Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 54 van de 91 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste
Resultaten 531 tot 540 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #531
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Misschien is een condo op een resort iets voor jullie. Je moet ook niet uitgaan van de geadverteerde prijzen. je kunt bij diverse eigenaren een offerte opvragen. Als je die dan hebt kun je nog onderhandelen over de prijs. Ik heb nog nooit de prijs betaald die ze in 1e instantie opgaven.
    En ik denk dat het idd springbreak is in maart. Dus dan kan het drukker en wat duurder zijn.
    Heb je al op homeaway gekeken?

  2. Top | #532
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Volgens mij is het inderdaad springbreak. De eerder genoemde site usafunvacation ken ik en heb ik goede ervaringen mee, maar zij hebben in die periode nog geen 'Disney appartementen' (2 bedrooms) op de site staan. Wellicht komt dat nog??

    Condo op een resort zou perfect zijn, wij hoeven geen prive zwembad. Ik zal de andere genoemde sites eens bekijken. Volgens mij ben ik gewoon nog erg vroeg, want heel veel beschikbaarheidsinformatie is nog niet gevuld. Maar jullie denken dat het voor +- 800,-- wel te doen moet zijn voor 16 dagen?

  3. Top | #533
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Anders gewoon even bellen met usafunvacations, nee heb je ja kun je krijgen.

    En voor condo's kun je eens denken aan Cane Island als je langs de 192 wil zitten en als je wat rustiger wilt zitten aan Terrace Ridge een klein stukje rijden vanaf Disney maar heerlijk rustig en mooi resort. Overigens kun je als je vanaf het complex Terrace Ridge rijdt richting Disney bij de eerste verkeerslichten gewoon rechtdoor rijden dan rij je binnendoor naar Disney toe en is de kortste weg.

  4. Top | #534
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    De villa waar ik op dit moment in verblijf en ook de villa die ik voor komende september/oktober heb geboekt worden aangeboden op deze site, niks mis mee en als er iets aan de hand is wordt het snel opgelost. Overigens heb ik de villas rechtstreeks bij de respectievelijke eigenaren m/v geboekt.
    Goed om te horen dat als er iets aan de hand is dat dit dan snel wordt opgelost.

  5. Top | #535
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Iemand nog ideeën over waar te kijken voor een leuke villa (Orlando) en omgeving van 13-8/27-8? 3 slaapkamers en liefst zwembad op t zuiden...voor een leuke prijs
    Heb alle reguliere sites al afgezocht, wel wat leuke villa's gezien maar dacht vraag het nog even rond hier....

  6. Top | #536
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Wij hebben via www.floridaholiday.nl geboekt. Is een Nederlands stel met (ik dacht) 6 villa's in Clermont e.o. Hele schone en zeer ruime villa gehuurd. Echt uitstekend bevallen. En handig dat het Nederlanders zijn, gewoon euro's overmaken binnen Nederland. Zie ook:

    http://reisflorida2014.blogspot.nl/2.../de-villa.html

    En voor tieners is Islands of Adventure van Universal echt aan te raden. Vol met 'rides'. En een airboat tour in (of eigenlijk langs) de Everglades is een aanrader.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-05-14 om 23:27. Reden: link gecorrigeerd

  7. Top | #537
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hallo digitalman. Ik denk dat er een foutje in de link staat, want hij werkt niet. Wel via je eigen reisblog en het ziet er erg leuk uit. Bedankt voor de tip.

  8. Top | #538
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ferret Bekijk Berichten
    Hallo digitalman. Ik denk dat er een foutje in de link staat, want hij werkt niet. Wel via je eigen reisblog en het ziet er erg leuk uit. Bedankt voor de tip.
    Je hebt gelijk, staat een foutje in:

    www.floridaholiday.nl

  9. Top | #539

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    @betsy: Wij hebben twee keer (april 2011 en mei 2012) via nova-tours.nl geboekt. Dan kom je terecht bij ustravel.nl (even doorklikken naar villahuur florida (rechter menu)). Even bellen met José Kraan (als die er nog werkt). Voor die periode kost een bronze-villa €72 per nacht. Hebben 1x bronze en 1x silver gedaan. Verschil nauwelijks merkbaar. Je weet bij het boeken niet direct in welk park je welk huis krijgt, dit hoor je kort van te voren. Altijd in de buurt van de parken (20-30 min. rijden). Is helemaal prima verlopen, voor ons geen probleem. Eerste keer in Calabay Parc at Tower Lakes, tweede keer in Southern Dunes. Prima woningen, schoon, ruim, een overvloed aan kamers.
    Volgens mij zitten we in hetzelfde vliegtuig....... Begin deze week geboekt, prijzen zijn daarna weer omhoog geschoten.......

  10. Top | #540
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    47

    Standaard bungalow wijk

    Hallo, Denk dat we toch via reisbureau gaan boeken. Op mijn vraag waar de bungalows liggen kreeg ik Southern dunes 2 westridge3clear creek,4 four corners 5florida pines 6 esprit 7 linfields 8doral woods we mogen een soort van voorkeur opgeven. Wij willen niet naar disney wel universal ivm tijdgebrek. Is er iemand bekend met deze wijken, waar zouden we het beste kunnen gaan?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •