Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 190 van de 233 EersteEerste ... 90140180188189190191192200 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.891 tot 1.900 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1891
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Ook ik heb een keer schade gehad, door een aanrijding dat niet mijn schuld was, toen ik via Alamo Brits heb gehuurd. Ook alles netjes afgehandeld.
    En heb echt geen Brits rijbewijs.
    Als je geen schuld hebt is er natuurlijk geen probleem want de tegenpartij betaalt de schade. Issue is wanneer jij zelf (flinke) schade/letsel veroorzaakt, als ze dan een reden kunnen vinden om niet uit te hoeven betalen, bv omdat jij niet aan de voorwaarden voldoet, zullen ze dat mogelijk proberen.
    En die voorwaarden mogen ze m.i. zelf opstellen, zij kunnen bv onderzoek gedaan hebben waaruit blijkt dat mensen met een UK rijbewijs veel minder schade veroorzaken en dat ze, door hun service alleen aan te bieden aan mensen met een UK rijbewijs, daardoor kunnen besparen op verzekeringspremies. Om maar even een dwarsstraat te noemen.
    Sommige mensen geloven in deze theorie, anderen totaal niet. Bottom line is dat als je hier niet lekker bij voelt dat je dan niet bij Alamo brits moet boeken. Voor een paar tientjes extra bespaar je je een hoop onzekerheid in je hoofd, en dat is tijdens een vakantie ook wel wat waard. Voor mij wel in ieder geval.

  2. Top | #1892
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanook Bekijk Berichten
    Voor een paar tientjes extra bespaar je je een hoop onzekerheid in je hoofd, en dat is tijdens een vakantie ook wel wat waard. Voor mij wel in ieder geval.
    Een paar tientjes extra is helemaal niet nodig. American Vacation heeft (soms) dezelfde of betere tarieven voor Alamo autohuur. De tarieven wisselen veelvuldig maar bij de vergelijking van vandaag voor een midsize SUV met extra chauffeur zou ik voor vier weken bij Alamo Brits €819 betalen en bij AV €815 terwijl in hun tarief de eerste tank benzine ook nog eens is inbegrepen.

    Wellicht ten overvloede: Tarieven wijzigen dagelijks, verschillen per periode, duur van de huur, ophaallocatie etc. dus het loont altijd om te vergelijken.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 18-11-17 om 09:17. Reden: Wellicht ten overvloede



  3. Top | #1893
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik zou bij American Vacation 642 euro betalen en bij brits 550 euro. Dus niet altijd betere tarieven.
    Ik ben in mijn zoektocht nog geen goedkoper tegen gekomen.

  4. Top | #1894
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @Teleton, goeie tip, van American Vacation! Ik had al een aardige reservering bij Alamo, maar nu een verbeterde. Goedkoper en nog een gratis tank en addiional drivers er bij.

  5. Top | #1895
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @sanook;
    Ik was niet helemaal volledig zie ik. Degene die de aanrijding veroorzaakte was er vandoor gegaan zonder dat er tijd was om nummerbord te noteren, dus er viel nergens iets te verhalen helaas.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-11-17 om 00:30. Reden: q-
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #1896
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Teleton, mag je ook daarvan gebruik maken als je verder niets bij hen boekt?
    Anders lijkt me Brits nog 'veiliger'.

  7. Top | #1897
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Teleton, mag je ook daarvan gebruik maken als je verder niets bij hen boekt?
    Ja hoor. Je boekt via de AV-site direct bij Alamo. Alle contacten verlopen dan dus ook via Alamo.



  8. Top | #1898
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij vinden de autoprijzen op dit moment ook erg aan de maat. Nu zagen we deze link ineens.... Super !! Scheelt 190 Euro met Germanwho...... Dit weekend dus mooi de knoop doorhakken. Thnx voor de link !!!

  9. Top | #1899
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ilse_ Bekijk Berichten
    ... Scheelt 190 Euro met Germanwho......
    Wie of wat is " Germanwho " ???
    At the moment on a roadtrip through Texas

  10. Top | #1900
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Wie of wat is " Germanwho " ???
    http://www.alamo-affiliate.de/german-who_de



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •