Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 154 van de 233 EersteEerste ... 54104144152153154155156164204 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.531 tot 1.540 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1531
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bij mij is skip the counter bij Miami International wel gelukt. Over 2,5 week haal ik de auto op. Zou dus wel moeten kunnen...
    misschien tijdelijke storing?

  2. Top | #1532
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @FloridaFabian: ik neem aan dat je het geheel volgens de instructies hebt gedaan? Dus eerst nogmaals naar het online incheck scherm. Deze vervolgens open laten staan en dan naar de link die ik heb staan in mijn eerdere post en dan zou het moeten lukken.

    Mij lukte het nl. in het begin ook niet. Dat kwam dus schijnbaar omdat ik niet het tabblad van het online inchecken had openstaan? Geen idee overigens wat de reden hiervoor is?

    Anders zou het, zoals Digitalman hierboven al aangeeft, een storing kunnen zijn.

    Succes!

  3. Top | #1533
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Eddie, enorm bedankt voor de tip! Het is gelukt nadat ik een tabblad open had met de check-in, in het volgende tabblad de link & inchecken maar. Heerlijk, zo zonder upgrade-gemekker door naar de auto en vakantie vieren.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #1534
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Woohooo thanks! Daar zijn we echt blij mee. Meteen een mooi autootje uitzoeken!

  5. Top | #1535
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Graag gedaan Fabian en Roshelle. Ik wens jullie een hele fijne vakantie!

  6. Top | #1536
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik vraag me af of het mogelijk is om met deze optie en upgrade te krijgen. Dit hadden wij vorige keer wel. Ik weet dat je die mazzel niet altijd hebt maar verklein je de kans niet als je niet langs de counter moet?

  7. Top | #1537
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @rjkd: daar heb je een punt. Lijkt me sterk afhankelijk van de persoonlijke situatie en de auto die je hebt gehuurd. Ik reis met mijn vrouw en dochtertje van 3. We hebben een standard SUV gehuurd. Dus een grotere auto heb ik geen behoefte aan....ik wil na zo'n vermoeiende vlucht zo snel mogelijk mijn auto in en naar onze villa. Mocht een medewerker van Alamo me een grotere auto aanbieden bij het uitzoeken van de auto, dan zeg ik natuurlijk geen nee ;-)

  8. Top | #1538
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    haha nee dat snap ik! Ik ga nog even kijken wat ik ga doen...

  9. Top | #1539
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Het staat inderdaad je kansen op een upgrade enigszins in de weg, wel lees ik op andere fora dat je soms nog een Alamo medewerker in de garage kunt proberen aan te spreken wanneer het aanbod aan auto´s niet echt bevalt.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  10. Top | #1540
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Persoonlijk maakt mij een upgrade niet zo heel veel uit, wel een fijne tip! Als we een beetje een fijne auto hebben vind ik het al snel goed (wel waarvoor je betaalt uiteraard). Mocht het tegenvallen loop ik gewoon terug naar de counter, komt vast goed!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •