Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 91 EersteEerste ... 1220212223243272 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #211
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    21

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Jaja de villa is geboekt. We zitten in sunridge woods : http://www.perfectfloridavillas.com/...p.aspx?pID=542 iemand bekend met deze wijk/villa.
    Oja.... we hebben toch maar de pool heater genomen...\\/

  2. Top | #212
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yarinya Bekijk Berichten
    .. Is een solar heated pool voldoende voor de 2e week van oktober. ( the pool is not south-facing)..
    Solar heating (de naam zegt het al) zorgt er voor dat het water alleen overdag wordt verwarmd. Wij hebben vorige week in een villa verbleven met een solarheated pool en onze ervaring was dat als het eenmaal donker was het water wel een stuk afkoelde maar toch niet 'chilly' werdt.

    En voor/in de 2e week oktober heb je toch denk ik wel 'echte' poolheat nodig, maar daar hangt een prijskaartje aan. Vorig jaar hadden wij de laatste week van september het ook niet nodig maar na 2 frisse nachten in de 1e week van oktober hebben we de poolheat aan laten zetten want de zon kreeg het water niet meer op temperatuur, en de poolheater had de boel binnen een paar uur veranderd in een heerlijk warm (zwem)bad.

    Voor de villa die we a.s. september/oktober hebben meteen maar voor de hele periode poolheat genomen :-P
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yarinya Bekijk Berichten
    ..Oja.... we hebben toch maar de pool heater genomen...\\/
    Strak plan \\/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-06-12 om 08:35. Reden: 1+1
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  3. Top | #213
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    @r.teeuwsen;
    Inmiddels weet ik dat ik zelf alles wil uitzoeken. Dat tijd kost vind ik het niet erg! Het is idd een leuke hobby! O

    Verder geven wij op dit moment voorkeur voor een villa bij een resort door de faciliteiten voor kleine kinderen (van 2 t/m 7 jaar).
    Wij gaan met 2 gezinnen van in totaal 9 pers. 5 volwassenen (waaronder oma) en 4 kinderen. Een huis met 2 master kamers (met king bed) en een kamer met queen bed op beg. grond is een must, zodat onze moeder geen trap op hoeft. Voor het gemak zoeken wij een huis met 5 kamers.
    Een zwembad (met een hek) is ook een must. Locatie moet ook nabij restauranten (zoals Outback :mrgreen en supermarkt zijn.


    Met deze criteria's heb ik villa's gezocht op de volgende resort/locaties:

    • Terra Verde,
    • BellaVida
    • Windsor Palms
    • Emerald Island
    • Windsor Hills
    • Solana resort


    Regal Palms heeft geen villa beschikbaar met meer dan 4 kamers.
    En Reunion is te prijzig.

    Kunnen jullie mij helpen met meer inzicht te krijgen welke van de geselecteerde resorts beter is? Bijv. door de locatie, of nieuwe resort, betere faciliteiten, etc?!.

    Zijn er andere resorts die jullie zouden adviseren om ernaar te kijken?!
    Verder wat valt te zeggen over Kissimmee & Daveport area?

    Alvast heel erg bedankt voor jullie helpen!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-07-12 om 05:03. Reden: fqe

  4. Top | #214
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Terra Verde is een bijzonder mooie gated communitie. Heeft een mooi clubhuis met veel voorzieningen en prachtig groot zwembad. Villas zijn er in alle soorten en maten, de keuze is reuze. Terra Verde zit vlakbij de 192, de Wal-Mart, en ligt op 15 minuten van de Disney Parken. Ik stuur je via een PB een link naar een bureau welke aardig wat Villas verhuurt op Terra Verde. Bewust via PB omdat anderen misschien denken dat ik aandelen heb, niet dus!

  5. Top | #215
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Wij zijn in 2010 ook op Terra Verde geweest en hebben toen deze villa gehuurd. Inderdaad 1 master bedroom beneden (bij ons ook voor opa en oma) en verder nog 6 slaapkamers boven dus plek zat. Er was goed te onderhandelen over de prijs maar waarschijnlijk kwam dat ook doordat we een soort van last-minute hadden (6 weken van te voren). Maar misschien kunnen jullie ook onderhandelen over de prijs?

  6. Top | #216
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p336818 Wij hebben deze villa gehuurd voor september dit jaar Winsor Palms, huis heeft beneden 3/ 2 pers. slaapkamers dubbele bedden, 2 badkamers en een apart toilet, boven 1 slaapkamer met dubbelbed, en 2 kinderkamers met aparte bedden + 1 badkamer. Contact met de eigenaar is zeer prettig reaktie op mail direct, op mijn vraag of er boven een traphekje was ivm jong kind kreeg ik 2 dagen later antwoord dat het hekje was aangeschaft en in de slaapkamer kast stond het verzoek was het zelf even te monteren bij aankomst.

    Hoe alles uitpakt als we er zijn weet ik nog niet, maar deze week de laatste betaling gedaan en promt alle info met betrekking tot de villa retour code om binnen te komen etc, of het werkt weten we 7 september .

    Wij gaan met 7 volwassenen en 1 kind

    Grtjes TT
    Laatst gewijzigd door cant51; 03-07-12 om 17:50.

  7. Top | #217
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    sorry foutje

  8. Top | #218
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cant51 Bekijk Berichten
    Wij gaan met 7 volwassenen en 1 kind
    ..en de tafel is al gedekt voor tante toos & company, zag ik op de foto. Goeie zaak!



  9. Top | #219
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Nou Ton van mij hoeft te tafel niet gedekt te zijn, als alles verder maar is zoals beschreven, dan zijn wij allang blij .

  10. Top | #220
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    39

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hoi, als je op zoek bent naar een villa in Florida kun je op http://www.lastminutevillas.net in 1 x berichtje sturen naar meerdere eigenaren van verhuur objecten aldaar,hier kun je dan een vrijblijvende offerte opvragen
    Ik zelf heb enkele weken terug een berichtje gestuurd, met daarin de verlangens en eisen waar de villa aan zou moet voldoen.
    Hierop c.a. 50 reacties gehad waarvan enkelen aangaven dat het al verhuurd was en enkelen die niet aan de eisen voldeden.
    De offertes voor de 3 weken villa zaten tussen de $ 1000 en $ 4500, villas van klein naar erg groot en luxe.
    Na alle aangebodene goed bestudeerd hebbende bleven er in eerste instantie c.a 15 over die geschikt waren.
    Samen met mijn reisgenoot hieruit een zo zorgvuldige keuze gemaakt als mogelijk is.
    We hebben nu een villa gehuurd, 3 weken voor minder dan $ 1500,00 in Country creek

    Greez
    Johan
    Ik heb last van het Disneyvirus
    22-10-2012/12-11-2012 in Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •