Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 59 van de 233 EersteEerste ... 949575859606169109159 ... LaatsteLaatste
Resultaten 581 tot 590 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #581

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Je pakket via Airberlin, masterpakket zit alles op en aan maar niet een extra bestuurder. Dit is wel bij USAreisen superinklusief pakket. Daar betaal je dan ook iets meer voor.
    Dat is het verschil voor deze twee.

    Had ik ook dat verschil, ben nog extra gaan kijken bij Dollar.de en vond daar met extra bestuurder, dus zeg maar superinklusief pakket goedkoper dan USA Reisen. Maar ook zag ik dat dit bijna om de week veranderde in prijs. Dus blijven kijken en vergelijken.

  2. Top | #582
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    21

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Maar wat is dan het verschil tussen die 2 pakketen van de airberlin actie. De standaard en masterpakket dus..
    Stel nou dat ik de enigste bestuurder ben en ik neem geen extra passagiers mee (op mn reisgenoot na uiteraard).

  3. Top | #583

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Als je geen tweede bestuurder wil dan is de actie van Airberlin prima. Had ik ook eerst geboekt, maar zag pas achteraf dat er geen extra bestuurder bij was. Dit weer opgezegd en toen zoals eerder gezegd naar Dollar gegaan.
    Als je gaat voor de actie van Airberlin vraag voor de zekerheid wel een pasje aan. Deze krijg je gratis en wordt binnen een paar dagen naar je gestuurd in Nederland. Kan je altijd aantonen dat je dit ook werkelijk hebt. Meestal controleren ze niet dat kan je ook hier op het forum lezen, maar enkele worden er toch tussenuit gepikt. Dus wees voorbereid, vraag de pas aan kost 0,00.

  4. Top | #584
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yarinya Bekijk Berichten
    Maar wat is dan het verschil tussen die 2 pakketen van de airberlin actie. De standaard en masterpakket dus..
    Stel nou dat ik de enigste bestuurder ben en ik neem geen extra passagiers mee (op mn reisgenoot na uiteraard).
    Het masterpakket van Airberlin heeft 1) Extended Protection, welke ik zeker zou nemen.. en 2) je mag de auto leeg terug brengen.!!
    Het masterpakket is niet geheel gelijk aan andere goldpakketten, er zit één bestuurder bij ipv drie..
    Het standaard pakket is zeker niet gelijk aan andere silverpakketten, het mist Extended Protection, ik ....zou nooit zonder deze verzekering een autohuren in de VS..

    'SLI / EP is een aanvullende WA verzekering voor schade aan derden. In veel landen is een ongelimiteerde verzekering verplicht om claims te kunnen voorkomen.SLI /EP verhoogd de aanvulling tot maximaal 1.000.000 US dollar.'




    vr gr

    Rick
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  5. Top | #585
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij hebben vandaag de Kiosk geprobeerd op Fort Myers. Werkt prima. Na ingave van alle gegevens kwam onze boeking op het scherm. Er stond geen rij bij de balie, dus waarschijnlijk had het daar sneller gekund. Voor de 2e bestuurder moet je ook alle rijbewijs- en adresgegevens opnieuw ingegeven, dus dat kost wel even tijd. Je krijgt een print uit de Kiosk en daarmee kun je dan meteen naar de garage lopen. Wel moesten we bij het uitrijden nog een keer het rijbewijs en creditcard laten zien.

  6. Top | #586
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    20

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    ALAMO en ISIC studentenkaart:

    halloo allemaal,

    terwijl ik aan het surfen was naar autohuurprijzen, ben ik hetvolgende tegengekomen:

    http://alamogames.de/travelindustry/isic_eng.htm

    Je krijgt als je een isic studentenkaart hebt of aankoopt 38% korting bij een autohuur bij alamo.
    Dit is eigenlijk dezelfde korting als hier voorheen al wel eens vermeld is voor mensen die in de reisindustrie werken. (hier is toen redelijk wat discussie omtrent geweest)
    Hier wordt zelfs dezelfde promocode voor gebruikt nl TIND1.

    Ik denk wel dat sommige mensen hier er wat zullen aan hebben.

    Je hebt trouwens verschillende versies van de code die allen iets meer of minder inclusief hebben. (als je een beetje googled vind je deze wel)
    Ik heb trouwens een topic gevonden waarin iemand van alamo zelf de bevestiging heeft gekregen dat je met een ISIC kaart de PEP kortingen mag gebruiken:

    "
    Wie sie nun sehen können, handelt es sich bei beiden Links um Angebote für ISIC Card Inhaber.

    Was mich aber nun verwirrt ist beim zweiten Angebot der Satz, Vor Ort ist ein Touristiker Nachweis zu erbringen!!

    Handelt es sich hierbei um die ISIC Card?Oder benötigen wir für dieses Angebot einen weitern Nachweis?

    Ich möchte dann nämlich nicht vor Ort stehen und Probleme bei der Fahrzeugübernahme bekommen, von daher wäre ich Ihnen sehr dankbar, wenn Sie zu beiden Angeboten eine kurze Stellungnahme abgeben könnten.



    Die Antwort kam zügig zurück und lautet

    Sehr geehrter Herr Ullrich,

    der ISIC-Tarif und Tourister-Tarif ist eine Rate. Daher wird die Miete akzeptiert, wenn ein ISIC-Ausweis vorgelegt wird.




    Viele Grüße,

    XXXXX
    Alamo Rent A Car & National Car Rental
    Ein Geschäftsbereich der Vanguard International Inc.
    Dwight D. Eisenhower Str. 2
    65197 Wiesbaden
    "

    veel geluk ermee!

  7. Top | #587
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    20

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Blijkbaar geldt het ook voor mensen uit het onderwijs met een internationale lerarenkaart

    http://www.alamo-affiliate.de/isic/i...ercard_eng.htm

  8. Top | #588
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    21

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    de auto is geboekt via air-berlin/alamo..Waar kan ik nu zo'n pas aanvragen

  9. Top | #589
    Regelmatige Bezoeker 126031's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bij airberlin.com
    Florida: 1999, 2009, 2011, 2012, 2014, 2015, 2017
    New York: 1995, 2012
    West USA: 1997, 2016

  10. Top | #590
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Werkt die link van airberlin nog steeds ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •