Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 87 van de 91 EersteEerste ... 37778586878889 ... LaatsteLaatste
Resultaten 861 tot 870 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #861
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Watersong is een mooi Resort, huizen zijn nog relatief nieuwer en zijn vaak mooier/luxer ingericht dan in andere gebieden. Watersong staat bekend om zijn privacy aan de achterkant van een villa. Weinig villa's liggen met zwembad/achterkant tegen een andere villa aan, maar kijken dus bijna altijd uit op groen, meertje, etc. Onze villa staat op Solterra, en daar is het vergelijkbaar; prijzen zijn denk ik ook vergelijkbaar, het gehele Resort is nieuwer en villa's zijn mooi/luxe ingericht. Ik vind persoonlijk Solterra ruimer opgezet, bredere straten etc. En er is een groot community center met bv fitness, lazy river, bar, etc waar je altijd gebruik van kunt maken. Al dat soort zaken maken de prijs uiteraard ;-) ! Daarnaast is de ligging tov de I4, supermarkten en restaurants goed ! Dus het ligt er aan waar je naar op zoek bent. Vind je inrichting minder belangrijk, of privacy of het gebruik van de resort faciliteiten, dan zijn er genoeg resorts met een goede ligging, die goedkoper zijn, maar deze dingen dus ook niet hebben. Keuzes !!
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #862
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Ik heb ook even op Solterra gezocht, maar inderdaad...,wauw...wat een schitterende villa’s staan daar tussen ook.
    Zowel Watersong als Solterra zijn duidelijk anders qua inrichting dan andere wijken, meer Europees vind ik.

    Daar hou ik van, maar ik vind het prijsverschil wel erg groot. Starten bij € 143,= per nacht terwijl ik vorig jaar veel minder kwijt was voor een villa. Nogal een verschil dus (maar dat zit em dus in inrichting, luxe etc).
    En de faciliteiten op het resort gaan wij geen gebruik van maken, dat weet ik zeker. We willen júist het zwembad voor de deur, en niet sjouwen met je handdoekje naar het zwembad op het park. En hoewel de bar en fitness etc. vast er mooi uit ziet, gaan wij de villa na een drukke dag juist niet meer uit.
    Maar ik begrijp dat je uiteraard wel voor die faciliteiten op een resort betaalt en dat zich dat terugvertaalt in de prijzen.
    Ik moet dus nog even verder zoeken...voor een mooie villa zónder resort....

  3. Top | #863
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Watersong dus, die hebben geen Resort ;-) ! Ik begrijp je punt, over de resort faciliteiten. Ik heb dat in al die ruim 20 jaar Florida nog nooit gedaan, tot deze laatste keer, bij onze eigen villa. Het is toch wel relaxed; zo'n lazy river even half uurtje in dobberen, even lekkere hamburger en cocktail bij de bar zonder dat je helemaal ergens heen moet. Best relaxed, maar zeker niet voor elke dag. Amerikanen vinden het heerlijk, dat is voor ons natuurlijk ook een belangrijke overweging geweest. Maar ik snap je punt ook hoor ! En ieder maakt zijn eigen afweging natuurlijk; de één vindt het ene belangrijk, de ander weer iets anders !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #864
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Zijn er recente ervaringen met deze villa? http://www.sandyridge.nl

  5. Top | #865
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Voor onze eerste elf dagen in april hebben we een mooie villa gehuurd in Sandy Ridge. Nou zoek ik al een poos naar een villa voor de laatste 7 nachten van 28 april tm 5 mei in de omgeving Naples. Eisen: moderne inrichting, minimaal 4 slaapkamers, zwembad met hek vanwege kleine kids en liefst dicht bij het strand.


    Iemand tips of goede ervaringen?

  6. Top | #866
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Iemand ervaring met deze villa op Aviana Resort? https://www.micazu.nl/vakantiehuis/v...ievilla-22289/
    Of tips voor een andere leuke villa met zwembad en gamesroom met airhockey voor ca. € 120,= p.n. ?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-05-21 om 13:33.

  7. Top | #867
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    28

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Onze villa in Kissimmee voor komende zomervakantie is geannuleerd door de eigenaar. We zijn nu op zoek naar een nieuwe villa. Als ik me goed herinner, waren hier diverse mensen die een villa in (de omgeving van ) Orlando verhuren. Wie verhuurt voor 6 dagen en heeft nog ruimte van 2-8 augustus 2019 en voor welke prijs?

  8. Top | #868
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    In feite nog nooit aan gedacht of zelfs overwogen om een villa te gaan huren. Wat moet ik me per week voorstellen aan prijs voor 2 personen in september?

  9. Top | #869
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Dat is een hele lastige vraag ! Je kan het in alle soorten en maten vinden. Wil je luxe, welke locatie, moet het een 'gated' terrein zijn, wil je dat er faciliteiten op het terrain zijn, etc. Je hebt ook townhomes (zeg maar rijtjeshuizen); vaak erg groot van binnen, maar kleine achtertuin en zwembad. En ongetwijfeld wat gehoriger. Je hebt ook appartementen met woonkamer en 1/2/3/etc slaapkamers. Je ziet al prijzen voorbij komen vanaf € 400/€500 per week; bij ons is dat ongeveer het dubbele bijvoorbeeld. Kijk maar eens rond op VRBO ! Tuurlijk wel lekker dat je wat meer ruimte hebt, in plaats van in een hotel. Maar goed, je moet dan wel iedere morgen zelf je bed opmaken en ontbijtje halen ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #870
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Het ligt er ook aan waar. Volgens mij is omgeving Naples/Fort Myers weer duurder dan omgeving Orlando.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •