Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 66 van de 233 EersteEerste ... 1656646566676876116166 ... LaatsteLaatste
Resultaten 651 tot 660 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #651
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.112

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Afgelopen zomer had ik een rechtstreekse boeking bij alamo maar kon ik niet terecht bij de kiosk omdat ze deze vernieuwd hadden en je ze alleen nog voor fully prepaid boekingen kon gebruiken.
    Ik heb deze keer een voucher voor de autohuur bij Alamo. Nu ging ik voor de lol ff kijken op de site van Alamo of ik deze boeking met voucher daar terug kon vinden.
    Ik heb ingelogd met m'n Alamo insiders ID, daarna naar "view"gegaan en daar het confirmation nummer van m'n voucher ingevuld. En voila daar was mijn boeking! Heb nu save time ingevuld. Onder aan de boeking die ik nu, compleet met barcode, heb uitgeprint staat de mogelijkheid van de kiosk genoemd.
    Ben heel benieuw of de kiosk werkt volgende week als we aankomen op Orlando. ga het in ieder geval wel proberen.

  2. Top | #652
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @Hannie: Zelfde gedaan afgelopen voorjaar, dat werkte helaas niet. Toch maar de rij in gedoken. Hoop voor je dat het nu wel lukt.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  3. Top | #653
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Onder aan de boeking die ik nu, compleet met barcode, heb uitgeprint staat de mogelijkheid van de kiosk genoemd.
    Ben heel benieuw of de kiosk werkt volgende week als we aankomen op Orlando. ga het in ieder geval wel proberen.
    Ik zou de kiosk ook overslaan. Je kunt nu gewoon naar de garage...... Tenminste...in de meeste gevallen. Op de een of andere manier zijn er ook Alamoklanten bij wie het niet lukt. Het zou nog aan het type auto kunnen liggen....



  4. Top | #654
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.112

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Uitproberen is de enige manier. Maar alleen direct naar de garage ga ik denk ik niet uitproberen, heb weinig zin in een zo'n gesprek wat jij daar moest voeren Ton.

  5. Top | #655
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Waar wij de auto boeken, zij hebben een contract met Alamo dat klanten van bepaalde types auto's, de kiosk kunnen gebruiken. Wij vonden het super handig. Het was een fluitje van een cent om het uit te printen.
    Maar het zou best kunnen dat het niet voor iedereen te gebruiken is.
    @ Hannie, als het op je voucher staat zou het wel moeten lukken, toch? Succes volgende week!!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #656
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij gaan het de volgende keer ook gewoon weer proberen met de kiosk, de aanhouder wint
    De laaste keer waren we 100% voorbereid, Savetime, barcode bevestiging en al, maar toen bleken de namen niet te matchen. Bij wijze van uitzondering hadden we die keer geboekt op de CC van mijn eega (zat zelf inbetween cards), en daar stond haar naam anders op dan op het rijbewijs (mijn achternaam-haar achternaam tegen haar achternaam/ ev mijn achternaam) dus dat wilde de kiosk niet accepteren.

    Nu is het weer via mijn CC, dus zou het moeten lukken. Direct naar de garage heb ik ook al een tijdje in overweging (iemand op het AA forum doet dit al een paar jaar), maar net als Ebelix heb ik ook weinig zin in een discussie. Ik heb door een kapotte machine bij de slagboom al eens een keer terug gemoeten, met een leuke rij achter mij, en daar wordt niemand vrolijker van, mijzelf in het bijzonder
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #657
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    ..Waar wij de auto boeken, zij hebben een contract met Alamo dat klanten van bepaalde types auto's, de kiosk kunnen gebruiken..
    Kijk, dat maakt mij nou benieuwd waar je zoiets kan boeken
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #658
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Kijk, dat maakt mij nou benieuwd waar je zoiets kan boeken
    Dat zou ik ook wel eens willen weten, met wie dat ze deze contracten hebben en wat die contracten dan wel inhouden.
    Love to Travel

  9. Top | #659
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Uitproberen is de enige manier. Maar alleen direct naar de garage ga ik denk ik niet uitproberen, heb weinig zin in een zo'n gesprek wat jij daar moest voeren Ton.
    Wij zijn direkt naar de garage gelopen, een medewerker zei ons een auto uit te zoeken en bij het verlaten van de garage, dus bij de slagboom, rijbewijzen en credit card overhandigd, contract werd direct uitgeprint en ons werd een goede reis gewenst. Ik meen dat jij op dezelfde wijze hebt geboekt als Teleton en ik, direkt bij Alamo.

  10. Top | #660
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.112

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Nee, heb deze keer een voucher. Maar dus wel een zelfde papier kunnen uitprinten dat je krijgt als je wel rechtstreeks boekt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •