Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 128 van de 233 EersteEerste ... 2878118126127128129130138178228 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.271 tot 1.280 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1271
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Update: ik heb een mail gestuurd naar Alamo m.b.t. de foutmelding. Even kijken wat ze hiervan zeggen...

    Als ik nu verder kijk in mijn reservering van Alamo/brits blijkt dit een 'voucher' te zijn:

    Contract I.D. Strathearn Publishing
    Voucher Number UK1527XXX

    Volgens de regels van Online check in mag je dus geen voucher-reservering hebben... je mag ook geen extra optie kiezen zoals 'fuel', anders moet je alsnog naar de balie.
    Het lijkt er dus op dat ik niet voor elkaar ga krijgen om online in te checken en de (lange) rij te vermijden.(tenzij de helpdesk dit voor mij kan regelen?)

    Hopelijk zullen wij rond 14u lokale tijd op een zaterdag geen lange rij meemaken bij Alamo in Miami. Of anders kunnen wij hopelijk de kiosk-optie gebruiken?...
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  2. Top | #1272
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Klopt, dit zijn de voorwaarden voor "Skip the Counter":

    • Reservation must be at a rental location that offers “Skip the Counter” Check a location for eligibility.
    • Reservation must not exceed 30 days.
    • Reservation must be made at least 24 hours in advance.
    • Reservation cannot include certain add-ons that need to be added to vehicle (i.e. fuel, mobility devices, etc.).
    • Reservation cannot be prepaid or direct billed to a 3rd party (i.e. Voucher, Business Account, etc.).
    • Renter must use a major credit card to secure rental (debit cards do not qualify).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-15 om 13:39. Reden: q

  3. Top | #1273
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Maar volgens mij kunnen wij alsnog gebruiken van de kiosk-optie. Heeft iemand dit al eerder geprobeerd?
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  4. Top | #1274
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ja aangezien er bij je bevestiging staat: "Don't Like Waiting In Line?

    Use Alamo's kiosk and you will be on your way faster.
    When you use the kiosk, you don't need to visit the counter. You can go straight to your car.
    This optional service is offered free of charge at this location.
    To use the kiosk, you will be required to confirm your protection options, agree to the Rental Agreement Terms & Conditions, and enter a valid credit card. (No change is made until you return your vehicle.)

    Heb echter vaak gelezen dat de Kiosk je terug verwijst naar de counter....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-15 om 13:40. Reden: q

  5. Top | #1275
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnusualKid Bekijk Berichten
    ik dacht aan SLI bv?
    als je bij een Europese Broker boekt dan zit dit er meestal al bij. Kwestie van goed lezen wat er in een bepaald pakket zit.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #1276
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    De kiosk vorig jaar ook voor het eerst gebruikt en zonder probleem, gaat een stuk sneller, en van de "extra's " die wij niet in het pakket zouden hebben en toch wel nodig hadden volgens sommigen bij de balie geen last gehad op deze manier.

  7. Top | #1277
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Kun je bij de kiosk de extra tank erbij boeken?
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  8. Top | #1278
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij hebben de laatste keer (vorige maand) ook (voor het eerst, na diverse vruchteloze pogingen) succesvol gebruik gemaakt van de kiosk (op MCO). En ook met Alamo.UK/brits. Er stond maar een kleine rij bij de counter, maar ik wilde het toch weer proberen, en dat gaat mooi vlot. Bijna alle gegevens, inclusief de extra chauffeur, staan via SaveTime al in de computer. Je kunt extra opties toevoegen, maar dat was voor ons niet nodig.

    Waarom zou je een extra tank boeken ? Bij de Gold optie die we eerder nog wel namen deden we dat ook, maar omdat UK/brits die niet biedt doen we dat nooit meer. Het was altijd wel een leuke sport om op de laatste druppels binnen te rijden, maar tegenwoordig tanken we de auto gewoon af bij de goedkoopste pomp in de buurt en rijden dan naar het airport. Dat je dan nog een mijl of 20 rijdt valt bij de controle niet op, de tank lijkt dan nog gewoon vol. Is in het algemeen wel de goedkoopste oplossing, zeker ten opzichte van laten aftanken door Alamo (maar ook van de volle tank vooraf betalen).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #1279

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Klopt het dat schade aan banden niet is inbegrepen bij Gold?
    Lees eigenlijk overal, en ook in dit topic dat dit inderdaad niet is inbegrepen. Bij navraag bij het reisbureau (Arke) moest dit worden nagevraagd en kreeg ik vervolgens volgende mail terug:

    Ik heb het voor jullie nagevraagd en in de CDW (afkoop eigen risico) banden schade inbegrepen. Let wel, dit is alleen als je schade rijdt op asfalt wegen. Stel dat je op een gravel weg rijdt of denkt "dat weggetje" ziet er goed uit" en je zou lek rijden is dat niet verzekerd.

    Naar mijn idee moet je toch echt 'No risk garantie' extra afsluiten.

  10. Top | #1280
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    tegenwoordig tanken we de auto gewoon af bij de goedkoopste pomp in de buurt en rijden dan naar het airport.
    En de goedkoopste tank in de buurt kun je vinden op Gasbuddy Of op http://www.orlandoairports.net/transport/gas_prices.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •