Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 233 EersteEerste ... 1119202122233171121 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #201
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Bij mij nog niet ,lijkt wel of ze het niet willen begrijpen .
    Heb wel al drie mails verstuurd en drie verschillende antwoorden gekregen.
    Wacht verder af

  2. Top | #202

    Standaard Re: Autohuur: Alamo Update Cara Miami

    Goedemorgen allemaal,

    Na een goede vlucht gisteren aangekomen in Miami.
    En dus naar Alamo toe om de goedkope Mustang op te halen.Dachten we...

    Nee dus.....hij kwam met een contract aanzetten van dubbel het bedrag.Daar gingen we dus niet mee akoord zoals jullie snappen.Maar na enig overleg kon hij niks voor ons doen .Ik heb die reservering dus gecanceld.Trouwens wat een onbeschofte vent zeg aan die balie.Die had aan mij dus een verkeerde=;

    Ik ben toen naar de filiaalmanager gegaan en nogmaals alles laten zien ( ook de chat met Dennis die we keurig hadden uitgeprint) Ook gezegd dat wij er niks aan kunnen doen dat er een fout in hun systeem zit en dat wij zoals hij kon zien een bevestiging hadden voor dat bedrag met extra driver en volle tank.

    En joepieee,hij was het met mij eens en voor de prijs van $ 437 voor 12 dagen rijden we nu rond in een zwarte Mustang convertible!!!

    Maar wees gewaarschuwd dus allemaal...

    Groeten vanuit een warm Miami...

    Cariene

  3. Top | #203
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    We nemen gewoon alles mee. Maar ik denk dat er nog wel meer mensen langs zullen komen met een Dragster code dus wellicht dat ze tegen de tijd dat wij gaan op de hoogte zijn

    Happy Driving!

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #204
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    En na ettelijke pagina's met verschillende meningen is dus gebleken dat beide kampen een beetje gelijk hadden. Een deal is a deal maar je moet wel de man/vrouw achter de balie zien te overtuigen van je gelijk. En dan helpt 'documented evidence'

    Pro:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Je huurt op een bepaald moment een bepaalde auto tegen een bepaald tarief in dollars. En dat bedrag in dollars ligt vast, ongeacht wanneer je betaalt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Kortom: A deal is a deal!
    Con:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flexer Bekijk Berichten
    @knaapje;
    Ik vertrouw niet op wat in de chatsessie wordt verteld. Ik krijg zojuist het volgende te horen:Mijn ervaring: als je aan de balie staat is wat in het computer systeem staat bepalend. Je kunt een print mee hebben met een ander bedrag en een bevestiging van een chatsessie, maar het systeem bepaalt. In mijn ogen weinig kans dus...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #205
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Wat ik even niet heb kunnen terug vinden in het topic na het terug lezen is wat voor een contract Cara nu had.
    Was dat een .com contract met payment achteraf of een UK met prepaid.

    ben namelijk benieuwd of dat nog wat zou uitmaken.
    Laatst gewijzigd door calypso; 19-08-11 om 13:38.

  6. Top | #206
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Uit een van haar postings:

    Moet ik bang zijn dat onze reservering bij Alamo.com toch niet doorgaat als we daar aan de balie staan? Dat zou wel heel sneu zijn.


    anders was het wel erg duur geworden.

    Knaapje

  7. Top | #207
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Precies waar ik ook bang voor was :-( ... Het komt allemaal vast goed, want ik heb gewoon alleen maar goede ervaringen met Alamo, maar je weet nooit wie je achter de balie treft en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten na zo'n lange reis; moet je weer naar manager, etc, etc. Uiteindelijk komt het goed, maar relaxed is anders :-x

    Maar ik dacht dat we nu de goede bevestiging online hadden staan in het systeem, maar die komt er dan blijkbaar toch niet uit ? Dat vind ik toch wel vreemd, ik zie nergens in mijn systeem een ander bedrag verschijnen. Vreemd :-k ...
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #208
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Autohuur: Alamo

    Ik lees in vele topics en blogs dat je op MCO zelf je auto mag uitzoeken, is dit in Mia ook zo? Heeft iemand hier ervaring mee?

  9. Top | #209
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ja, ook daar kan je je eigen auto uitzoeken.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #210
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Great, thanks. Misschien dat ik volgende keer eens bij Alamo ga reserveren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •