Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 233 EersteEerste ... 2028293031324080130 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #291
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Njit,

    Jij hebt toch ook via .co.uk de boeking gemaakt?
    Klopt. Betaald en bevestigd via co.uk..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #292
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Je moet bij Alamo inderdaad volle tank betalen bij afhalen en mag dan leeg inleveren. Weer vol inleveren mag dus best, alleen betaal je dan dubbel ... Staat in de voorwaarden ....
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #293
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    @1972marjolein

    Duurt nog een paar dagen, dinsdag a.s. vertrek ik naar Miami.

    Vanochtend wel een mailtje van Alamo, een "friendly email reminder", dat ik een auto gereserveerd heb en dat ik hem evt. kan cancellen.
    Het ziet er in iedere geval goed uit, in de bijlage van het mailtje zit de reservering en daar staat alles goed op, ook het lage tarief.

    Knaapje

  4. Top | #294
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Heb hetzelfde mailtje gehad, wel zonder bijlage maar goed alle prijzen staan goed in de boeking als ik erna kijk dus ga ervan uit dat het dus goed is.
    Ik ga maandag Naar Atlanta om mijn auto op te halen. geboekt via alamo.uk met de Dragster code. wel voorruit betaald

  5. Top | #295
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik heb net ook voor de zomer '12 een Midsize SUV (19d.) vastgelegd via www.alamo.co.uk.
    Als je dat vergelijkt met andere aanbieders, scheelt dat toch een flinke slok. Nu ben ik ca 490 euro kwijt. www.alamo.nl biedt deze klasse aan voor 654 euro.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  6. Top | #296
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Als je de huidige tekst op de site van speedgroup ziet (http://club.speedgroup.eu/newsletter...avel/Alamo.htm is wel duidelijk, dat de kortingscode destijds niet voor publicatie op hun site bedoeld was:

    The applicable discount code and a direct weblink for easy reservation at the correct pricing will be sent out from Speedgroup next week to all FIA/UEM drivers & riders that is already or later register to run the championship. In addition to the sportsman drivers & riders in the NDRS or SDL Series who are or become members of the all-new Speedgroup Drivers & Riders Club.

    Any questions regarding the Alamo/Speedgroup agreement please contact co-ordinator Åsa Kinnemar at
    asa.kinnemar@speedgroup.eu</SPAN></SPAN></SPAN>


    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 02-10-11 om 11:39. Reden: foute link

  7. Top | #297
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Auto gisteren opgehaald. Enkel de gebruikelijke vragen over RSP, Upgrades etc. Uiteindelijk met 0 balance weggereden met een zilveren Jeep Compass.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #298
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik heb net geboekt via http://www.alamo.co.uk/brits

    540 pond voor 19 dagen een 7 zits fullsize SUV. dat is 140 pond goedkoper dan usacarhire.co.uk (met het zilveren pakket, dus ook zonder benzine).

    Voor dat verschil ga ik wel in de rij staan. Al heb ik een berichtje eruit gedaan naar Alamo waarom ik in ftMyers geen gebruik maken van CheckIn, dan kan ik wel vooraf betalen. Wie weet...

    Iemand trouwens ervaring met additional drivers die er niet op het moment van inchecken bij zijn? Mijn vroed komt vanuit Curacao een dag later aan in Miami maar die wil ik wel als additional driver erbij hebben.

  9. Top | #299
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    alamo.co.uk/brits kende ik niet, en omdat we op het punt staan een auto te huren heb ik direct even gekeken..

    in ons geval komt ik toch weer goedkoper uit bij uscarhire. .co.uk/brits is zelfs meer dan 2x zo duur!

    in ponden 304 om 640?!

  10. Top | #300
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    ik heb net bericht gekregen van Alamo. CheckIn gaat niet door. Additional driver moet echt bij de counter zijn. Enige wat we kunnen doen is een Alamo punt zoeken in de buurt en hem bij laten schrijven, dat zou geen probleem (moeten) zijn... We'll see

    @Harold, voor wat voor auto/periode kijk je dan? Ik heb nogal wat gevogeld omdat wij twee auto's gaan huren, een in ftMyers en een in Miami en ik kwam er elke keer voordeliger mee uit.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •