Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 204 van de 233 EersteEerste ... 104154194202203204205206214 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.031 tot 2.040 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #2031
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Geld binnen 3 dagen terug gestort super snelle service van alamo.

  2. Top | #2032
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    Vandaag tot de ontdekking gekomen dat alamo mij cc opnieuw belast heeft voor een aditional driver terwijl dit onder mijn gold pakket valt . Heb een klachtenformulier ingevuld en nu maar afwachten wanneer ik mijn teveel betaalde geld terug krijg . Iemand hier ervaring mee ?
    Bij ons dit jaar ook gebeurt, ook snel geld teruggekregen.

  3. Top | #2033
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ook bij ons stond het bedrag voor de additional driver na het ophalen ten onrechte extra op de CC (vooraf betaald dus dan valt het meteen op), ook meteen bij constatering geklaagd maar omdat ons ophaal en inlever punt verschilde werd het bedrag pas weer vrijgegeven na het inleveren. Op zich best vervelend maar gelukkig ging het niet om een wereldbedrag en hadden wij een mail met de bevestiging dat dit ten onrechte was berekend. Na inlevering werd inderdaad het bedrag vlot weer vrijgegeven.

  4. Top | #2034
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Je tekent toch bij ophalen? Daar zou dat extra bedrag dan ook al op moeten staan?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #2035
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    De auto opgehaald via skip the counter en het extra bedrag stond niet op onze ondertekende versie bij de check out dus dat was ook onze enorme verbazing. Hoe kunnen zij dat bedrag willen incasseren terwijl er geen handtekening van ons is voor dat bedrag en het ook niet op ons contract staat. Na telefonisch contact is het allemaal wel goed gekomen maar het blijft een hele vreemde situatie

  6. Top | #2036
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Je tekent toch bij ophalen? Daar zou dat extra bedrag dan ook al op moeten staan?
    Ik teken nooit bij ophalen, maak gebruik van 'Skip the counter' danwel 'Emerald' ( bij National )

  7. Top | #2037
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Kan iemand mij advies geven over huur auto inleveren bij Alamo Miami... we vliegen om 16:50. Is natuurlijk 3 uur van te voren aanwezig zijn, ik heb 13:30 auto inleveren gezet, is dat voldoende tijd om de auto in te leveren a half uur in Miami? Orlando redde we ruim vorige keer en hebben we ons 1,5 uur extra verveeld op airport, daarom wil ik liever niet te vroeg inleveren en weer enorm lang tijd doden op airport

  8. Top | #2038
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zaliyah Bekijk Berichten
    Kan iemand mij advies geven over huur auto inleveren bij Alamo Miami... we vliegen om 16:50. Is natuurlijk 3 uur van te voren aanwezig zijn, ik heb 13:30 auto inleveren gezet, is dat voldoende tijd om de auto in te leveren a half uur in Miami? Orlando redde we ruim vorige keer en hebben we ons 1,5 uur extra verveeld op airport, daarom wil ik liever niet te vroeg inleveren en weer enorm lang tijd doden op airport
    13:30 inleveren moet best kunnen als je niet al te lang daar wilt wachten, overigens als je je daar verveeld er zit op de airport een hele goede hamburgertent ;-)

  9. Top | #2039

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Weet iemand of er problemen zijn met online check in bij Alamo? Vul alles keurig in en doe niet iets anders dan wat ik normaal invul maar er lijkt een storing te zijn. Zal ze zelf ook eens mailen. Maar dan kan de reactie misschien wel even op zich laten wachten. ;-(

  10. Top | #2040
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hoi. Ik heb onderstaande vragen.
    Wij gaan volgend jaar met een grote groep naar Florida. Ik via American Vacation een aanbieding voor pickup MCO 14-7-19Inleveren MIA 4-8-19.
    1) SUV Intermediate €. 675.55
    2) Minivan €. 923.72
    Beiden op basis Alamo Gold

    Zijn dit goede tarieven ???

    Volgens de geruchten is het ook mogelijk om voor de categorieën Skip the Counter toepassen?

    In afwachting van jullie expertise



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •