Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 89 van de 91 EersteEerste ... 39798788899091 LaatsteLaatste
Resultaten 881 tot 890 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #881
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    32

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hallo
    Heeft iemand ervaring met volgende villa:
    https://www.micazu.nl/vakantiehuis/v...ievilla-22289/
    Wij hebben interesse om deze villa te huren voor volgend jaar, maar ik ben op zoek naar recensies. Op micazu staan maar 4 reviews maar allen heel positief.
    Is Aviana Davenport een goede centrale ligging? En is micazu een goede site om te boeken?
    Groetjes, Ann

  2. Top | #882
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Aviana ligt wel iets verder van de attractieparken maar op nog geen 10 min rijden ligt een mall met oa SuperTarget , BestBuy en een TwisteeTreat :-)
    Wij hebben er , weliswaar wel in een andere villa , in ieder geval een prima verblijf gehad in deze gated community
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-05-21 om 13:28. Reden: -q
    At the moment on a roadtrip through Texas

  3. Top | #883
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Er is niks mis met de ligging in Aviana. Ook wij hebben hier eens een villa gehuurd. Er ligt een Publix supermarkt niet al te ver weg en je bent zo bij de parken.
    Dit is de website van het huis (van de eigenaar zelf): https://www.vakantievillainflorida.com/
    Ik adviseer om rechtstreeks bij de eigenaar te huren want dat is (geloof ik) iets goedkoper en dan hoeft de eigenaar geen provisie te betalen aan Micazu. Je weet dan ook gelijk hoe het contact met de eigenaar verloopt, iets dat wij héél belangrijk vinden.

    Micazu is slechts een site waar huiseigenaren op kunnen adverteren. Zij controleren geen woningen. Wij adverteren hier zelf ook met onze vakantiehuizen in Frankrijk.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-05-21 om 13:29. Reden: -q
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #884
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Ik ben vorig jaar zomer in deze villa geweest !

    Onze ervaring met de villa Aviana Resort was op zich wel goed, gewoon prima eigenlijk, niets bijzonders. Er waren enkele horren kapot en de hygiëne had wat beter gekund, we vonden het niet erg schoon.
    Er waren net allemaal nieuwe tv’s geplaatst.
    De banken zitten slecht, maar dat is -in onze ervaring- bij andere villa’s net zo. In Nederlandse vakantiehuisjes zit het ook altijd bagger. En zoveel tijd brachten wij er niet door, net in de avond een uurtje.
    Er lagen 2 opblaasbanden en we hebben zelf nog 2 noedels gekocht (en achter gelaten).
    De dingen die je nodig hebt, waren aanwezig. WiFi was goed, kinderen vonden tv kijken vanuit bed heerlijk (kan thuis niet). Gamesroom en zwembad prima, al had het terras ruimer gekund.
    De ligging is oké, maar was wel 10 minuten verder dan onze vorige villa.

    Als we ooit nog es een villa huren, ga ik wel kijken naar een ruimer terras. Wat ruimer om het zwembad heen kunnen lopen is wel fijn. En vooral ook een (deels) overdekt terras zodat je ook bij regen nog buiten kunt zitten/spullen kunt laten liggen.
    Daarnaast de ligging. Telkens over die drukke I-4 wordt je niet blij van. Dus iets meer richting Kissimmee/Orlando of een wijk aan de zijkant waardoor je die I-4 kunt ontwijken zou ik de volgende keer ook meenemen. Van de andere kant: het zal ook wel prijs/kwaliteit verhouding zijn. Dus voor een iets gunstigere ligging zou ik geen groot prijsverschil over hebben, eerlijk gezegd. Dan maar ietsje langer rijden en van dat geld kun je andere leuke dingen doen toch.
    Al met al een prima vakantie gehad en ik zou op zich best teruggaan (maar weer een nieuwe stek ontdekken is ook altijd leuk).
    Contact met de eigenaresse verliep trouwens prima en prettig. Er is een contactpersoon daar ook aanwezig waar je de gegevens van krijgt.

  5. Top | #885
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    32

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Dank je wel voor alle reacties. We gaan uiteindelijk toch voor een andere villa. een villa in Sandy Ridge met een ruimer terras en deels overdekt terras. Daar had ik nog niet op gelet, maar dat is inderdaad wel handiger.

  6. Top | #886
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    En welke villa heb je nu uitgekozen dan? Linkje ?

  7. Top | #887
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    32

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Deze villa is het geworden.
    https://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p8008240
    Prettig contact met de verhuurder en goede reviews op homeaway.

  8. Top | #888
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2019
    Locatie
    Sprundel / NB
    Berichten
    15

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hoi allemaal,

    Wij zijn aan het oriënteren voor een accommodatie april/mei 2022.
    Heeft iemand ervaring met deze website?
    https://www.vacationbythemouse.com/

    Groetjes,
    Anne & Michel

  9. Top | #889
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hi Anne en Michel,

    Dat is heel betrouwbaar. Dat is de website van onze management company (en onze villa staat er dus ook tussen), dus dat komt helemaal goed, mocht je daar willen boeken.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #890

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Wij zijn ook naar het kijken naar een villa voor 2022 maar heb al meerdere eigenaren gemaild maar nog niet 1 antwoord teruggekregen..ben opzoek naar een betrouwbare en betaalbare eigenaar��



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •