Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 59 van de 91 EersteEerste ... 949575859606169 ... LaatsteLaatste
Resultaten 581 tot 590 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #581
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Tips voor een villa in Davenport - Westhaven

    Hoi Nancy, wij gaan volgende week naar het gloednieuwe Solterra resort bij Davenport. Ze zijn nog volop bezig met de aanbouw, maar je kan er dus wel al huren. Zijn in augustus gaan kijken en vonden het schitterend. Volgende week gaan we er een week naartoe ( met z'n 10-en!) en wij verblijven er in een villa met 6 slpk waaronder 2 masters. Hebben gehuurd via citrus grove villas, contact pers Iain Kidney. Helaas ff geen link bij de hand, maar met ff googlen kom je daar vast achter ;-)

  2. Top | #582
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    19

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hoi allemaal,even een vraagje.Is hier iemand bekend met een villa huren van Florida home?
    Het is een hele mooie en nette villa.Ziet er goed uit en het contact met de eigenaar gaat goed.
    Eind November een beetje aanbetalen en de rest 8 weken voor aankomst.
    Hij staat ook op Marktplaats.
    Hoop dat iemand hier iets van weet.
    Bedankt alvast!
    Wij hebben geboekt voor volgend jaar in de zomervakantie.
    Laatst gewijzigd door Mammatina; 18-10-14 om 17:02.

  3. Top | #583
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Mede dankzij de ervaringen die ik heb gelezen op dit forum, hebben we besloten om volgend jaar toch een villa te huren. Het zoeken alleen al is erg leuk, wat een keuze. Uiteindelijk gekozen voor een villa in Country Creek. Goed contact met de eigenaresse en wij vinden voor een mooie prijs. Kortom weer een gedeelte van de vakantie ingevuld en met dank aan al die forumleden die hier hun ervaringen delen. Oh ja, hij is geboekt via homeaway.nl #422080

  4. Top | #584
    Newbie Stan.Gobien's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    BE
    Berichten
    4

    Standaard Villa huren rond Orlando voor 2 personen en max 5 dagen

    Hallo iedereen,

    Wij zouden graag rond Orlando een villa(tje) huren met eigen zwembad voor 2 mijn vrouw en ik.
    Ik zeg voor 2 personen omdat we dus prijstechnisch gezien het niet kunnen delen met anderen en ik het graag betaalbaar wil houden.
    Verder zijn de plannen momenteel om niet langer dan +-5 dagen te verblijven in deze villa.

    Ik vraag me dus af als dit wil mogelijk is, en indien wel vraag ik me ook af als dit dan moet starten op maandag en eindigen op vrijdag.

    Bedankt alvast voor de info!

    Groeten Stan

  5. Top | #585
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Villa huren rond Orlando voor 2 personen en max 5 dagen

    Hallo,

    Dat is zeker haalbaar :-)

    Wij kunnen ook nooit de kosten delen, gaan met ons gezinnetje.
    Vorig jaar was het enkel met ons zoontje, nu zullen we met 4 zijn.

    Afhankelijk in welke periode je wilt gaan mag je denken aan zo een 700 euro per week. Kan ook goedkoper hoor. Dit betalen wij nu met pasen.

    Vorig jaar hebben wij echter goedkoop kunnen huren, voor 14 nachten betaalden we 1200 euro incl zwembadverwarming en gasbbq.

    Sommige villa verhuurders verkiezen van zaterdag tot zaterdag maar dat ben ik nog niet zo heel veel tegengekomen.

    Ik zou zeggen, prijsoffertes opvragen en dan nog onderhandelen.

    www.vrbo.com
    www.homeaway.com

    Daar ben je al effe stil mee.

    Persoonlijk verkies ik de buurt rond US 27 ( Davenport). Van daaruit kan je makkelijk naar de parken, stranden enz...
    Walmart en Publix ligt in de buurt.

  6. Top | #586
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Villa huren rond Orlando voor 2 personen en max 5 dagen

    Ik raad je deze villa aan. Is van een Nederlandse eigenaar. Ben er 2 weken geweest in oktober.
    Is van alle gemakken voorzien.


    http://www.homeaway.com/vacation-rental/p601052

  7. Top | #587
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Villa huren rond Orlando voor 2 personen en max 5 dagen

    Hallo Stan, bij de meeste verhuurders kan die huur op elke willekeurige dag beginnen. Je hebt alleen kans dat je schoonmaakkosten moet betalen.
    Maar dat verschilt ook hoor, soms hoeft het niet bij 5 dagen huur. Ik denk dat het zeker goedkoper kan dan 700 euro, maar hangt af van periode.
    Als je boekt bij Homeaway o.i.d betaal je bijna nooit de prijs waar ze mee adverteren. Vraag eerst een quote en daarna krijg je er meestal nog wel wat vanaf, of gratis poolheat ofzo.

  8. Top | #588
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Alles is mogelijk, Stan. Maar ook alles heeft zijn prijs, zeker als je afwijkt van het "normale". Soms betaal je, net als bij huurauto's bijv., meer voor deelhuur als huur per week, zeker als je schoonmaakkosten, zoals Hannie al zei, er bij krijgt. En goedkoper als 700 moet zeker kunnen, maar is natuurlijk afhankelijk van periode en ligging.
    Wij gaan al jaren naar omgeving 192 West, en de laatste paar jaar naar een vaste stek. Iets oudere communitys (Lindfields, Indian Creek), maar wel mooie degelijke huizen met goede prijzen. En het dichtst bij parken, restaurants en winkels. Ook hierover is op de genoemde sites genoeg te vinden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #589
    Newbie Stan.Gobien's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    BE
    Berichten
    4

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Onze periode voor villahuur is eerste volle week van mei. En we zouden genoeg hebben aan 4 a 5 nachten. Ik bekijk alvast de links die jullie gegeven hebben.

  10. Top | #590

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hallo,

    We willen volgend jaar de laatste 3 weken van oktober naar florida gaan en hebben een woning op het oog via homeaway.com. Het gaat om rental http://www.homeaway.com/vacation-rental/p27032

    We moeten na reserveren binnen 14 dagen het volledige bedrag betalen aan de eigenaar waarna we alle informatie ontvangen.
    Iemand ervaring met deze verhuurder en is het verstandig om alles nu al te betalen?

    Alvast bedankt
    Kevin
    Laatst gewijzigd door Njit; 18-11-14 om 13:39. Reden: link ingekort



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •