Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 84 van de 233 EersteEerste ... 3474828384858694134184 ... LaatsteLaatste
Resultaten 831 tot 840 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #831
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    104

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    wij zijn afgelopen zaterdag aangekomen en ik had slechts keus uit 2 auto's. we zijn weggereden met een chevy captiva. Dit is zoals we hadden geboekt een midsize SUV. 2 dagen later heb ik een autowissel gedaan omdat vrienden met een Nissan Pathfinder wegreden die zij zelf nogal erg groot vonden. We zijn naar het vliegveld gereden en hebben de auto's om laten boeken. Ik heb nu de Nissan en hij is met een nieuwe Chevy Captiva naar buiten gereden zonder bijbetalen of problemen. Mooie deal toch?


  2. Top | #832
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    We plannen nog eens naar Florida te gaan en bij Alamo te huren, maar dan zonder "gold packet".

    Kan iemand mij uitleggen wat de "fuel policy" is bij Alamo als je geen gold packet neemt.


    Ik lees over voorafbetaling en over prijzen die ze vragen als je de auto inlevert. Wat zijn de verschillen?
    Is het best om dan zo leeg mogelijk terug in te leveren, of heb je voordeel om toch te tanken?

    mvg

  3. Top | #833
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    104

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wat is de reden om geen gold te nemen? Al de verzekeringen zitten er bij en je kan hem leeg afgeven. Best handig.


  4. Top | #834
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    De belangrijkste reden voor mij is omdat er bij de alamo.co.uk/brits aanbieding geen tank benzine bij zit. Dat is zeg maar een soort Gold Lite.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #835
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij zijn deze keer (zelfs 2 x) ook overstag gegaan naar Alamo.co.uk/brits na jarenlang bij onze Duitse vrienden gehuurd te hebben. Het verschil in prijs was beduidend meer dan aan tank benzine, zelfs als je het Alamo tarief zou moeten betalen. Moet nog wel even uitzoeken wat de policy is, dus ik hoop dat satpet hier nog een antwoord op krijgt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #836
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Van de Alamo Help Site:

    United States:

    For Europeans booking in the US, the rental rate paid may not include the cost for fuel. The vehicle will be received with a full tank of fuel. Unless included in the rate package, payment for this tank will be required at time of rental. No refund will be given for fuel purchased but not used.
    Fuel Charges

    What are my options for paying for the fuel? Will the rental come with a full tank of gas?

    As a customer, you have a choice as to how you would like to pay for fuel. You will be provided with two options, both starting with a full tank of fuel in your vehicle at the time of rental.

    Pay at the time of rental:

    • This option allows a renter to pay for the full tank of gas at the time of rental and return the tank empty.
    • No refunds will be given for unused gas.
    • The total up front fuel charge reflected is an estimate based on current prices and the average tank size for the car class reserved. This charge may change upon time of rental.



    Pay upon return:

    • This option allows a renter to return the vehicle with a full tank of gas or pay Alamo at the end of the rental for gas used but not replaced.
    • Price per gallon / liter will be higher than local fuel prices.



    Important Note:
    For Europeans booking in the US and Canada: Unless included in the rate package, payment for this tank will be required at time of rental. No refund will be given for fuel purchased but not used.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #837
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dus als ik het goed begrijp,als je uit Europa komt moet je bij afhalen van de auto een volle tank betalen.

  8. Top | #838
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    104

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Onze boeking is ook via Alamo.UK gegaan. Hierbij zit echter wel een volle tank.


  9. Top | #839
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patgooss Bekijk Berichten
    Onze boeking is ook via Alamo.UK gegaan. Hierbij zit echter wel een volle tank.
    De vraag is: wat als je geen "gold"?

  10. Top | #840
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patgooss Bekijk Berichten
    Onze boeking is ook via Alamo.UK gegaan. Hierbij zit echter wel een volle tank.
    Dat is dus het Gold pakket. Dan neem ik maar aan dat dat via de reguliere Alamo.co.uk is gegaan en niet via .uk/brits ?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •