Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 205 van de 233 EersteEerste ... 105155195203204205206207215 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.041 tot 2.050 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #2041
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Via National Emerald Executive met vrije keus auto uit twee aisles, extra bestuurders en skip the counter kom ik op $728 (omgerekend met huidige koers €633).

    Als je specifiek een minivan wilt huren (als backup boeking als deze niet in een van de aisles staat voor bovenstaande prijs) dan kost deze $1076 oftewel € 938.

    Ik huur liever via National dan via Alamo, maar dat is persoonlijk.
    Laatst gewijzigd door Terpies; 09-10-18 om 22:21.
    If it ain't Dutch it ain't much

  2. Top | #2042
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Voor Alamo (op dit moment) prima prijzen, houdt ze wel in de gaten want ze zijn vaak per dag en aanbieder anders.
    Skip the counter kan gewoon met je Alamo reserveringsnummer. Ergens in dit topic staat ongetwijfeld hoe je het moet doen, anders even zoeken op het forum.

    Wat het bericht van National fan Terpies betreft, mocht je bij National een betere prijs kunnen krijgen zou ik het zeker niet laten. Afgelopen zomer heb ik voor het eerst een auto bij National opgehaald en de keuze was zeer ruim.
    Laatst gewijzigd door KevinB; 09-10-18 om 23:45. Reden: spelvaut
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  3. Top | #2043
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Alamo en National behoren tot dezelfde groep (Enterprise) en delen veelal op locaties dezelfde garage (echter met wel verschillende aisles). De nieuwere auto’s staan over het algemeen bij National, de ‘oudere’ auto’s met meer miles staan veelal bij Alamo.
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #2044
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Alamo en National behoren tot dezelfde groep (Enterprise) en delen veelal op locaties dezelfde garage (echter met wel verschillende aisles). De nieuwere auto’s staan over het algemeen bij National, de ‘oudere’ auto’s met meer miles staan veelal bij Alamo.
    Wat je hier claimt over Alamo is onzin. Wij huren al meer dan 25 jaar auto’s in Amerika en vaak bij Alamo en meestal staat er nog geen 1000 mijl op de teller en is Sirius nog actief wat betekent dat de auto nog geen 3 maand oud is.

  5. Top | #2045
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Idd, Fleurida, dat herken ik ook helemaal niet. Met skip the counter kun je je eigen auto uitzoeken en dus ook nieuwe auto’s. Ook die staan er bij Alamo. Ik heb bij Alamo nog nooit een oude auto gehad, alleen bij Hertz hadden we een oude bak.

  6. Top | #2046
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Je kunt vinden wat je vindt...toch is het zo....National heeft de nieuwere auto’s, want het is het premium brand van Enterprise. Bij Alamo kun je geluk hebben, bij National zijn bijna alle auto’s nieuwer.
    Laatst gewijzigd door Terpies; 09-10-18 om 23:46.
    If it ain't Dutch it ain't much

  7. Top | #2047
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Je kunt vinden wat je vindt...toch is het zo....National heeft de nieuwere auto’s, want het is het premium brand van Enterprise. Bij Alamo kun je geluk hebben, bij National zijn bijna alle auto’s nieuwer.
    Je doet het nu voorkomen alsof je geluk moet hebben een recente auto met lage km stand bij Alamo te vinden. Dat is echt onzin, op alle grote vliegvelden waar ik meermalen een auto een auto heb opgehaald bij Alamo (MIA, MCO, TPA, LAS) heb ik altijd keuze gehad uit meerdere nette auto’s.
    Allemaal met een km stand (ruim) onder de 15.000 mijl en eigenlijk nooit in de goedkoopste uitvoering.
    Alleen op RSW (Ft. Myers) stond allemaal ouwe meuk.
    Als je dan toch niets van je gading kunt vinden kan je het altijd nog vragen en halen ze er een voor je bij National weg (mits er daar wel een staat)
    De keuze in de executive aisle is natuurlijk wel top, een Mustang cabrio, Challenger of Tahoe meenemen voor de prijs van een midsize zal niet zomaar gaan bij Alamo.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  8. Top | #2048
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    De keuze in de executive aisle is natuurlijk wel top, een Mustang cabrio, Challenger of Tahoe meenemen voor de prijs van een midsize zal niet zomaar gaan bij Alamo.
    dit is exact wat mijn punt is.....dat heb je dus nooit bij Alamo hoe je he5 ook wendt of keert....
    If it ain't Dutch it ain't much

  9. Top | #2049
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Alamo en National behoren tot dezelfde groep (Enterprise) en delen veelal op locaties dezelfde garage (echter met wel verschillende aisles). De nieuwere auto’s staan over het algemeen bij National, de ‘oudere’ auto’s met meer miles staan veelal bij Alamo.
    Volgens mij was bovenstaande je punt.

    De Emerald & Executive aisle bieden je geen garantie op een bepaald soort auto, als je perse een full size suv mee wilt hebben dan moet je wel het geluk hebben er een te treffen.
    Er zit een bovengrens aan wat ze je garanderen.
    Daarom niet voor iedereen geschikt
    Laatst gewijzigd door KevinB; 10-10-18 om 08:37.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  10. Top | #2050
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    En ook op RSW heb je dan pech gehad, wij hadden daar bij Alamo een keurig nette midsize SUV met 1400 miles op de teller.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •