Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 151 van de 233 EersteEerste ... 51101141149150151152153161201 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.501 tot 1.510 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1501
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik weet zeker dat elk van jullie de grotere auto in de rij zouden uitkiezen omdat die mooier en ruimer is dan de andere auto's die in dezelfde rij staan. Misschien een enkeling zal voor de kleinste auto in de rij gaan en er mee weg rijden. En er wordt altijd gekeken naar de kofferbak ruimte.

    Zo staat er geregeld een Captiva/Equinox tussen de midsize auto's terwijl die volgens velen inmiddels een standaard SUV is.

    Het gebeurt erg vaak dat de auto's niet in het juiste vak staan bij Dollar op MCO, er staat ook wel eens een mid-size in het standaard SUV vak en daar rijdt dan toch ook niemand mee weg die weet voor welke auto hij/zij betaald?

    En diefstal ??? Sorry hoor maar je rijdt met je auto naar een controlepunt waar ze je altijd kunnen aangeven dat je de verkeerde auto hebt en hem moet omruilen. Diefstal is iets zonder toestemming meenemen en dat is wegrijden met een grotere auto niet.

  2. Top | #1502
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    In dezelfde klasse pak ik wel een auto met een grote kofferbak. Dat sowieso. En geen lelijke auto's zoals de Nissan Cube. Mijn vrouw vond 'm wel leuk. Ik doe de koffers er in. Ga zitten. Werd er echt ongelukkig van. Hup, koffers eruit en wat beters gepakt.
    Is al wel een paar jaar terug hoor.

    Dollar... dat zijn toch die jongens die 10,95 per huurdag vragen voor het gebruik maken van de automatische tolpoortjes? Flat fee dan wel, maar voor je 10,95 bij elkaar hebt gereden: succes.

  3. Top | #1503
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Daarom heb ik een transponder voor de tol poortjes dus maak geen gebruik van de dollar toll optie.

  4. Top | #1504
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Kan me gedeeltelijk vinden in het betoog wat hierboven staat.
    Bij de meeste verhuurbedrijven krijg je een rij aangewezen waar je uit mag zoeken, staat daar iets groters tussen dan wat je geboekt hebt dan heb je mazzel en neem je die mee.
    Ik vindt het een ander verhaal als je willens en wetens naar een andere rij loopt en een auto meeneemt die hoger in de klasse zit puur omdat je die graag wilt.
    Zou iedereen dit doen krijg je het concept zoals Hertz dit aanhoudt, geen keuze meer maar bij de balie wordt een auto aangewezen.

    Je komt toch ook niet met je economy vliegticket bij de balie aan en verwacht dat je zomaar bij een exit, economy plus of business kunt gaan zitten puur omdat er stoelen vrij zijn...
    Vragen staat je vrij, net als een upgrade voor je auto, soms krijg je het voor niks, soms betaal je ervoor en soms krijg je de deksel op je neus .


    Even back OT: Heeft er hier iemand ervaring met Disney Car Care Center en hoe snel het daar verloopt en of het aanbod van auto's een beetje groot is?
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  5. Top | #1505
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Heb hier ook een transponder. En ik gebruik geen Dollar (meer), al jaren Alamo.

    Disney Car Care Centre. Heb daar eens een auto omgewisseld van Alamo. Er staat niet zoveel. Kan je op Google Maps ook wel zien hoe groot de parkeergarage is.
    Je bent vrij vlot aan de beurt. Een oude kerel hielp me en dat ging prima. Wisselde de auto omdat ik snel rugpijn kreeg. Was geen probleem.

  6. Top | #1506
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Niels, oktober 2015 heb ik een auto gehuurd bij Disney Car Care Centre. Zie het eerste gedeelte van mijn verslag: http://justmeandmickey.blogspot.nl/2...-shopping.html. Het inleveren staat kort beschreven bij het Typhoon Lagoon stukje.
    Ik was blijkbaar als laatste uit het shuttle busje en stond dus achteraan in de rij voor het ophalen van de auto. Dat heeft denkt ik 15 minuten geduurd. Ik kreeg sleutels mee en het nummer van de parkeerplek waar mijn auto stond. Het is niet groot en er zijn weinig auto's. Het terugbrengen ging heel snel en ik werd door een heel vriendelijke oude man gelijk naar het park van mijn keuze gebracht. Wat mij betreft prima geregeld en heel gemoedelijk allemaal.

  7. Top | #1507
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Je mag dus niet uitzoeken bij de car care centre. Dat is wel jammer
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  8. Top | #1508
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Met een wisseltje mocht ik wel zelf kiezen. Ik had een Ford Focus, die het jaar ervoor of dat jaar prima ging met mijn rug, maar dit keer dus niet.
    Zag een Dodge Avenger staan en daar had ik ook een prima ervaring mee dus was volgens die man geen probleem. Even gezeten in de stoel als proef en dat voelde stukken beter aan en toen de ruil gemaakt.
    Maar ik kan mij voorstellen dat bij het afhalen van een auto zonder inruil, je inderdaad niet mag kiezen.

  9. Top | #1509
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Met andere woorden eerst in de rij kijken van wat je geboekt hebt en vriendelijk verzoeken of je degene mag die je graag wilt hebben
    We rijden gelukkig niet heel veel of ver dus als de koffers etc. passen is het snel prima
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  10. Top | #1510
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Er was niet echt een rij Niels. Het is een gewone (niet zo'n heel grote) parkeerplaats waar wat auto's staan (er stonden er niet heel veel toen ik er was). Je kan natuurlijk wel eerst kijken wat er staat en dan vragen of je die ene mag hebben. De sleutels krijg je binnen en zitten dus niet al in de auto's zoals op MCO. Als je van de parkeerplaats wegrijdt dan ga je ook niet nog eens langs een medewerker van Alamo, je rijdt gewoon weg.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •