Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 139 van de 233 EersteEerste ... 3989129137138139140141149189 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.381 tot 1.390 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1381
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Welke Brits heb je bekeken? alamo.co.uk of alamo.co.uk/brits ? Zit een verschil in wat erbij zit. PAI is meestal gedekt door je reisverzekering.
    Je kan gerust in de UK boeken. Velen zijn u reeds voorgegaan.

    Je zou ook nog bij uscarhire.com kunnen kijken. Die hebben ook overzichtelijke pakketten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #1382
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb bij co.uk gekeken.
    Als je via Brits gaat wordt er aangegeven dat je een boek moet presenteren. Dat heb ik natuurlijk niet. Ervaringen hier?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-08-15 om 02:33. Reden: q

  3. Top | #1383
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    zie op de site alleen check in on line staan
    Skip the counter kan ook pas wanneer je check in online hebt gedaan https://www.alamo.com/en_US/car-rental/checkin.html

  4. Top | #1384
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roberto_ Bekijk Berichten
    Ik heb bij co.uk gekeken.
    Als je via Brits gaat wordt er aangegeven dat je een boek moet presenteren. Dat heb ik natuurlijk niet. Ervaringen hier?
    Deze aparte site bestaat al heel lang. En dat boek wordt er ook al heel lang bij genoemd. En nog niemand die het boek daadwerkelijk heeft moeten laten zien.
    Op je Contract ID staat BRITSPP maar daar doen ze verder niks mee De enige voorwaarden die ze wel zullen hanteren is dat je geen Amerikaans of Canadees rijbewijs mag hebben. Dit staat wél als dusdanig op je contract.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #1385
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt voor de info
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-08-15 om 02:34. Reden: q

  6. Top | #1386
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Deze aparte site bestaat al heel lang. En dat boek wordt er ook al heel lang bij genoemd. En nog niemand die het boek daadwerkelijk heeft moeten laten zien.
    Op je Contract ID staat BRITSPP maar daar doen ze verder niks mee De enige voorwaarden die ze wel zullen hanteren is dat je geen Amerikaans of Canadees rijbewijs mag hebben. Dit staat wél als dusdanig op je contract.
    Je krijgt nu echt een melding die je aan moet vinken. Maar dat is geen probleem? Ik heb deze melding nooit als zodanig gezien...
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  7. Top | #1387
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Door dit antwoord (onderstaand) zou ik inderdaad voor iets anders gaan maar omdat het soms veel voordeliger is en de voorwaarden goed en overzichtelijk zijn hebben wij ook alvast gekeken en ook hetzelfde gezien, vandaar dat wij een mailtje hebben gestuurd naar Alamo klantenservice.

    Heeft iemand in Florida al problemen gehad daardoor? dus geen Engels rijbewijs? Het zal dan wel een gok blijven, dat ze er niets van zeggen???

    Het antwoord van Alamo:
    I am notfamiliar with that site, however, I did go to the site to view the terms andconditions for using that site. The site states that you must have a UKdriver's license. If you do not have a UK driver's license then you are notable to use this website.

    I hope this information helps.
    If you need additional assistance, please do not hesitate to contact me.

    Kind regards,
    Miciaela - Alamo - Email Customer Care
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-08-15 om 00:19.

  8. Top | #1388
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dit had ik al gepost in dit topic (bericht #1323), nadat ik een mail had gestuurd naar Alamo.co.uk over de Brit Guide korting:
    Dear,
    Thank you for your email. My name is Brandon and I would be happy to help. I apologize but you will need a British license to use this web site. However, you should be able to book with the Alamo site in your country and also receive a discount. The discount for paying in advance will still be offered on the French Alamo web site.
    Of het gecontroleerd wordt???
    De laatste keren hoefden wij niet eens naar de balie en afgelopen keer konden we thuis al on-line inchecken en gingen we met ons contract gelijk naar de garage.

    Voor onze volgende Florida vakantie toch maar ergens anders geboekt (wel een auto van Alamo)...
    Wij kochten elke 2 jaar de nieuwe Brit Guide en hadden die dus ook altijd bij ons maar er werd nooit ergens om gevraagd. Ik betwijfel of het ze ook maar iets kan interesseren via welke verhuurder je bij Alamo terecht bent gekomen. En nogmaals, de laatste keren kwamen wij niet eens meer aan de balie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-08-15 om 00:22. Reden: q
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #1389
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij hebben deze zomer nog gehuurd via Brits. Was dan wel in LV, maar er kraait geen haan naar. Wij moesten zelfs nog langs de balie maar niets gevraagd en niets gezegd. Nu moet ik wel zeggen dat wij geboekt hadden voor die mededeling door je scherm kwam.
    Overigens is Brits helemaal niet zo goedkoop meer. Bij mij komt Cardelmar met Alamo bijzonder voordelig uit voor volgend jaar maart.

  10. Top | #1390
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ook wij hebben voor februari bij Cardelmar (Alamo) geboekt. Brits is een stuk duurder nu vanwege de ongunstige koers van de GBP.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •