Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 233 EersteEerste ... 234561454104 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #31
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Zoals Sunshine State al vermoedde.
    Ik heb ook een paar verschillende boekingen geprobeerd en inderdaad op dezelfde data geldt de code voor de ene auto wel en de andere niet.
    Zelfs voor sommige auto's maar gedeeltelijk. Er wordt dan eerst $ 30 afgetrokken en daarna weer een aantal dollars bijgeboekt.
    Jammer, dat ze het niet duidelijker aangeven. Het is nu net of er wat verkeerd gaat.
    Ik denk dus dat de korting bij jouw en mijn boeking ook later niet verrekend wordt.
    Ik wacht het antwoord van Alamo op mijn mailtje even af.
    Knaapje

  2. Top | #32
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Waarom niet gewoon bij de UK boeken? Of scheelt die .COM meer?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #33
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard

    Ik ben nu 288 euro kwijt voor twee weken eind Oktober[midsize suv] dat scheelt 100 euro met mijn vorige boeking dus ik ben toch tevreden, en ik zie wel hoe het daar met de Visa korting gaat.

    Net toch even gekeken op de UK site en mijn datums ingevuld ,maar het bedrag blijft hetzelfde zal dus toch met de datums te maken hebben.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-08-11 om 21:48. Reden: 1+1

  4. Top | #34
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Net nog even naar de voorwaarden bij Dollar.de gekeken en er gaat nog wel 25 euro vanaf:

    * Als de reservering geannuleerd binnen 7 dagen na boeking en ten minste 48 uur voor de afhaaldatum zal worden terugbetaald de volledige kosten.
    * Als u de reservering annuleren na de uiterste termijn van 7 dagen van de boeking en ten minste 48 uur voor de collectie datum, de kosten worden vergoed op een bedrag van EUR 25,0 en de card processing fee (indien van toepassing).
    * Als u de reservering te annuleren minder dan 48 uur voor de ophaaldag, behouden wij ons de huur kosten voor drie dagen en de Kartenbearbietungsgebühr (indien van toepassing).

    Maar scheelt nog steeds 80 euro dus nog steeds de moeite waard
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    78

    Standaard

    Ik heb net een mailtje ontvangen van USA-Reisen.de en de annulering is kosteloos. Binnen een paar dagen krijg ik mijn geld teruggestort.

    Nu even gaan vogelen met de Alamo.com en de Alamo.co.uk/dragster sites. .Com is voor ons tot nu toe het goedkoopst, zelfs zonder de Visacard korting, maar ik heb dan ook nog niet met de kaart betaald natuurlijk :-). Anyways, het scheelt al met al € 125,--. Ben er blij mee !

    Kan iemand me hier mee helpen: Ik lees net onderstaande op de Alamo.com site:
    If you or any driver operate the rental vehicle in Northern California, Florida, Colorado, or Texas, and generate an unpaid toll, you will be charged our Toll Pass Convenience Charge of $2.00 for each day you use a toll road or bridge plus the cost of all unpaid tolls. The maximum Toll Pass Convenience Charge for the rental period is $6.00, plus the cost of all unpaid tolls. For information call (877) 860-1284. If you or any driver operate the rental vehicle in areas not served by TollPass and generate any unpaid toll(s) then you will be charged for all unpaid tolls and an administrative charge of up to $25.00 per rental
    Kan iemand me uitleggen wat ze hier nu precies zeggen, en dan vooral die laatste zin. Want die begrijp ik niet eerlijk gezegd.
    - Wat zijn gebieden die niet door Tollpass worden gerund ?
    - De kosten bij Alamo zijn toch 6 $ + de kosten van de tolwegen die ik gebruikt heb, althans zo had ik het begrepen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Wist het wel, stond dan ook in de voorwaarden ;-)
    Da's fijn. Maar mijn Duits is niet best en in mijn bevestigingsmail stond niks, vandaar een extra check.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-08-11 om 21:50. Reden: 1+1+1

  6. Top | #36
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1972Marjolein Bekijk Berichten
    If you or any driver operate the rental vehicle in areas not served by TollPass and generate any unpaid toll(s) then you will be charged for all unpaid tolls and an administrative charge of up to $25.00 per rental
    ================================================== ================
    Houd in dat als je over tolwegen rijdt die niet van Tollpass zijn je dus $25,00 moet betalen voor administratie kosten en de kosten voor het rijden over de tolweg.

    Wat zijn gebieden die niet door Tollpass worden gerund ?
    Voor zover ik weet zijn die er niet in Florida.

    De kosten bij Alamo zijn toch 6 $ + de kosten van de tolwegen die ik gebruikt heb, althans zo had ik het begrepen...
    Klopt helemaal, zo is het en niet anders.

  7. Top | #37
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    78

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Mooi ! Bedankt Calypso.

    De kar is alweer geboekt, via Alamo.com.
    De uitgespaarde centjes gaan we besteden aan een leuk Groupon bonnetje :-).

  8. Top | #38
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    vlakbij Rotterdam
    Berichten
    9

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Kan iemand me helpen met het volgende:
    Wij willen onze eigen TomTom meenemen, maar hebben de huurauto's van alamo een sigarettenaansteker?
    Daarnaast nemen we onze Ipod mee, schijnt te kunnen, maar de aansluiting is een rond pennetje (dus aan beide kanten), iemand hier ervaring mee?

    We hebben via Alamo een Full Size gehuurd, Chevrolet Impala of vergelijkbaar.

    Alvast bedankt.
    Laatst gewijzigd door VakkieV; 11-08-11 om 18:27.

  9. Top | #39
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ipod weet ik niks van, heb er zelf geen dus kan ik niks over zeggen.

    Maar TomTom moet geen probleem zijn alle gangbare auto's die je bij de verhuur bedrijven krijgt hebben een aansluiting voor je TomTom

  10. Top | #40
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Geen sigarettenaansteker, het is niet toegestaan in de auto's te roken.
    Wel hebben ze een 12 Volt aansluiting waar de plug in past, dikwijls zelfs meerdere.
    Voor je ipod weet ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat een Amerikaanse auto daar geen voorzieningen voor heeft, half Amerika heeft er een.

    Knaapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •