Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 91 EersteEerste ... 1018192021223070 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #191

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Bedankt voor alle tips! Ben nu bezig met een villa op windsor hills en ik denk dat dat hem wel gaat worden!

  2. Top | #192
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    nu wil ik dus vanavond mijn beslissing maken en boeken , ik weet vrij zeker dat het deze gaat worden www.thegrovesfloridavilla.com maar ik kan helemaal geen reviews vinden.

    Iemand bekend met deze villa ?

  3. Top | #193
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Het zou wel heel toevallig zijn met zoveel villa's als iemand deze zou kennen. Het is een prachtig huis dus ik zou me niet te lang bedenken. Ook ik vind het toch iedere keer weer een beetje eng om te huren van particulieren maar het gaat nog iedere keer goed.
    Succes met boeken :wink:

  4. Top | #194
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schil Bekijk Berichten
    hmmm jouw villa gemist geloof ik , morgen ff je link opzoeken en misschien wel een prijsje opvragen

    @jastsali ik heb je een PM gestuurd of moet het beslist via de site ?

  5. Top | #195
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    en geboekt bij Jastsali

    nu de auto en parkentickets nog maar daar heb ik niet echt haast mee

    ik kreeg trouwens net een mail van homeway :

    Website: HomeAway.com, Listing number: 3004846
    Description: Immaculate, Beautiful, Elegant, Furnished, Extra Large Pool,3 Master suites
    Location: Silver Crrek, Clermont, FL

    Dear Traveler,

    This email address was recently used to make an inquiry for the property listed above.

    Although this rarely occurs on our site, we identified this property as suspicious. This listing is not in compliance with our terms and conditions. Accordingly, the listing is no longer active and has been removed from our website(s).
    netjes van ze ! kan alleen niet meer zien welke villa het nu was
    Laatst gewijzigd door Schil; 20-06-12 om 20:07.

  6. Top | #196
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    21

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    bij homeaway.nl hebben we een huisje gevonden die we waarschijnlijk willen gaan boeken. Nu is mijn vraag (zou wel heeeeel toevallig zijn) kent iemand het huisje #411757 of iig de area (buena Venture lakes).
    Het huisje heeft een solar heated pool, iemand daar ervaring mee. Is dat warm genoeg voor 2e week oktober?

  7. Top | #197
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yarinya Bekijk Berichten
    bij homeaway.nl hebben we een huisje gevonden die we waarschijnlijk willen gaan boeken.
    Wat opvalt is dat veel firsttimers over een huisje spreken, alsof de villa in een soort Center Parcs staat. Ben je ook een firstimer?

    Wat opvalt aan de site van de verhuurder is dat de villa het hele jaar nog vrij is. De laatste review is van vorig jaar. Wat is daar de oorzaak van?

    De ligging t.ov. het vliegveld is perfect; je bent er zo. Maar ten opzichte van de parken en de attracties ligt het wat uit de route. Reken op een dikke 40 minuten rijden naar Disney en een half uur naar SeaWorld of Universal via de tolwegen. Om vlot naar de parken en de outlets te rijden, zal je veelvuldig over de tolweg rijden. Hou hier rekening mee v.w.b. de autohuur. Restaurants etc. vind je aan de Osceola Parkway. Reken in deze buurt op relatief weining toeristen en veel locals. Lees de reviews over de lokale Walmart aan de Osceola Parkway, dan krijg je een beetje een idee.

    Heb je al eens naar meer voor de hand liggende, bekende locaties gekeken of heb je een speciale reden om een voorkeur voor deze omgeving te kiezen?



  8. Top | #198
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    De laatste recensie is van april 2012 Ton. Maar het klopt dat het vreemd is dat de bezetting niet is ingevuld.
    De woning ligt vlakbij The Loop Shopping Centre, en de Osceola Parkway is een mooie weg en de wijken erlangs zien er ook goed uit. Minder toeristen en dus minder voorzieningen voor toeristen. Zelf zouden wij de voorkeur geven aan een villa in een wijk aan de 27 of bij Champion's Gate in de buurt.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #199
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yarinya Bekijk Berichten
    bij homeaway.nl hebben we een huisje gevonden die we waarschijnlijk willen gaan boeken. Nu is mijn vraag (zou wel heeeeel toevallig zijn) kent iemand het huisje #411757 of iig de area (buena Venture lakes).
    Het huisje heeft een solar heated pool, iemand daar ervaring mee. Is dat warm genoeg voor 2e week oktober?
    Lijkt mij een prima villa. Het is een beetje uit de drukte. Wij hebben een soortgelijke villa eens gehuurd in Davenpoort (ligt aan de andere kant). Heerlijke rustige locatie, (voldoen voor ons altijd prima). Dit soort villawijken zijn er in die buurt veel.

    Je zit wel wat verder van de parken, maar ach +/-40 minuten waar hebben we het over...De prijs is overigens zeer netjes!!

    Wat Teleton zegt over de tolwegen klopt..Om Orlando blijf je betalen!!

    Ik denk dat het in oktober in het zwembad nog heerlijk is...:razz:

    Ach Ton...over dat "huisje"..... , het is maar net wat je gewend bent... Toen wij onze eerste villa huurden voelde ik me net JR Ewing.....!
    Laatst gewijzigd door elstars; 22-06-12 om 19:46.

  10. Top | #200
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    In 1998 heb ik een half jaar in Buena Ventura Lakes gewoond... (Strafford Park)
    Disney op minder dan 30 mins. (via de toll van Osceola Parkway, kost nu US$ 1.75)
    Seaworld no geen 25 minuten (Osceola Pkwy - John Young - Central Florida Pkwy.)
    Universal 30 mins. (Osceola Pkwy - John Young - Central Florida Pkwy - Orangewood - Universal Blvd)
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •