze villa Heeft
    (Andere tips, trucs, op- of aanmerkingen Zijn ook welkom)

    https://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p8130673

    Alvast heel erg bedankt!

  9. Top | #879
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Ben of ken jij iemand met een leuke villa in between I4 - 192 -17-27 die beschikbaar is 24 april -7 mei 2020? Voorkeur 4 bedroom/3 bath, pool SW, grote lanai, game room (iig poolbiljart) en liever geen ‘Engelse’ inrichting (als je begrijpt wat ik bedoel &#128521. Dank!

  10. Top | #880
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Dat is een (hele) drukke periode ! Wij zijn dit jaar en volgend jaar in die periode al bezet. Ik zou toch vrbo/homeaway en airbnb eens bekijken; wellicht micazu ?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •