Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 98 van de 233 EersteEerste ... 488896979899100108148198 ... LaatsteLaatste
Resultaten 971 tot 980 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #971
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb een discussie met Alamo over een na onze vakantie geiinde toll. Wij zouden op een weg zijn geweest, hetgeen niet klopt. Ik heb Alamo ook gemaild dat wij ook getuigen hebben dat wij op dat moment ergens anders waren, honderden kilometers verder. Krijg echter steeds een ontwijkend antwoord en nu komen ze er mee dat ik maar naar HTA moet bellen. (Dit bedrijf werkt samen om met Alamo de toll te innen). Op het het CC afschrift staat echter gewoon Alamo.. nog wat.
    Ik heb al gemeld mijn CC company in te schakelen..

    Vorig jaar ook zo'n zelfde iets met Dollar gehad, maar die stortte het bedrag zonder verdere discussie terug.

    Wie heeft ook weleens zoiets meegemaakt?
    En wat te doen? Ik lees wel op internet dat Alamo hier vrij berucht in is...

    Ik ga sowieso een klacht indienen bij Alamo en mijn geld terughalen via mijn CC maatschappij, maar ik vind de gang van zaken niet normaal...
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  2. Top | #972
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @Lindaa
    ............Vorig jaar ook zo'n zelfde iets met Dollar gehad, maar die stortte het bedrag zonder verdere discussie terug.

    Wie heeft ook weleens zoiets meegemaakt?..............................

    Onlangs iets vergelijkbaars met Dollar gehad:
    2 jaar geleden een witte Jeep gehuurd van Dollar met mijn eigen transponder erin.
    Dom, maar nooit auto afgemeld. Nu kan je de huurtermijn ingeven. Kon toen nog niet en was nogal onduidelijk op de site..

    Onlangs, 2 jaar later werd op kenteken toll berekend. op de foto bleek het een Ford Mustang te zijn.
    Alsnog afgemeld en Dollar even gemaild of het nu geblokkeerd was. Verder over de $0.88 maar geen problemen gemaakt.

    Toch een vraag in dit verband: Weet iemand hoe kentekens in Fl. uitgegeven worden?
    Blijkbaar blijven ze niet op de auto, maar staan ze wellicht op naam?
    Laatst gewijzigd door knaapje; 27-12-13 om 14:03.

  3. Top | #973
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Toch een vraag in dit verband: Weet iemand hoe kentekens in Fl. uitgegeven worden?
    Blijkbaar blijven ze niet op de auto, maar staan ze wellicht op naam?
    De kentekens worden uitgegeven door het Department of Motor Vehicles en staan inderdaad op naam, vandaar dat je in Florida ook bv die personalized license plates ziet. De verhuurbedrijven zullen wel gewoon complete kentekenseries in 1x bestellen neem ik aan, da's makkelijk voor hun administratie...
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  4. Top | #974
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Annuleren en nu nog je geld terugkrijgen

    Zoals jullie misschien weten heb ik wat problemen gehad met Expedia mbt het annuleren van de vlucht. Dit is intussen gelukkig goed opgelost. Enige wat ik nog moest doen (omdat we 1 dag later vertrekken en 2 dagen later terug komen) was het annuleren van een paar hotels en van de auto (bij navraag via mail had men mij geadviseerd om mijn huidige boeking te annuleren en een nieuwe boeking te maken).
    Dus ik naar http://www.alamo.co.uk/Content/740/u...ingReservation om mijn reservering te annuleren.
    Op de 1e pagina kreeg ik onderstaande gegevens te zien:



    Hier staat zoals jullie zien dat ik 286,66 Pond terug krijg. Dus ik vrolijk op "cancel booking" geklikt en kreeg vervolgens dit scherm:



    En nu wordt mij het bedrag ineens in rekening gebracht !!

    Dus vervolgens contact opgenomen met Alamo UK alwaar men mij aangaf dat zij alleen een reservering voor mij konden plaatsen en dat ik een ander nummer moest bellen. Bij deze klantenservice werd mij vervolgens medegedeeld dat ik via mail bij"contact us" op alamo.COM eea na moest vragen.
    Van hun kreeg ik vervolgens een reactie dat mijn reservering inderdaad geannuleerd was echter dat ik voor verdere info bij mijn tussenpersoon alwaar ik de boeking heb geplaatst moest zijn....... (alamo uk dus in deze)
    Daarna weer een mail verzonden naar de "contact us" van alamo.co.uk/brits verzonden alwaar, jawel hoor....... men mij weer verder verwijst naar hun Customer Services department.

    Nu daar dus weer een mail naar verzonden en kijken welke reactie ik van hun krijg.

    Het enige wat ik wil is (uiteraard) mijn geld terug en een nieuwe auto boeken.
    Waarom er de eerste keer staat dat het mij niks kost (7 dgn voor ophaaldatum is gratis werd ook bevestigd door een 2-tal medewerkers) en vervolgens het gehele bedrag in rekening wordt gebracht is mij onbekend.
    Normaliter krijg je naar mijn mening ook een bevestigingsmail van de annulering doch die heb ik ook (nog) niet gekregen

    Ik hou jullie op de hoogte !
    Laatst gewijzigd door Chicco68; 14-01-14 om 15:56. Reden: foto's gewijzigd

  5. Top | #975
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Annuleren en nu nog je geld terugkrijgen

    Roep je het over je af of zo
    Het zal vast goed komen,

  6. Top | #976
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Annuleren en nu nog je geld terugkrijgen

    Wel heel apart zo ja. Ik heb ook wel eens boekingen geannuleerd direct bij Alamo UK en dat ging altijd zonder problemen. Had wel wat koersverschil maar dat is mijn eigen risico met in de UK boeken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #977
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Poeh, dat is nu leuk zeg. Gelukkig heb je wel screenshots.

  8. Top | #978
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Even een vraag, ik hoop dat er mensen zijn die dit weten. Wij hebben een fly-drive geboekt via Arke en daar zit een intermediate van Alamo. Nu zijn wij vast niet de enige in het vliegtuig en denk ik zo maar dat het 's avonds laat wel eens heel druk kan zijn bij de balie van Alamo. Weet iemand of er bij Alamo een mogelijkheid tot een express check in bestaat of is dit niet mogelijk met voucher?

  9. Top | #979
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Via Sunny cars is er wel een mogelijkheid tot express check in....neem aan dat dat met je Arke voucher ook zo zal zijn. Op mijn voucher staat een linkje naar de express check in, anders ff bellen/mailen?

  10. Top | #980
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik postte voor mijn beurt zag ik al. In de verhuurinformatie staat idd een link naar een snelle check in. Daar gaan we maar gebruik van maken. Zeuren ze dan ook aan de balie niet meer over extra verzekeringen of upgrades?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •