Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 233 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #21
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Even geprobeerd:
    Step 3: Select rental options and calculate total Base Rate - Fullsize SUV (USD)
    (1) Time & Distance ($285.08/Rental) $285.08
    (1) Extra - Time & Distance ($57.10/Day) $57.10
    (3) Extra - Time & Distance ($285.13/Week) $855.40
    Discount Coupon Accepted ($30.00)
    AD2338FDF werkt gewoon, het is een winter promo aktie van Visa. Ik zie dan dit staan:
    You have entered a coupon that may be required to be presented at the time of rental. Please read the terms and conditions of the coupon before selecting your vehicle to ensure your coupon will apply to your reservation. If you are using an upgrade coupon, please select the car category you wish to upgrade from.
    En dit kun je weer uitprinten zie link kun je het laten zien, wellicht andere data?
    https://www.alamo.com/index.do?actio...a-winter-promo

    Ik vul in voor mezelf: 26 sept 2011 - en terug 25 Okt 2011.
    - Met Coupon: 1,199.01 Estimated Total in EUR€834.04
    - Zonder Coupon: $1,234.16 Estimated Total in EUR €858.49
    Waarom het bij jou niet werkt weet ik niet. Heb er toch redelijk mee getest voordat ik wat op het forum mikte. Wel staat erbij de Visa promo: Blackout dates may apply.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-11 om 21:29.
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  2. Top | #22
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik ben niet zo goed in knippen en plakken, maar bij mij verschijnt ook eerst de regel die jij aangeeft:
    Discount Coupon Accepted ($30.00)
    en vervolgens dezelfde regel maar dan zonder haakjes, dus positief
    Discount Coupon Accepted $30.00

    ook in de telling wordt het dus niet meegenomen.

    Er wordt echter gevraagd een contract ID in te vullen en daar staat natuurlijk al een ander in DRAGGDPL
    Contract ID#: 7015504 and Coupon Code: AD2338FDF

    Ik heb inmiddels een mailtje naar Alamo gestuurd, even afwachten.
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 10-08-11 om 20:48.

  3. Top | #23
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Misschien stuit je op bijvoorbeeld een black out data, heb je al mijn data gedaan? 26 sept-25 Okt. Welke data doe jij?
    knaapje;
    Ik heb inmiddels een mailtje naar Alamo gestuurd, even afwachten.
    Never Wake A Sleeping Giant!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-08-11 om 23:08. Reden: lege regels
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  4. Top | #24
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Data 4 oktober MIA en 18 oktober MCO, midsize SUV.
    Als het black out data te maken heeft is het toch vreemd, dat er geen mededeling van komt bij de reservering.
    Op de boeking, die je zelf hebt ingescand zie ik toch ook geen Visa of andere extra korting staan.
    Ach, de sleeping giant, ze geven zelf aan dat de dragster korting voor iedereen beschikbaar is en de Visa korting staat ook op hun eigen website.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 10-08-11 om 21:33.

  5. Top | #25
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Op de boeking, die je zelf hebt ingescand zie ik toch ook geen Visa of andere extra korting staan.
    Ik heb het ook via de Uk gedaan en vooruit betaald Knaapje. Daar gaat het hier niet over, blijf bij het werkelijke probleem, werkt de Visa code!![-X
    (1) Time & Distance ($284.54/Rental) $284.54 (1) Extra - Time & Distance ($284.52/Week) $284.52
    Inclusive Rate Items: No Charge Distance Included, Collision Damage Waiver Full Included, Extended Protection Included, Upfront Fuel Included, Concession Recoup Fee 9.89 % Included, Rental Car Facility Chg 4.60/day Included, Tire/battery Fee .02/day Included, Florida Surcharge 2.00/day Included, Vehicle License Fee .69/day Included, Sales Tax (7.0%) $18.63, Guaranteed Base Rate Included, (9) Additional Driver Included, Unlimited Miles Included, For information on coverage products, ex:Collision Damage Waiver(CDW)
    Subtotal $587.69 Estimated Total $587.70
    zonder Coupon
    1) Time & Distance ($284.54/Rental) $284.54 (1) Extra - Time & Distance ($284.52/Week) $284.52
    Discount Coupon Accepted ($30.00)
    Inclusive Rate Items: No Charge Distance Included, Collision Damage Waiver Full Included, Extended Protection Included, Upfront Fuel Included, Concession Recoup Fee 9.89 % Included, Rental Car Facility Chg 4.60/day Included, Tire/battery Fee .02/day Included, Florida Surcharge 2.00/day Included, Vehicle License Fee .69/day Included, Sales Tax (7.0%) $18.63, Guaranteed Base Rate Included, (9) Additional Driver Included, Unlimited Miles Included
    For information on coverage products, ex:Collision Damage Waiver(CDW) click here
    Subtotal $557.69 Estimated Total $552.42
    met Coupon
    Pickup: Miami Intl Arpt/Shuttle (MIAT71), 3900 Nw 25th St, Miami , FL 33142 US, Tuesday, October 4, 2011, 12:00 PM
    Dropoff: Orlando Intl Arpt (MCOT71) Orlando Orlando International Airport Orlando , FL 32827 US Tuesday, October 18, 2011 12:00 PM
    De geprobeerde auto een Tahoe. Dus werkt gewoon.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-08-11 om 23:07. Reden: lege regels ...
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  6. Top | #26
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    @ sunshine state
    ........Ik heb het ook via de UK gedaan en vooruit betaald Knaapje.
    Daar gaat het hier niet over, blijf bij het werkelijke probleem, werkt de Visa code!!............

    Deze opmerking begrijp ik niet, zeker niet de irritatie die er uit spreekt.

    Ik heb het dus niet via de UK gedaan, waar je dat vandaan haalt weet ik niet, maar via de .com en ik hoefde op de US site niet te betalen..

    Op mijn reservering verschijnen tussen de regels: 1 extra time.... en contract I.D. XXX... de twee genoemde Discount..... regels.
    Waar bij jou maar 1 regel verschijnt.

    Maar misschien werkt de .com site anders dan de UK site en wordt het dus gewoon bij betaling met een Visa kaart uiteindelijk wel verrekend, vandaar mijn vraag aan Alamo.

    Knaapje

  7. Top | #27
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Knaapje,
    De bovenste twee boekingen als voorbeeld heb ik op de Alamo.con site gedaan. In de post van 20 46 zie je toch de korting staan. Ga nu gewoon naar de Alamo.com site:
    - Klik eerst op More Options
    - Voer je data in: MIAT71 Tuesday, October 4, 2011, Drop off (MCOT71) Tuesday, October 18, 2011 12:00 PM
    - Vul handmatig DRAGGDPL bij. D. / Corp I.D.
    - Vul handmatig in bij Coupon Code AD2338FDF
    - selecteer dan eens die TAHOE doe dat nu eens, dan zal je zien dat die wel werkt.

    Er zullen gewoon Black-outs zijn.. want bij Midsize werkt het niet en standaard ook niet. Maar de code werkt wel, alleen niet altijd op elke data en elke auto. En ik bedoel dat ik wel via de co.Uk site heb geboekt Prepay. En via de Uk site werken de coupons niet.

    Je hebt echt pech met de midsize Suv
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-08-11 om 22:57. Reden: lege regels ...
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  8. Top | #28
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik werd wel 2 uur nadat ik gecancelled had bij Dollar.de gebeld door Cartrawler (zij doen de boekingen voor Dollar.de). Ik had bij het cancellen aangegeven dat ik een goedkopere aanbieding gevonden. Ze wilde graag weten voor welk bedrag ik nu geboekt had. Nadat ik het bedrag genoemd had was ze even stil. Haar verteld dat het een directe boeking was bij Alamo UK met een korting van 30%. Die kon ze nooit evenaren vertelde ze eerlijk
    Laatst gewijzigd door Njit; 11-08-11 om 09:54.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #29
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    netjes dat ze belde, en ook dat ze eerlijk toegeven dat ze er niet onder kunnen gaan ziten, dat hoor je toch niet vaak ;-)

  10. Top | #30
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Wij hebben ook bij Alamo.com geboekt ,en dan werkt de Visa code ook niet .
    Ik heb hem wel op gegeven en hij staat er ook op maar het bedrag gaat er niet af.
    Ik denk dat het er af gaat als je daar met je Visakaart betaald .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •