Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 133 van de 233 EersteEerste ... 3383123131132133134135143183 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.321 tot 1.330 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1321
    Vaste Bezoeker Noa's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    54

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb ook een vraagje M.b.t. autohuur Alamo. Wij hebben reeds in september een auto gehuurd bij Alamo Brits tegen een mooie (vinden wij ) prijs. Wij hebben er voor gekozen om ter plaatse de auto te betalen omdat het behoorlijk lang duurde voor we gingen en er nog van alles kon gebeuren waardoor we eventueel moesten annuleren. Wij hebben uiteraard een bevestiging cq een contract van Alamo gekregen.
    Nu is mijn vraag of ik de auto voor deze prijs meekrijg omdat ik nu lees dat Alamo nieuwe voorwaarden heeft gesteld. Zijn ze verplicht om de auto voor deze prijs mee te geven en kan ik eisen dat ze het bedrag bij afhalen van mijn cc afschrijven, zodat ik later niet voor verrassingen kom te staan?
    Laatst gewijzigd door Noa; 23-05-15 om 22:41.

  2. Top | #1322
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Zolang je geen US of Candadees rijbewijs hebt zul je zonder problemen kunnen huren. En daar de Brits Guide vragen ze je ook niet.
    Ik zou daar toch niet zomaar van uit gaan : " ...You will be requested to present your copy of the Brit Guide in order to qualify for your rental at time of pick up... " en "... Prices given on this website are only applicable to holders of a UK driving licence and are not applicable to residents of the USA or Canada or holders of USA or Canadian driving licenses..."

    Overigens, als je op de site bij het pop-up venster op " I Understand " klikt, ga je akkoord met hun/de voorwaarden....

    Dus ga er maar van uit dat ze er een check op doen....
    Laatst gewijzigd door PENPE; 24-05-15 om 00:15.
    At the moment on a roadtrip through Texas

  3. Top | #1323
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noa Bekijk Berichten
    Ik heb ook een vraagje M.b.t. autohuur Alamo. Wij hebben reeds in september een auto gehuurd bij Alamo Brits tegen een mooie (vinden wij ) prijs. Wij hebben er voor gekozen om ter plaatse de auto te betalen omdat het behoorlijk lang duurde voor we gingen en er nog van alles kon gebeuren waardoor we eventueel moesten annuleren. Wij hebben uiteraard een bevestiging cq een contract van Alamo gekregen.
    Nu is mijn vraag of ik de auto voor deze prijs meekrijg omdat ik nu lees dat Alamo nieuwe voorwaarden heeft gesteld. Zijn ze verplicht om de auto voor deze prijs mee te geven en kan ik eisen dat ze het bedrag bij afhalen van mijn cc afschrijven, zodat ik later niet voor verrassingen kom te staan?
    De nieuwe voorwaarden gelden niet bij een reeds gereserveerde auto, de prijs waarvoor je de auto hebt vastgelegd blijft ook gelden. Het geld wordt van je cc afgeschreven na inlevering van de auto.

    ofwel geen enkele reden om je zorgen te maken.

  4. Top | #1324
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Ik zou daar toch niet zomaar van uit gaan : " ...You will be requested to present your copy of the Brit Guide in order to qualify for your rental at time of pick up... " en "... Prices given on this website are only applicable to holders of a UK driving licence and are not applicable to residents of the USA or Canada or holders of USA or Canadian driving licenses..."

    Overigens, als je op de site bij het pop-up venster op " I Understand " klikt, ga je akkoord met hun/de voorwaarden....

    Dus ga er maar van uit dat ze er een check op doen....
    ook ik denk dat nijt gelijk heeft, de voorwaarde van de Brit guide geldt al jaren (wordt nu alleen explicieter aangegeven) en zal in de praktijk niet nageleefd worden.

  5. Top | #1325
    Vaste Bezoeker Noa's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    54

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt voor je antwoord mblokland. Stelt me gerust!

  6. Top | #1326

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Over 3 weken zullen wij landen op Orlando, Sanford. Wij zijn al een poosje aan het rondkijken voor een betaalbare huurauto. Nu lees ik hier veel over Alamo Brits en dat ziet er ook erg aantrekkelijk uit, maar bij reserveren kan ik niet een kinderstoeltje (< 2 jaar) extra bijboeken. Bij Alamo.co.uk kan dit wel, maar ligt de huurprijs van de auto hoger en zonder extra bestuurder. Iemand ervaring?
    Laatst gewijzigd door LindaB; 24-05-15 om 17:08.

  7. Top | #1327

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik zou geen kinderzitje huren maar er een kopen bij de eerste de beste Walmart die je tegen komt. Veel goedkoper!

  8. Top | #1328
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niels40 Bekijk Berichten
    Ik zou geen kinderzitje huren maar er een kopen bij de eerste de beste Walmart die je tegen komt. Veel goedkoper!
    helemaal eens, http://www.walmart.com/browse/baby/b..._91365_1101434

    Walmart zit vlakbij. https://www.google.nl/maps/search/wa.../data=!3m1!4b1

  9. Top | #1329
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    ook ik denk dat nijt gelijk heeft, de voorwaarde van de Brit guide geldt al jaren (wordt nu alleen explicieter aangegeven) en zal in de praktijk niet nageleefd worden.
    Maar is het nu toegestaan of niet, zou wel vervelend zijn als ze het toch controleren, omdat ze zo expliciet aangegeven dat je een engels/ brits rijbewijs moet hebben
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  10. Top | #1330
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronenivonne Bekijk Berichten
    Maar is het nu toegestaan of niet, zou wel vervelend zijn als ze het toch controleren, omdat ze zo expliciet aangegeven dat je een engels/ brits rijbewijs moet hebben
    Ik zou het ook wel graag willen weten. Wij hebben nog niet geboekt maar ik was van plan om de auto net als vorig jaar bij alamo brits te boeken het blijft de goedkoopste tenslotte.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •