Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 157 van de 233 EersteEerste ... 57107147155156157158159167207 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.561 tot 1.570 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1561
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hoi Gudu, dat klopt dus niet want er staat duidelijk vermeld dat je geen CDW hebt en je dit los moet afsluiten.
    maw via Expedia heb je dus enkel de standaard verzekering (voor ongevallen aan de andere partij) maar je hebt een eigen risico die hoog kan oplopen aan het eigen voertuig.
    Daar ben ik nu dus achter....

    Maarja, CDW is dan ook geen verzekering, maar een vrijstelling van het autoverhuurbedrijf voor onkosten aan het voertuig
    Laatst gewijzigd door Niels82; 16-04-16 om 02:19.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  2. Top | #1562
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb voor onze reis naar Las Vegas aanstaande oktober een auto gehuurd bij Alamo via Expedia.nl .
    Ook heb ik de skip the counter al voltooid, op het afschrift staat CDW included en EP- extended protection included.

  3. Top | #1563
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dat zit het er voor jou bij, maar dit is niet standaard bij Expedia, daar moet je dus goed naar kijken.
    In mijn ticket stond namelijk vermeld dat ik dit zelf nog moest regelen bij alamo!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  4. Top | #1564
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Als je vanuit Europa huurt is CDW altijd inbegrepen. Of heb je nergens aangegeven dat je uit Europa komt? Voor Amerikanen is het idd niet inbegrepen.

  5. Top | #1565
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik weet niet waar jullie dit vandaan halen en ook het antwoord wat ik van expedia heb gekregen bevestigd dat je dit er NIET standaard bij hebt zitten maar bij moet boeken of ter plaatste moet afsluiten!
    Als je vanuit Europa boekt heb je standaard SLI (Supplemental Liability Insurance) Wat de onkosten voor de tegenpartij vergoed als jij een schade veroorzaakt. Dit is waar amerikanen extra voor verzekerd zijn.

    Voorwaarden expedia.nl bij de goedkoopste SUV van Alamo:

    • Als de huurauto wordt beschadigd of gestolen, kan het eigen risico in rekening worden gebracht. Ter plaatse heb je de mogelijkheid om een extra verzekering aan te schaffen om dit eigen risico te beperken. Expedia is niet aansprakelijk voor een dergelijk eigen risico of het aanschaffen van extra verzekeringsdekking

    Edit: Lees nu tegenstrijdige berichten dus ga het nog iets verder uitzoeken

    LOL: Als je verder doorklikt (staat dus niet op je 1e overzicht, daar staat bovenstaande) staat er de volgende tekst:
    Alamo - National Verenigde Staten
    Opmerking:
    alle huurprijzen zijn inclusief cascoverzekering zonder eigen risico!
    Alle getoonde bedragen zijn inclusief belastingen, tenzij anders aangegeven. Alle informatie en toeslagen kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.

    Jullie hebben gelijk dus


    P.s. Is Alamo Brits nog toegestaan en werkt het nog steeds?
    Kun je dat ook in combinatie met skip the counter aanvragen als je de auto op MCO ophaalt?
    Laatst gewijzigd door Niels82; 16-04-16 om 21:11.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  6. Top | #1566
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EddieG Bekijk Berichten
    FloridaFabian,
    Probeer deze link eens? Het is mij net gelukt. https://www.alamo.com/en_US/car-rent...in/bypass.html

    Kleine toevoeging:
    Eerst online inchecken.....of als je dat al gedaan hebt: nogmaals inloggen (voornaam, achternaam, confirmation number) en vervolgens op de link drukken. Dan opent hij deze op een nieuwe pagina.....paar vinkjes zetten (je geen extra verzekeringen aan laten smeren en algemene voorwaarden accepteren), dan je creditcard gegevens invullen en voila!

    Je zou zeggen met de bovenstaande gegevens moet het lukken om skip the counter voor elkaar te krijgen, maar ja ik ben er net wat te blond voor denk ik.
    Ik heb het geprobeerd met bevestigingsnummer van uscarhire en het nummer van alamo zelf maar ik kom ondanks dat ik ingecheckt ben niet op de goede site voor skip the counter. Iemand die me kan helpen mischien?
    Ik probeer het op de Ipad zou het daar aan kunnen liggen?
    Laatst gewijzigd door Brandsmaatje2; 17-04-16 om 14:30. Reden: Aanvulling
    http://brandsmaatjes5.blogspot.com/

    2016 en 2014 Florida
    2012 Rondreis Las Vegas- Los Angeles- San Francisco



  7. Top | #1567
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Nee, ik heb het ook op de iPad gedaan en ben ook nog eens blond.
    ik heb ook tig keren moeten proberen voor dat het lukte, heb wel een nieuw tabblad geopend. Maar zonder het inlogscherm te sluiten. Toen kreeg ik de link. Ik werd toen zo nerveus dat het me gelukt was dat ik snel alles afgehandeld heb. Weet het eigenlijk niet meer precies, heb in elk geval Sylvia's richtlijnen gevolgd.
    succes

  8. Top | #1568
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @Brandsmaatje2: het lukte mij in eerste instantie ook niet. Het zou ook via de Ipad moeten lukken, maar ik adviseer om het toch even met de computer te doen.

    Je dient dus eerst via de website van Alamo naar de online incheck pagina te gaan. Heel belangrijk is dat je dan niet afsluit, maar dat er via de link een nieuw tabblad wordt geopend.

    En dan zou het toch moeten lukken.......succes!!

  9. Top | #1569
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EddieG Bekijk Berichten
    @Brandsmaatje2: het lukte mij in eerste instantie ook niet. Het zou ook via de Ipad moeten lukken, maar ik adviseer om het toch even met de computer te doen.

    Je dient dus eerst via de website van Alamo naar de online incheck pagina te gaan. Heel belangrijk is dat je dan niet afsluit, maar dat er via de link een nieuw tabblad wordt geopend.

    En dan zou het toch moeten lukken.......succes!!
    Ik ben de hele middag al aan het proberen bah.

    1)Kan het ook zijn dat het pas lukt binnen de 30 dagen voordat je de auto wil ophalen?
    2) confirmation number is dat het nummer van de uscarhire of die van alamo ?

    Ik ga zo even op de computer proberen
    http://brandsmaatjes5.blogspot.com/

    2016 en 2014 Florida
    2012 Rondreis Las Vegas- Los Angeles- San Francisco



  10. Top | #1570
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Confirmationnumber Alamo , ben je al member?
    Ze moeten wel je rijbewijs en cc gegevens hebben.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •