Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 152 van de 233 EersteEerste ... 52102142150151152153154162202 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.511 tot 1.520 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1511
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Thnx voor de tip.
    We hebben een midsize SUV dus goed kijken wat er tussen staat wat eventueel in aanmerking komt. Vragen kan ook altijd welke auto's ze hebben en welke in aanmerking komt.
    Maak me er niet zo druk over
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  2. Top | #1512
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij hebben weer een auto geboekt bij Alamo/Brits en ik kwam net iets vreemds tegen bij het inchecken op de Alamo website. Volgens de voorwaarden van Alamo/Brits zit er tegenwoordig nog 1 extra bestuurder in. Bij het inchecken kon ik echter meerdere extra bestuurders toevoegen zonder dat dit extra kosten betekende . Ik heb daarom 2 extra bestuurders opgegeven. Ook bij de stap daarna (skip the counter) werden geen extra kosten voor meer dan 1 extra bestuurder toegevoegd. Betekent dit dat dit nog een verrassing wordt die we terplaatse moeten afrekenen of kunnen we net als vroeger nog steeds met de Brits korting meerdere extra bestuurders toevoegen. Iemand dit ook onlangs meegemaakt?

  3. Top | #1513
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Zover ik weet zit er 1 extra bestuurder bij de prijs in.
    Kwam dit nog tegen in de voorwaarden:
    Additional Driver
    An additional fee of up to $9.99 per day, variable by location, per additional driver will be charged, except where already included in the rate or the state law provides otherwise. Additional drivers may be required to present a valid license and credit card in their name at the time of rental, (In Manhattan locations, additional driver must present a valid credit card and valid license in their name).

  4. Top | #1514
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Met de huidige brandstofprijzen hoef je geen Full-Paid pakket te nemen, moet Full-Full veel voordeliger zijn. Bijna volgooien (of helemaal) als je naar het vliegveld gaat rijden en vlak daarvoor dat ding nog 1x voltanken.
    Of zie ik dat verkeerd? Kan mij zo 100 euro schelen.

    edit; laat die brainfart maar zitten. Ik wil er een extra bestuurder bij en dan moet je dus dat full-paid pakket nemen. Helaas pindakaas, maar ik wil wel dat mijn vrouw mag rijden als het moet. Met +/- 4000km rijden, weet je nooit wat er kan gebeuren en is het fijn als je een backup hebt.

  5. Top | #1515
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Alamo autohuur met meerdere bestuurders.

    Wij huren altijd een auto met meerdere bestuurders, maar mijn vriendin rijdt echter nooit, wij nemen dit alleen maar als er bijvoorbeeld met mij iets gebeurd, waardoor ik niet in staat ben om te rijden.
    Is dit nu echt nodig, stel ik breek een been of iets anders, en mijn vriendin moet echt rijden, ben je dan ook verplicht om de optie meerdere personen bij te boeken ?
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  6. Top | #1516
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Alamo autohuur met meerdere bestuurders.

    Ja, het lijkt het me niet waard om die dollars te besparen als Alamo zou kunnen zeggen de auto werd op het moment van een ongeval/crash/botsing bestuurd door een niet geautoriseerde bestuurder en was daardoor onverzekerd.

  7. Top | #1517
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Alamo autohuur met meerdere bestuurders.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexFL Bekijk Berichten
    Ja, het lijkt het me niet waard om die dollars te besparen als Alamo zou kunnen zeggen de auto werd op het moment van een ongeval/crash/botsing bestuurd door een niet geautoriseerde bestuurder en was daardoor onverzekerd.
    Ja zo denk ik stiekem ook wel.
    Maar dan zou je eigenlijk dit altijd moeten doen, want iemand kan altijd ziek worden op de vakantie toch ?
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  8. Top | #1518
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Alamo skip the counter

    Hallo,

    Ik heb via uscarhire.com een standard SUV gehuurd bij Alamo (MCO). Nu heb ik online ingechecked en een bevestiging ontvangen (met barcode). De vraag is nu: moet ik nog langs een balie of kiosk? Of kan ik rechtstreeks naar de garage en een auto uitzoeken?

    Via geavanceerd zoeken kwam ik er niet achter of dit onderwerp al eerder is besproken.

    Hulp / advies wordt zeer gewaardeerd.

    Groet,
    Eddie

  9. Top | #1519
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Alamo skip the counter

    Hallo Eddie, online check in is niet hetzelfde als skip the counter. Wanneer je online incheckt is het voordeel dat alle gegevens al bekend zijn bij de kiosk en dat scheelt tijd. Als je direct naar de garage wilt, ga je naar skip the counter en vul je daar alle gevraagde gegevens in en krijg je een barcode. Heb je deze dan kam je direct naar de garage en hoef je niet langs de balie.

    How can I "Skip the Counter"?
    Many of our top locations offer "Skip the Counter" after you check in online.

    Here's how it works:
    When you "Skip the Counter," you don't need to visit the counter or kiosk. You can go straight to your car!
    This optional service is offered free of charge at select locations in the Online Check-In process. Check if your location qualifies for "Skip the Counter."
    To "Skip the Counter," you will be required to confirm your protection options, agree to the Rental Agreement Terms & Conditions, and enter a valid credit card. (No charge is made until you return your vehicle.)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-03-16 om 09:53. Reden: q

  10. Top | #1520
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Alamo skip the counter

    Beste Wolf2014,

    Bedankt voor je reactie. Je geeft aan dat ik naar skip the counter moet gaan. Is dat ergens een link op de website van Alamo en kan ik dit dus doen hier thuis op de bank in Nederland? Of moet ik straks op het vliegveld (MCO) naar zo'n blauw/gele paal (kiosk)?

    Hoe mooi zou het nl. zijn als ik straks na een vermoeiende vlucht samen met mijn vrouw en dochtertje, met een printje in mijn hand, direct naar een auto kan lopen en wegrijden.

    Groet,
    Eddie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •