Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 149 van de 233 EersteEerste ... 4999139147148149150151159199 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.481 tot 1.490 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1481
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: skip the counter bij alamo

    Lees deze guide even door, zeer duidelijke uitleg waar ook staat wat je kan doen als het niet werkt.

    http://www.thedibb.co.uk/forums/showthread.php?t=860575

  2. Top | #1482
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Het is toch mogelijk om een lijst van huurauto's per locatie te bekijken?
    weet iemand waar ik dit kan vinden? Wij hebben de autohuur vast laten leggen bij Alamo via Exit Reizen. We hebben gekozen voor fullsize.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  3. Top | #1483
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Het is toch mogelijk om een lijst van huurauto's per locatie te bekijken?
    weet iemand waar ik dit kan vinden? Wij hebben de autohuur vast laten leggen bij Alamo via Exit Reizen. We hebben gekozen voor fullsize.
    In deze klasse heeft Alamo o.a. : Dodge Charger , Chevrolet Impala en Ford Fusion. Mocht je de auto op Sanford moeten afhalen, daar is de keuze heel beperkt.





    Laatst gewijzigd door PENPE; 28-12-15 om 22:07.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  4. Top | #1484
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Het biedt natuurlijk geen garantie maar wij hebben afgelopen juli gekozen voor een Hyundai Sonata (fantastische auto), wij hadden de keuze uit een aantal oudere auto's welke types ik mij niet exact herinner behalve een Chrysler 200. Dit betreft full size op MCO.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  5. Top | #1485
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Auto gehuurd bij Uscarhire en na ontvangst supplier reference nummer, redelijk eenvoudig OLCI en skip de counter uitgevoerd via deze guide.

    Gemak dient de mens en elke tijdwinst (ergernis minder) is mooi meegenomen.

    Deze tip zorgde bij ervoor dat het werkte, kreeg eerst een foutmelding:

    Als je een foutmelding krijg of skip the counter niet ziet doe dan het volgende:
    Open een tweede tabblad (laat de pagina waar het fout gaan gewoon open staan)
    Google in het tweede tabblad Alamo Bypass the counter en klik de bovenste link in de zoekresultaten
    Rond het proces af (geef CC en accepteer de verzekeringen van toepassing)
    Laatst gewijzigd door mblokland; 29-12-15 om 15:48. Reden: aanvulling

  6. Top | #1486
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt! Wij huren via Alamo Tampa Airport.
    ik twijfel nog of we deze keer via exit meteen upgraden van FS naar cabrio. We moesten de laatste keer toch nog wel flink bijbetalen voor een Mustang, zelfs na flink onderhandelen.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  7. Top | #1487
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dit is ook nieuw voor mij, wij hebben de auto een paar maanden geleden gereserveerd via Expedia deze keer.
    Als ik dit doe, wordt de auto dan ook vastgezet, maw kan ik dan niet meer annuleren (kan nu nog wel)?
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  8. Top | #1488
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Je ziet bij verhuurbedrijven en tussenpersonen altijd auto's staan met dezelfde klasse, maar vaak met 2 of 4 deuren en desnoods een ander type auto in dezelfde klasse. Bedragen kunnen aanzienlijk verschillen.
    Nu weet ik bij Alamo op Orlando dat ik de afgelopen 8 jaar altijd zelf een auto mocht kiezen. Dan kan je toch in principe de goedkoopste auto in een klasse boeken (2-deurs) en wat anders moois uitzoeken in dezelfde klassen?
    Staan die andere auto's er op om extra geld te verdienen voor mensen die er niet mee bekend zijn hoe het gaat, of denk ik nu vreemd? Ik kon altijd kiezen uit de rij en was daar niets meer, dan kon je gratis een klasse hoger kijken.
    Voorheen kon je dan nog Economy betalen en met fullsize wegrijden, dat gaat al een paar jaar niet meer. Anyway, ik wil binnenkort een auto boeken en zit dus in dubio om bijv. de goedkoopste Compact te kiezen met in mijn hoofd om dan een grote Compact weg te rijden... moet lukken toch?

  9. Top | #1489
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Als je met een klasse hoger weg rijdt is er volgens mij niemand die je tegen houdt.

  10. Top | #1490
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    En als ze dat wel doen kun je altijd nog zeggen dat je je vergist hebt/auto verkeerd stond/je een upgrade hebt gekregen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •