Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 123 van de 233 EersteEerste ... 2373113121122123124125133173223 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.221 tot 1.230 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1221
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Alamo Miami International Airport

    Wat een pech Hanz. Dit hoor je niet vaak.

  2. Top | #1222
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij komen aan op key west op 17u 17 , het kantoor van alamo sluit om 18.00 uur . Is dit haalbaar voor de auto op te halen ? En is er een manier om na sluitingsuur je auto alsnog op te halen ?

  3. Top | #1223
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dan land je?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #1224
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Inderdaad,ik weet niet hoelang we nodig hebben om bij alamo te komen . Mijn man loopt meestal door naar alamo en ik haal de koffers op .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 07-01-15 om 10:25.

  5. Top | #1225
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Alamo zot op Key West volgens mij Off Site. Zie hier: https://www.alamo.com/en_US/car-rent...ationId=EYWO71 . Dan wordt het allemaal wel erg krap denk ik qua tijd.

    Follow these steps when you arrive at Key West Arpt Off Site
    - Follow the signs to baggage claim
    - Use the courtesy phone to call for shuttle pickup
    - Please proceed to the Alamo counter to obtain your rental agreement and vehicle keys.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #1226
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    wij hebben toen bewust niet bij Alamo gehuurt, maar bij Dollar, die zit in de hal (zo groot als een huiskamer, met 1 bali en een bagage band-tje)
    hun zijn wel gewoon aanwezig tot de laatste vlucht land..
    Alamo zit toch ong. 10 minuten verder weg met een shuttle (lopen is niet aan te raden, namelijk de andere kant van het eiland, ben je volgens de googlemaps bijna een uur onderweg) .. ze komen je op afroep ophalen,van het vliegveld
    als alles echt maar ook echt op tijd verloopt, dan zal het net haalbaar zijn.. als je direct de telefoon pakt om je te laten komen..

    het vliegveld in key west is klein, je land zowat voor de hal, je gaat via de trap je vliegtuig uit, en loopt richting de aankomst hal, een maal binnen zie je een mini bali en een mini bagageband,en daar hangt een telefoon waar je alamo mee kunt verwittigen dat je geland bent, het is echt zo groot als de gemiddelde huiskamer, je zult niet verdwalen
    eenmaal buiten kun je de shuttle van alamo opwachten, vlak aan een enorme grote parkeergarage van Dollar
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 07-01-15 om 13:40.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #1227
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Het klinkt bijna als het vliegveld van Madurodam
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #1228
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    ja haha, dat idee, hadden we ook toen we daar binnen stapte..
    als je aan het bagage bandje staat, zie je ook steeds een hand door een lap heen komen om de koffer een duwje te geven,die man staat daar gewoon buiten aan een veredeld hondenluik..

    de auto die we huurde was niet aanwezig, de verkoper rommelde eerst nog in het laadje van zijn collega (hertz) die naast hem staat/zit aan de zelfde desk
    maar toen die ook geen suv midsize bleekt te hebben meer, kregen we een upgrade ..
    er was die dag een explosie van verhuur, er waren ontzettend veel autos weg gegaan die dag (was rond fantasy fest)

    wat alamo betreft, die heeft ook niet veel auto`s op key west, wij hebben toen eerst goed ingelezen voor we daar een huur auto boekte
    en alles eens met google earth bekeken, en waren achteraf echt zo blij toen we alles `live` zagendat we Dollar hebben genomen (normaal altijd vast Alamo klanten)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #1229
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dus kunnen we beter onze auto de dag erna afhalen . Ik neem aan dat er taxis zijn aan de luchthaven ?
    Laatst gewijzigd door cindy74; 07-01-15 om 15:48.

  10. Top | #1230
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Een vraag:
    Ik ben een auto aan het huren via alamo.nl en kan me herinneren dat er vroeger altijd het Gold-pakket was.
    Nu zie ik enkel het tarief Fully Inclusive maar ik kan niet goed terugvinden wat hier onder valt. Is dit hetzelfde als Gold?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •