Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 67 van de 233 EersteEerste ... 1757656667686977117167 ... LaatsteLaatste
Resultaten 661 tot 670 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #661
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Kijk, dat maakt mij nou benieuwd waar je zoiets kan boeken
    Wij huren via: http://www.uscarhire.com/

    Zij hebben sinds voorjaar 2011 de deal met Alamo voor gebruik van de kiosk.
    Hier de informatie:
    http://www.uscarhire.com/alamo-kiosk...ss-pickup.aspx
    en de user guide:
    http://www.uscarhire.com/alamokiosks.aspx

    Dit is ook mogelijk voor hun verhuur bij Dollar:
    http://www.uscarhire.com/faq-dollar-express.aspx
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  2. Top | #662
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.112

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dat het alleen voor bepaalde type auto's geld kan ik niet terugvinden in deze links!
    Ik heb ook save time ingevuld zoals je bij uscarhire ook moet doen.
    Ben heel benieuwd of het donderdag gaat lukken1

  3. Top | #663
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    .............Dit is ook mogelijk voor hun verhuur bij Dollar:
    http://www.uscarhire.com/faq-dollar-express.aspx................

    Ik vraag me af of dit iets speciaals is voor Uscarhire.
    Ik heb zelf een dollarexpresscard en kan gewoon doorlopen naar de kiosk in de garage.
    Geboekt via Expedia.nl

  4. Top | #664
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Klopt Hannie, dat kon ik ook niet terugvinden. Voordat wij de auto boekten (2011) heb ik diverse e-mails met Roula en Roger uitgewisseld en daarin werd me toen gezegd dat het alleen geldig was voor auto's vanaf een bepaalde categorie. Ik heb die e-mail helaas niet meer. Maar, het kan natuurlijk ook zomaar zijn dat het nu gewoon voor alle categorieën auto's is.

    Of dit alleen voor uscarhire is weet ik ook niet, wij kijken meestal niet verder omdat we daar heel tevreden zijn.
    Laatst gewijzigd door trails; 16-12-12 om 15:47.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #665
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Klopt Hannie, dat kon ik ook niet terugvinden. Voordat wij de auto boekten (2011) heb ik diverse e-mails met Roula en Roger uitgewisseld en daarin werd me toen gezegd dat het alleen geldig was voor auto's vanaf een bepaalde categorie. Ik heb die e-mail helaas niet meer. Maar, het kan natuurlijk ook zomaar zijn dat het nu gewoon voor alle categorieën auto's is.

    Of dit alleen voor uscarhire is weet ik ook niet, wij kijken meestal niet verder omdat we daar heel tevreden zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Wij huren via: http://www.uscarhire.com/

    Zij hebben sinds voorjaar 2011 de deal met Alamo voor gebruik van de kiosk.
    Hier de informatie:
    http://www.uscarhire.com/alamo-kiosk...ss-pickup.aspx
    en de user guide:
    http://www.uscarhire.com/alamokiosks.aspx

    Dit is ook mogelijk voor hun verhuur bij Dollar:
    http://www.uscarhire.com/faq-dollar-express.aspx
    Bedankt Trails,
    ik wist niet dat je de kiosks kon gebruiken als je gebruik maakte van een broker bij Alamo en zo te zien ook Dollar.
    Love to Travel

  6. Top | #666

    Standaard Alamo Orlando Sanford klacht / TCC tolwegservice / Hoge tandartskosten Florida

    Een waarschuwing voor autohuurders! Twee jaar geleden (aug 2011) voor het eerst vooraf in NL bij Alamo een economy 4 drs auto geboekt. Voor 2 personen met ieder een koffer was dat genoeg. Omdat het de eerste keer was deze keer met extra verzekering. Auto opgehaald in en terug gebracht naar Miami (vliegeld), veel keus daar, alles goed gegaan.
    Voor aug 2012 weer vooraf in NL bij Alamo een huurauto geboekt. Geen extra verzekering dit keer (kost alleen maar weer extra in deze dure tijd en het risico wilde ik wel nemen), alleen de auto. Weer een economy 4 drs. Dit keer gehaald en gebracht op/naar Orlando Sanford vliegveld.
    Op het vliegveld bleek maar 1 auto te staan die volgens de baliemedewerker voor ons was. Een kleine Golf (2 drs). Behalve dat de auto klein was (bijna geen bergruimte voor onze 2 koffers) lag er ook nog rotzooi in van de vorige huurder! Maar meer keus was er niet - of we moesten een upgrade a 10,99 dollar per dag nemen (tikt lekker aan als je daar 3 weken bent!). Maar goed, je bent inderdaad moe van de reis, je wilt verder, een alternatieve auto hadden ze niet, dus (dom, dom) heb ik dat gedaan. Uiteindelijk bovenop de in NL betaalde 344 euro nog een rekening betaald van 278 dollar (De baliemedewerker zal blij geweest zijn .... éxtra provisie!!!).
    Het rare is dat we deze vakantie in precies dezelfde soort/type auto reden (met upgrade) als tijdens de vakantie het jaar daarvoor (zonder upgrade), terwijl we toch echt beide keren economy 4 drs hadden geboekt! Ik voel me zwaar genept.
    Door allerlei redenen had ik (nog) geen aanklacht ingediend, maar iemand raadde mij aan dit toch alsnog te doen, dus ik heb de klacht ingediend. Ik heb weinig hoop dat er nog iets aan gedaan kan worden, de 6 weken waarin je een aanklacht kan indienen zijn natuurlijk allang voorbij. Alamo bood alleen aan de 17,50 euro dossierkosten een volgende keer weg te laten - verder kunnen ze niets doen. Zeggen ze ...
    Ik zet dit in elk geval op het forum als waarschuwing voor volgende huurders!!!

    Tip: dit vonden we wel handig, omdat je er niet altijd erg in hebt of je wel of niet op een tolweg rijdt:

    Toll Pass Service Convenience Charge Florida(TCC)
    De TCC is een service waarbij u gebruik kunt maken van de express lanes bij tolstations. Het voordeel hiervan is dat u niet in de rij hoeft te staan, maar direct kunt doorrijden bij de tolstations. De Highway Toll Administration (HTA) zal de kosten voor tol automatisch afschrijven van uw creditkaart. De TCC kost u eenmalig maximaal 6 USD en is exclusief de uiteindelijke kosten voor tol. De Toll Pass Service kunt u afsluiten bij het ophalen van de auto.

    PS Ook had ik nog een leuk tandarts akkefietje in Florida: ik brak een kies en moest dus wel een tandarts opzoeken. Kies moest eruit. Kosten bijna 700 dollar die meteen betaald moesten worden. Ik heb er iets van terug gekregen van mijn reisverzekering, maar de kosten voor de tandarts zijn daar dus schrikbarend hoog! Hier betaal je daar aldus mijn eigen tandarts een paar tientjes voor!!!
    Een goede verzekering (zorgverzekering buitenland, reisverzekering) kan dus in zo'n geval wel handig zijn!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-01-13 om 18:44. Reden: font / toegevoegd aan alamo-onderwerp

  7. Top | #667
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Alamo Orlando Sanford klacht / TCC tolwegservice / Hoge tandartskosten Florida

    Welkom op het Forum. Verder wel een leuke vakantie gehad ondanks je akkefietjes?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #668
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Alamo Orlando Sanford klacht / TCC tolwegservice / Hoge tandartskosten Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trixklop Bekijk Berichten
    Een waarschuwing voor autohuurders!
    Tsja...ik zou zeggen ga altijd goed voorbereid van huis. Forumleden die werkelijk willen weten hoe je via Alamo de tolgelden afrekent, lezen misschien beter even de FAQ die hier over beschikbaar is. De TTC sluit je niet af bij het ophalen van de auto van Alamo. Ik zou zeggen: "sluit nooit iets af". Regel je zaken vooraf en laat je ter plekke niets in de mik splitsen. Je ziet wat er van komt......



  9. Top | #669
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    54

    Standaard alamo online check in

    Hallo,

    Weet iemand of de alamo online check in ook voor Nederlanders werkt? Ik zag op de internetsite dat je een Amerikaans of Canadees paspoort moet hebben. Maar ik heb gelezen dat Engelsen het ook kunnen. IS iemand dit al gelukt?

    Bedankt!

  10. Top | #670
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    2 jaar terug hebben wij via de kiosk een contract afgesloten. Bij de uitgang hebben we onze credit card en rijbewijs laten zien. Het ging erg snel.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •