Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 48 van de 91 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 903

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

  1. Top | #471
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    56

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    @Holandesa: wij zaten twee jaar geleden ook in West Haven. Wij vinden het een gunstige locatie. Vlakbij de I4 (snelweg). Deze weg loopt langs alle afslagen van de de pretparken. Vlakbij is Championsgate waar een Publix zit. En het ligt direct aan de 27. Dit jaar huren we weer de villa in West Haven. De ligging speelt voor ons een belangrijke rol.
    http://lavie2florida.blogspot.com/ voor onze reis in 2012
    http://2014lavie2florida.blogspot.nl voor onze reis in 2014
    http://lavie2florida2016.blogspot.nl/ voor onze reis in 2016
    http://lavie2florida2018.blogspot.nl/ voor onze reis in 2018

  2. Top | #472
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    West Haven is inderdaad een rustige lokatie, ik ben daar eens bij mensen op bezoek geweest, bij The Shire.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #473
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holandesa Bekijk Berichten
    Hoi weer,

    Ik heb een hele leuke villa gevonden in Homeaway: http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p940330 die voldoet aan onze criteria (en betaalbaar ook nog!).
    Maar ik ben onbekend met de locatie. Iemand hier die bekend is met Hamlet at West Haven?
    alvast bedankt!
    Ben daar een paar jaar geleden op uitnodiging naar een villa wezen kijken, de villa die we toen bekeken hebben was niet echt bijzonder maar de (gated)communitie zag er netjes uit. De villa die je op het oog hebt is van dezelfde eigenaar als waar ik afgelopen september/oktober een villa van heb gehuurd. De villa die wij hadden ( http://www.homeaway.com/vacation-rental/p3024619 ) was prima in orde maar is helaas in de periode(s) die wij dit jaar gaan al gedeeltelijk verhuurd. Zowel James ( de eigenaar ) en de management company zijn zeer servicegericht en mochten er problemen zijn dan wordt dat echt snel opgelost is onze ervaring
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  4. Top | #474
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    En .... geboekt!
    Een "townhouse" in Kissimmee, Lake Berkley. Via AirBnB. Bedankt Bosevents voor de tip!!
    Voor 20 dagen $1500 na enig onderhandelen met de eigenaar.
    Overal TV's, snelle kabel-wifi, 3 slaapkamers, uitzicht op gemeenschappelijk zwembad.

    Dit jaar geen villa, want we gebruiken het zwembad de laatste jaren eigenlijk te weinig om de meerprijs er uit te halen. Dit huis is daarom een mooi compromis voor ons.


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #475
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Ben daar een paar jaar geleden op uitnodiging naar een villa wezen kijken, de villa die we toen bekeken hebben was niet echt bijzonder maar de (gated)communitie zag er netjes uit. De villa die je op het oog hebt is van dezelfde eigenaar als waar ik afgelopen september/oktober een villa van heb gehuurd. De villa die wij hadden ( http://www.homeaway.com/vacation-rental/p3024619 ) was prima in orde maar is helaas in de periode(s) die wij dit jaar gaan al gedeeltelijk verhuurd. Zowel James ( de eigenaar ) en de management company zijn zeer servicegericht en mochten er problemen zijn dan wordt dat echt snel opgelost is onze ervaring
    Hi Penpe.

    Dat is fijn om te weten! Wat ook leuk s, is dat 'jullie' villa van vorig jaar in Tuscan Ridge, staat bij mij ook op de lijst van top 3! En ik had op jullie blog gelezen dat jullie heel tevreden waren met deze villa!
    Onze top 3 is die villa n Westhaven, dia van Tuscan Ridge en eentje in Watersong.
    Ik denk dat ze allemaal goed zullen zijn, dus de beslissing gaat vallen op vooral op prijs, contact en extra comfort... Volgens mij que locatie/ligging zit er geen groot verschil tussen deze opties. Toch?

    gr.

  6. Top | #476
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hoi,

    Voor aanstaande meivakantie willen we voor het eerst gedeeltelijk (voor plus minus 6 dagen), een villa gaan huren in Windsor Hills.
    Maar ik heb dit nog nooit gedaan, hoe weet ik nou welke site betrouwbaar is? Ik kom hier en daar op deze site wel wat sites tegen maar ook daar staan slechte recensies op het web. Dan ga ik weer twijfelen of het echt wel betrouwbaar is. Is er in Amerika geen brancheorganisatie die hierop toeziet, zoals bijv de sgr ofzo iets?
    Ik vind het moeilijk hoor......... Heb een onwijs leuke villa gezien, maar weer op een site die slechte recensies kreeg (ben geloof ik ook de draad een beetje kwijt nu)

    Heb nu op www.vrbo.com gekeken (slechte recensies), www.homeaway.com (slechte recensies), www.orlando4villas.com en www.booking.com en www.windsorhillsrent.com.

    Waar moet je op letten als je een villa gaat huren? (dat ik geen dingen of extra kosten over het hoofd zie)
    En is een verwarmde pool nog wel nodig in onze periode? (27 april-11 mei)

    Kan het maar beter even hier vragen want ben nu al uren en uren aan het zoeken en nog niks opgeschoten

    Alvast bedankt!

    Groetjes,
    Angelina

  7. Top | #477
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Wij hebben een townhome geboekt op Windsor Hills via Booking.com voor aankomende zomer. Nadeeltje is dat je dan niet zelf kan uitkiezen welk townhome/villa je wilt
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  8. Top | #478
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Hoe bedoel je slechte recensies? De site zelf? Ik denk dat als je in Nederland over reisbureaus en sites gaat zoeken, je overal wel slechte recensies van ziet. Vraag is ook of elke slechte recensie aan de site zelf ligt, of aan een slechte ervaring met een villa, waar de site zelf niets aan kan doen. Wat hier door SGR verzekerd wordt, bij faillissement, hebben ze op die sites verzekeringen voor. Ik denk dat er altijd overal wat kan gebeuren, en je het een keer slecht kunt treffen Er zijn zoveel mensen die er gebruik van maken. als je ziet hoeveel mensen er hier op het forum al gebruik maken van deze sites, en volgens mij nog niemand een echt slechte ervaring heeft, heb ik besloten om deze keer ook via Homeaway te boeken. Maar je moet doen wat je gevoel je zegt, vakantie moet leuk zijn.

  9. Top | #479
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Of je neemt de verzekering van Homeaway erbij!

  10. Top | #480
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Van mij geen slechte recenties van Homeaway in ieder geval. Eigenlijk heb ik met homeaway niets te maken gehad maar vooral met de villa-eigenaar. Volgens mij hebben heel veel forumleden al een villa via homeaway gevonden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •