Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 150 van de 233 EersteEerste ... 50100140148149150151152160200 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.491 tot 1.500 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1491
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Alleen een lastige greeter misschien!
    Wij hebben in Miami al een paar keer gehad dat we gelijk zo'n greeter op onze nek hadden.
    Die wilde persé onze boekingsbevestiging zien en bleef de hele tijd achter ons aan te lopen.

  2. Top | #1492
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Als ze dat bij mij doen loop ik gewoon weer even terug, ik laat me toch echt niet stalken bij de autoverhuur

    Maar ik wacht ook gerust op een auto die mij bevalt want ik ga me niet lopen ergeren aan een auto tijdens de vakantie.

    Overigens ben ik nog nooit tegen gehouden toen ik met een grotere auto weg reed bij de autoverhuur.

  3. Top | #1493
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij huren altijd een intermediate (midsize) die kan je bij Alamo aanklikken in 2 deurs en in een 4 deurs. Wij nemen altijd een 4 deurs omdat onze dochter achterin zit maar voor de prijs maakt dit niet uit.
    Laatst gewijzigd door P9ol; 21-01-16 om 20:29.

  4. Top | #1494
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik denk dat ze je bij het poortje met de slagboom wel dan een vraag gaan stellen, maar zeker weten doe je het niet. Je zou het bijna een keer proberen.
    Op Alamo en Eautohuur (hoewel deze nu anders heet) zie je idd geen verschil met deuren, bij Sunny Cars wel. Compact 2 deurs en 4 deurs (ze noemen wel andere modellen, maar hoe kan je die nu noemen als je zelf wat mag pakken?)
    verschilt 126 euro. Beide auto's Compact-klasse, beide met goldpakket en dus betaalde tank benzine. Maar omdat je zelf mag kiezen, kan je dus net zo goed de goedkoopste nemen en met de grootste Compact 4-deurs wegrijden...

    Ik heb in 8 jaar tijd nog nooit meegemaakt dat ze achter mij aanliepen bij Alamo en meestal ging ik 2x per jaar. Niet eens altijd Florida, ook in California en Nevada geen last van 'stalkers' gehad.

    Ik denk trouwens dat midsize en een grotere compact weinig verschillen hoor. Het ligt bij mij aan de prijs wat ik neem, maar als in dezelfde klasse al een prijsverschil is van 126 euro... dan ga ik voor de goedkoopste en op goed geluk wat moois uitzoeken.
    Laatst gewijzigd door JKG; 22-01-16 om 10:18. Reden: toevoeging

  5. Top | #1495
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb een keer één van die jongens die rondliepen gevraagd om een hogere klasse.
    Toen ik heb $20 dollar beloofde is hij met mijn papieren naar het kantoortje gegaan en kreeg ik een free upgrade.
    Bij de slagboom aangekomen werd mij verteld dat ik de verkeerde (lees niet geboekte) wagen had meegenomen.
    Maar nadat ik wees op de enveloppe waar stond dat ik een free upgrade had gekregen mocht ik vertrekken.
    Altijd heb ik me afgevraagd of ik het zelf niet op de enveloppe had kunnen zetten?
    Moet je wel de code weten natuurlijk.

  6. Top | #1496
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Klinkt bijna als de 20 dollar trick in Las Vegas, haha.

  7. Top | #1497
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Als ze wat zeggen dan stond de auto gewoon in het verkeerde vak,is toch niet mijn schuld en ik ga echt niet alle koffers weer uit de auto halen

    En trouwens, de mensen achter mij in de rij willen ook niet opgehouden worden dus ze laten je toch wel doorrijden.

  8. Top | #1498
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Snap niet dat je een lagere klasse auto huurt en dan een hogere klasse meeneemt. Als je een free upgrade krijgt dan heb je geluk. Zomaar een andere klasse nemen en er niet voor betalen vind ik een beetje aso. Gewoon nemen waarvoor je betaald, wil je groter/luxer dan moet je dit reserveren of ter plekke upgraden.

  9. Top | #1499
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik vind het eerlijk gezegd ook erg bijzonder. Ik noem het zelfs 'diefstal'. Je betaalt bij de kassa toch ook geen verpakking van 100 gram en neemt dan een verpakking van 250 gram mee.

  10. Top | #1500
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Zomaar instappen in een grotere zou ik ook niet doen. En bovendien heb ik nooit iemand achter mij, als ik bij de slagboom sta. Ik hoef niet op een eventuele zwarte lijst, want Alamo bevalt mij wel.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •