Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 210 van de 233 EersteEerste ... 110160200208209210211212220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.091 tot 2.100 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #2091
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt voor je snelle reactie Njit, heftig ongeluk met dat hert! Alleen maar materiële schade hoop ik? Maar het blijft natuurlijk wel flink schrikken!
    Nogmaals bedankt voor de duidelijke uitleg, ben bang dat ik dus in het verleden teveel betaald heb door de roadside protection af te sluiten....... Dat ga ik dus niet meer doen.

  2. Top | #2092
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul76 Bekijk Berichten
    heftig ongeluk met dat hert! Alleen maar materiële schade hoop ik? Maar het blijft natuurlijk wel flink schrikken!
    Nee, alleen geschrokken. Het hert raakte gelukkig niet de bestuurderskant zodat we tenminste nog konden zien waar we heen moesten sturen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #2093
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Inderdaad veel geluk gehad! De huurauto is gereserveerd voor september via alamo.com incl gratis upgrade via coupon code. Veel sites vergeleken, maar dit is voor ons de beste aanbieding. Nu kunnen we verder met de voorpret met het uitzoeken van de precieze route!

  4. Top | #2094
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Alamo com heb je aangeven dat je uit Nederland komt zodat je alle benodigde verzekeringen hebt?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #2095
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ja, inderdaad en ook meteen online ingecheckt met Nederlands rijbewijs. Alle gegevens werden verder meteen automatisch ingevuld. De "verzekeringen" CDW en EP werden automatisch bijgevoegd (included). Als enige extra verzekering kon ik dus de roadside protection nog toevoegen. Maar ja, dat doe ik dus niet meer.

  6. Top | #2096

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik kan via Alamo Brits een Standard SUV huren voor 18 dagen inclusief CDW, EP en additional driver voor GBP 446.75. Is dit een redelijke prijs?

  7. Top | #2097
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Welke lokatie, welke datum?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #2098

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Van Orlando Sanford vanaf 28-03-19.

  9. Top | #2099
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    28 maart tot 14 april dus als ik het goed uitgerekend heb? Ik zie een prijs van 460 GPB op Brits.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #2100

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Klopt, deze prijs zie ik nu ook staan. Ik had vorige week al gereserveerd maar ik kan hem nog annuleren. Het was meer een vraag of het een redelijke prijs is of dat er wellicht een goedkoper alternatief is.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •