Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 233 EersteEerste ... 41495051525361101151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #501
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wire Bekijk Berichten
    Insider?
    Ik heb geboekt bij Sunny cars en die gebruiken Alamo in orlando
    Ik save time online gewoon in kunnen vullen en rijbewijs en extra bestuurder reeds ingevuld. Ook netjes een mail met confirmation nummer gehad.
    Ik zie nu kleine letters dat ik toch naar de counter moet ( first floor down ) om mijn huurovereenkomst op te halen. :-$
    Idd mogelijk heb ik er in het verleden overheen gelezen maar nu staat er duidelijk:
    Proceed to the lower level to baggage claim. Exit the Airport terminal and cross the street to the lower level parking garage. Follow the signs to the Alamo counter to obtain your rental agreement and vehicle keys.

    Hiernaast zie ik bij Alamo Save time staan dat het alleen werkt voor mensen met een USA of Canada rijbewijs.

  2. Top | #502
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    Hiernaast zie ik bij Alamo Save time staan dat het alleen werkt voor mensen met een USA of Canada rijbewijs.
    Van de Alamo site
    Fahrerdetails
    Folgende Informationen werden benötigt:
    • Führerscheindaten
    • Adresse
    • Kontaktdetails
    • Geburtsdatum

    Bitte drucken Sie sich die Registrierungsbestätigung
    Waarom zouden ze het er zelfs in het Duits op zetten? Voor Duitsers met een Canadees of Usa-rijbewijs?

    Het is al vaker gezegd: Heb je via een broker geboekt, heb je geen confirmationnumber of ben je geen insider, dan mag je even in de rij.
    Simply provide us with your driver details online, after you have made your reservation to save time at the rental counter.
    Als je via alamo.com hebt geboekt en insider bent, kan je de kiosk gebruiken of doorlopen naar de garage. Safe Time.(Behalve Gerrit.....:-k, voor zover ik weet) Er zijn secundaire voorwaarden waaronder:
    Drivers must meet minimum rental age requirements, have a clean driving record, and have a valid driving licence.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-04-12 om 19:44.



  3. Top | #503
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Het is al vaker gezegd: Heb je via een broker geboekt, heb je geen confirmationnumber of ben je geen insider, dan mag je even in de rij.
    Wij hebben nooit rechtstreeks bij Alamo geboekt maar altijd bij www.uscarhire.co.uk
    Daarna hadden we ons aangemeld voor de insider en save-time optie bij Alamo.
    Even later kregen we per mail een bevestiging van Alamo dat we ons bij een kiosk konden melden. Op deze bevestiging stond ook een barcode/nummer van Alamo zelf.
    In deze mail stond dat ze ons deze bevestiging stuurden op verzoek van uscarhire.
    Zou het dan een extra service zijn van uscarhire?
    Wij hebben géén Amerikaans maar een Frans rijbewijs en ons lukte het dus wel bij de kiosk.

    Ik blijf het toch vreemd vinden...
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #504
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Het is al vaker gezegd: Heb je via een broker geboekt, heb je geen confirmationnumber of ben je geen insider, dan mag je even in de rij.
    Tja, ik heb een confirmation number en ben insider. We gaan het volgende week zaterdag zien Maar mogelijk is de procedure op Ft. Myers gewoon anders als op andere vliegvelden.

    Los hiervan scheelt Save Time ook tijd als je naar de balie moet omdat de gegevens al compleet zijn.

    @sleepwalker (volgende post) duidelijk, had het al op je blog gelezen.

    Op het zuster forum in de UK is er ook onduidelijkheid alom over de exacte werking. Bij post #97 geeft iemand aan dat ze direct met de save-time naar de garage zijn gegaan en dat werkte ook...http://www.thedibb.co.uk/forums/show...585385&page=10
    Laatst gewijzigd door mblokland; 22-04-12 om 13:54. Reden: url toegevoegd

  5. Top | #505
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    ik kon afgelopen donderdag op ft Myers niet via de kiosk, heb een confirmation nummer en ben insider. Zelfs samen met een employee lukte het me niet.

    Rij ging best snel overigens terwijl men aangaf dat het erg druk was.

  6. Top | #506
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Wij Op deze bevestiging stond ook een barcode/nummer van Alamo zelf.
    ...
    Dat is wat precies wat ik bedoel: Als je geen confirmationnummer hebt, mag je in ieder geval in de de rij. Bij Gerrit en Sleepwalker.......[-o< bij wie het om onduidelijke redenen niet lukt terwijl ze zich zo op het oog wel kwalificeren. Ben benieuwd of uscarhire.co.uk iedere klant een confirmationnumber stuurt. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

    @ Blokland Op Ft Myers heb je, net als in Orlando vrije keuze. De procedure is er dus niet anders.



  7. Top | #507
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    @ Blokland Op Ft Myers heb je, net als in Orlando vrije keuze. De procedure is er dus niet anders.
    Ik reageerde op basis van de eravringen van sleepwalker, die op zijn blog schrijft dat er geen vrije keuze is op Ft. Myers.

  8. Top | #508
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Daarom de volgende trip maar bij National gehuurd, daar hebben ze die mogelijkheid van de kiosk niet, kan ik ook niet geweigerd worden :lol:

    Nu hadden ze bij Alamo ORD ook geen grote SUV's (std + full), dus maakte de keuze wat makkelijker ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #509
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Daarom de volgende trip maar bij National gehuurd, daar hebben ze die mogelijkheid van de kiosk niet, kan ik ook niet geweigerd worden :lol:
    Hahhahaha, als je bij National "Emerald" bent, mag je onder bepaalde voorwaarden ook doorlopen naar de garage. (Counter bypass) Alleen zijn ze daar helder in de voorwaarden: het geldt iig niet voor grote SUV's.



  10. Top | #510
    Regelmatige Bezoeker 126031's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    ik heb mijn auto gehuurd via www.alamo-affiliate.de/airberlin_alamo_topbonus.htm, dit was voor mij de mooiste aanbieding. Ik ben voor de Intermediate Suv (midsize) gegaan inclusief master pakket, in dit pakket is o.a. een tank benzine inbegrepen, extra bestuurder is niet inbegrepen maar dat is niet erg, meestal rij ik alleen. Betreft periode 10 juli tot en met 31 juli, huurlokatie Miami Airport. Totaalbedrag €545,56

    Via een bevestigingsmail waarin alle zaken waar ik voor betaald heb genoemd worden, werd mij ook de optie geboden om via Save Time e.e.a. te regelen. Dit heb ik gedaan, na het invullen van mijn reserveringsnummer + achternaam ben ik ingelogd. De reservering die ik dan te zien krijg, klopt helaas niet met wat ik geboekt hebt, ik zie een zogenaamde base rate zonder de tank benzine en nog een aantal verzekeringen.
    Ik heb een aantal mailtjes gestuurd naar reservierung@alamoeurope.com en tot 2 keer toe hebben ze mij verzekerd dat het goed is en dat het: "it's a transmission error in the system. The benefits are not displayed, but they are still included".

    Heeft iemand dit eerder meegemaakt dat de "save time" gegevens niet helemaal overeenkomen met hetgeen geboekt is?
    Ik heb voor de zekerheid de mailtjes uitgeprint en ben van plan om in miami naar de balie te gaan in plaats van naar de kiosk. Ben alleen bang dat het weleens een discussie zou kunnen worden. Iemand nog tips?
    Florida: 1999, 2009, 2011, 2012, 2014, 2015, 2017
    New York: 1995, 2012
    West USA: 1997, 2016



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •