Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 99 van de 233 EersteEerste ... 4989979899100101109149199 ... LaatsteLaatste
Resultaten 981 tot 990 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #981
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Helemaal niet nodig hoor, het is niet zo druk bij Alamo in Sanford. Hebben daar nooit echt in de rij gestaan en konden zelf ook gewoon de auto uitkiezen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-01-14 om 20:32. Reden: q


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  2. Top | #982
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Het is Alamo in Miami, José, we vliegen direct verder vanaf Sanford. Had ik er idd even bij moeten zetten.

  3. Top | #983
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hallo,
    Op Miami zijn meestal wel 3 of 4 balies open bij Alamo, er is geen expresse loket, wel zijn er een aantal automaten, je kunt daar ook je contract zelf afdrukken, als je tenminste voldoende kennis hebt van de Engelse taal..

    Meestal gaat het vrij snel bij Alamo, en wat betreft de upgrades etc, daar ben ik altijd snel klaar mee : Geef meteen mij CC en de 2 rijbewijzen en geef zelf al direct aan dat auto die besteld is goed is en dat ik ook geen extra verzekeringen wil. Binnen 10 minuten heb je je contract etc.

    Bestel altijd een Midsize, meestal hebben ze die niet, en krijg in de parkeergarage, die trouwens in Miami gigantisch is, een Fullsize mee.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-01-14 om 20:32. Reden: q

  4. Top | #984
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ben zelf ook benieuwd, nu voor het eerst Alamo op Sanford. Vorig jaar op MCO was het ook snel geregeld overigens. Alleen jammer dat ik toen niet kon kiezen, er stond maar 1 Economy auto. Hoop nu wel te kunnen kiezen, lijkt me echt leuk. Eerste keer Orlando was ook op Sanford, maar had toen pas een huurauto bij het hotel, omdat ik toen nog niet durfde te rijden vanaf vliegveld naar hotel
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #985
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Alles gaat een tikkie sneller op Sanford. Inmiddels 2x auto opgehaald op Sanford en altijd snel klaar. Moet overigens zeggen dat de afhandeling op MCO me ook altijd snel is afgegaan. Voor zover ik het me herinner stonden er voldoende auto's op Sanford maar eerlijk gezegd niet altijd gekeken in welke klasse. Bij Alamo kun je in ieder geval zelf kiezen!

  6. Top | #986
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Nog even snel een reactie op mijn bericht mbt het terugkrijgen van mijn geld na annulering op de site van alamo.co.uk/brits.
    Uiteindelijk is alles goed gekomen. Van Customer Services Department weer een nieuw email-adres gekregen alwaar ik zou moeten zijn. En vanaf dat email-adres de verlossende woorden:
    "
    I am very sorry the website did not automatically refund you the amount of £286.66 and can confirm this has now been processed, please allow 3 – 10 working days for this amount to appear back in the account".

    En nu nog even wachten tot het geld daadwerkelijk teruggestort wordt.
    Laatst gewijzigd door Chicco68; 16-01-14 om 23:32.

  7. Top | #987
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik las net dat het als je voor een snelle check in gaat niet meer mogelijk is dat je een gratis upgrade krijgt. Nu vroeg ik me af hoe groot die kans is dat je ook daadwerkelijk een gratis upgrade krijgt?
    Met Arkefly kom je natuurlijk wel 's avonds laat aan en wij gaan op vrijdag dus je zou kunnen verwachten dat er weinig auto's beschikbaar zijn. Iemand ervaring met autohuur aansluitend aan de vrijdagavondvlucht?

  8. Top | #988
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Free upgrades komen niet meer zo vaak voor als een aantal jaren terug. Ze zorgen dat er voldoende auto's in de juiste klasse aanwezig zijn. Verder is het geluk hebben.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #989
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ze zorgen er vooral voor dat ze genoeg auto's in de goedkoopste klasses (Economy/Compact) hebben..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #990
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Twee jaar terug een "foutje" gemaakt in de planning waardoor we op Thanksgiving's Day landden in Miami...
    Meer dan 100 wachtenden voor ons bij de Alamo balie (lang leve de automaten!), maar nog voldoende auto's in de garage.

    drukke dagen betekend vaak ook dat er veel ingeleverd wordt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •