Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 197 van de 233 EersteEerste ... 97147187195196197198199207 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.961 tot 1.970 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1961
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dat ligt ook een beetje aan het moment van kijken, de huurperiode en de soort auto. Wij kijken daar regelmatig, net als naar andere sites, en hebben toch weer een mooi prijsje gevonden bij Brits voor November.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #1962
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik wil een auto aan huren (http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations) maar nu bij de betaling bedenk ik me dit:

    Mijn creditcard verloopt 08-2018, en de vakantie is in oktober. Dus: gaat dat allemaal wel goed? Of kan ik beter even aan de CC maatschappij vragen of ze niet nu alvast een nieuwe CC op kunnen sturen?

    Mensen die hier ervaring mee hebben? Heb niet zo veel zin in gedoe (bijv met annuleren) omdat het CC nummer niet meer overeen komt.

  3. Top | #1963
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Is het niet zo dat je CC nummer hetzelfde blijft maar dat je expiratiedatum en de CVC- code op de achterzijde alleen verandert? Je kunt volgens mij gewoon je oude card gebruiken om te betalen, maar bij het ophalen van de auto even je nieuwe kaart laten valideren of in je alamo account aanpassen. Ik had vorig jaar hetzelfde en dat werd zonder probleem geregeld. Of je kiest voor de optie "pay locally" en dan kan je gewoon met je nieuwe CC betalen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-18 om 00:42. Reden: q-

  4. Top | #1964
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bij de slagboom worden alle gegevens opnieuw gecontroleerd en ingevoerd
    Ik heb ook wel eens skip the counter met mijn visa kaart gedaan en bij de slagboom mijn mastercard gegeven, was geen probleem, ik heb het niet eens gezegd.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  5. Top | #1965
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Is het niet zo dat je CC nummer hetzelfde blijft maar dat je expiratiedatum en de CVC- code op de achterzijde alleen verandert? Je kunt volgens mij gewoon je oude card gebruiken om te betalen, maar bij het ophalen van de auto even je nieuwe kaart laten valideren of in je alamo account aanpassen. Ik had vorig jaar hetzelfde en dat werd zonder probleem geregeld. Of je kiest voor de optie "pay locally" en dan kan je gewoon met je nieuwe CC betalen.
    Geen idee, dit was mijn eerste CC dus dat durf ik niet te zeggen. Pay locally tja is toch wel prettig om het meteen vast te leggen (ook ivm wisselkoers / belasting). Maar jij hebt dus betaald met je oude kaart en daarna in je account aangepast naar de nieuwe kaart?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    Bij de slagboom worden alle gegevens opnieuw gecontroleerd en ingevoerd
    Ik heb ook wel eens skip the counter met mijn visa kaart gedaan en bij de slagboom mijn mastercard gegeven, was geen probleem, ik heb het niet eens gezegd.
    Ah een compleet andere kaart, tja allicht hebben ze hem nodig ter verificatie (maar bij skip de counter heb je natuurlijk al je licence opgegeven) maar verder gaat het ze er alleen om dat ze geld claimen.

  6. Top | #1966
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Geen idee, dit was mijn eerste CC dus dat durf ik niet te zeggen. Pay locally tja is toch wel prettig om het meteen vast te leggen (ook ivm wisselkoers / belasting). Maar jij hebt dus betaald met je oude kaart en daarna in je account aangepast naar de nieuwe kaart?
    Klopt, CC nummer blijft hetzelfde, alleen CVC en expiry date is anders.

  7. Top | #1967
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb inmiddels contact gehad met de CC maatschappij en ze hebben toch maar alvast (gratis) een nieuwe opgestuurd omdat hij toch binnenkort verloopt. Dus dat is mooi kan ik vandaag/morgen die auto gaan regelen

    edit:
    Geregeld

    Via: http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations
    van 28 sept t/m 21 okt (23 dagen)
    Fullsize SUV (Chevy Tahoe or similar) we zijn met zn 5ven dus een grote auto is wel lekker

    €1.005,14
    incl het gold pakket (dus 1 tank benzine + 3 extra bestuurders)

    Nou mooie deal en mocht er een betere deal zijn annuleren we deze weer
    Laatst gewijzigd door Mattie; 03-03-18 om 18:20.

  8. Top | #1968
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Nou nadat onze vlucht was aangepast dacht ik ook maar even de autohuur (http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations) aanpassen zodat hij een uurtje later opgehaald (en dus ook een uur later retour) kan + ander vluchtnummer. Hup alles invullen, next next next, REFUND €5. Ach prima als hij goedkoper is maar na de "betaling" is het mooi

    The booking failed
    We're sorry, an error occurred while processing your reservation. Please try again later or contact us.

    Request not succeded.


    Tja dat schiet weer lekker op. Nou hier weer gedonder, kan wel annuleren en opnieuw boeken maar dat is ook weer zo wat. Heb ze maar een mail gestuurd. Ach zo blijf je bezig

  9. Top | #1969
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Uurtje later ophalen maakt niets uit hoor. Daar doen ze echt niet moeilijk over. En vervolgens is het zo dat er per 24 uur gehuurd wordt. Dus als je om 18:00 uur uit de garage wegrijdt, je weer voor 18:00 terug moet zijn om te voorkomen dat er nog een dag bij komt. Komt dus allemaal niet zo nauw hoor.

  10. Top | #1970
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Nee dat snap ik maar nu staat er dat we op vlucht X arriveren terwijl we met Y komen dus tja ik heb liever dat het klopt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •