Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 132 van de 233 EersteEerste ... 3282122130131132133134142182232 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.311 tot 1.320 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1311
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ja maar dan betaal je ook nog under age fee.
    Volgens mij zo'n $25 per dag

  2. Top | #1312
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Goed nieuws (denk ik) voor als skip de counter nog niet werkte. Tot op heden werkte skip the counter bij mij niet (waarschijnlijk omdat ik optional fuel service heb) echter zojuist keek ik naar mijn reservering en stond er rechts een skip the counter knop na de juiste verzekering geaccepteerd en zaken als PAI en Roadside assistence geweigerd te hebben en mijn credit card gegevens toegevoegd te hebben, heb ik nu een alamo bypass ticket (geprint) voor me liggen!

    Zie nu ook op de DIBB site verschillende rapporten dat SKIP THE COUNTER nu voor 'iedereen' werkt.

    https://www.alamo.com/en_US/car-rent...in/bypass.html
    Laatst gewijzigd door mblokland; 18-05-15 om 21:45. Reden: dibb

  3. Top | #1313
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Casier Bekijk Berichten
    Ik krijg constant deze fout melding als ik wil boeken op alamo brits, iemand een idee.
    Ik heb het met 2 verschillende kaarten geprobeerd.
    groeten Vincent
    Zijn de naam van de reservatie en de kaartnaam hetzelfde? Dit kan anders wel voor problemen zorgen heb ik zelf al ondervonden bij enkele betalingen

  4. Top | #1314
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Mblokland bedankt voor de geweldige tip!
    Bij ons kon het ook nooit maar nu dus wel.
    Scheelt toch weer na de lange vlucht.

  5. Top | #1315
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Locatie
    Mechelen (stad), Belgium
    Berichten
    3

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik merkte juist dat met mijn reservatie navte kijken dat er op alamo.com en uk andere prijzen staan? Com is een heel pak duurder en ik heb de optie genomen om daar te betalen. Toch nog maar eens proberen om met de creditcard te betalen denk ik, of worden de prijzen nog gecorrigeerd als ik mijn redervatie afdruk?
    Groeten

  6. Top | #1316
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij hebben geboekt via http://www.alamo.co.uk/brits dat was voor ons het goedkoopst.
    Ook scheelt het in de prijs als je vantevoren betaald.

  7. Top | #1317
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Helaas werkt het voor ons niet, omdat wij via een derde partij geboekt hebben en vooruit is betaald.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  8. Top | #1318
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Jippieeeee het is gelukt! Dankzij een zeer behulpzame medewerker van customer service!
    We zijn nu online ingecheckt.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  9. Top | #1319
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Sinds kort is de Alamo Brits site http://www.alamo.co.uk/brits gewijzigd met een aantal nieuwe/andere voorwaarden.

    - Pay Now and save up to 9% (was voorheen niet gespecificeerd
    - Free breakdown assistance
    - Specifieke melding dat tarieven niet gelden voor USA of Canada inwoners en is voor houders van de Brits Guide book
    - Free additional driver, ipv 3 (deze is al wat langer van toepassing

    Prices given on this website are only applicable to holders of a UK driving licence and are not applicable to residents of the USA or Canada or holders of USA or Canadian driving licenses. Free additional driver offer valid on all car types and any length of rental. Additional driver must be aged 25 or over. Cannot be combined with any other offer. Standard terms and conditions apply. Terms and Conditions are subject to change at any time without notice. Please contact Alamo for more details.You will be requested to present your copy of the Brit Guide in order to qualify for your rental at time of pick up.

  10. Top | #1320
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Zolang je geen US of Candadees rijbewijs hebt zul je zonder problemen kunnen huren. En daar de Brits Guide vragen ze je ook niet.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •