Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 118 van de 233 EersteEerste ... 1868108116117118119120128168218 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.171 tot 1.180 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1171
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij wonen net aan de grens met belgie en ik vindt het enger om in antwerpen te rijden als in Amerika Gaat echt prima! (zelf miami was zeer goed te doen) en van Disney naar universal is inderdaad snelweg/grote hoofdweg als we de tomtom volgende...ook van ons hotel trouwens naar Disney...15 min. en je staat er, alles staat ook prima aangegeven.

  2. Top | #1172
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik zou zeker geen losse dagen gaan huren, dan ben je vaak veel duurder uit dan een aaneengesloten periode. Ophalen bij DCCR is hetzelfde als op welke andere locatie dan ook, al is de keuze in auto's natuurlijk veel beperkter dan op het vliegveld, bijvoorbeeld. Wij hebben daar wel eens auto's geruild, en dat ging net zo als op andere lokaties. En je kunt er met de bus naar toe.

    Rijden is daar inderdaad beduidend relaxter als hier, zeker als je geen haast hebt, en wie heeft dat nou op vakantie. Ik zou het doen, het maakt je een stuk mobieler en flexibeler, zelfs in de WDW parken, alleen komt er dan wat parkeergeld bij.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #1173
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Zou een Chevy Spark voldoen in de omgeving van Orlando of is Kennedy Space Center bijvoorbeeld "net te ver weg"?

  4. Top | #1174
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Voor ritjes vanaf je hotel naar de parken, malls en outlets rond Orlando voldoet hij/zij prima en denk dat een ritje naar Kennedy Space Center ook best te doen is met zo'n type auto. ( Rijdt in ieder geval, zeker met de daar geldende benzineprijzen, wel lekker goedkoop )
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-10-14 om 22:32. Reden: q
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #1175
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaBE Bekijk Berichten
    Zou een Chevy Spark voldoen in de omgeving van Orlando of is Kennedy Space Center bijvoorbeeld "net te ver weg"?
    Als je niet te veel inkoopt bij de outlets (wat bijna onmogelijk is ) dan is het een leuke 2 persoons auto. Maar persoonlijk zou ik voor een wat hoger model gaan, een midsize SUV bijvoorbeeld. Dan heb je wat meer zicht op de omgeving, niet alleen fijner rijden, maar je ziet ook gelijk meer. Dat is ook extra vakantievreugd.
    En je kunt natuurlijk meer aankopen bergen
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #1176
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Nuenen, Nederland
    Berichten
    68

    Standaard Alamo Miami International Airport

    Kan iemand mij vertellen hoe het huren van een auto in z'n werk gaat bij Alamo op Miami airport (MIA) Ik zou graag willen weten of je net zoals in Orlando uit een rijtje auto's mag kiezen of dat er eentje wordt toegewezen? Iemand ervaring mee?
    Een slechte dag op vakantie is altijd nog beter dan een goede dag op t werk....

  7. Top | #1177
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Auto huren bij Alamo Miami Intl.

    Wij zijn er 3 weken geleden geweest, wat een puinhoop!! De auto's in onze klasse klopte niks van en in de speciality rij stonden een heleboel standard SUV's die we niet meekregen omdat er "GPS" in zat. Gelukkig zetten ze net een Ford Explorer neer die trouwens van binnen niet schoon was gemaakt en hebben we die maar meegenomen. Maar dit is ook een standard SUV terwijl we een full size geboekt hadden. Maar die hadden ze daar helemaal niet. Dus toch maar meegenomen want we waren er helemaal klaar mee. Wel een klacht ingediend bij Alamo en we hebben tegoedbonnen gekregen. Als we ooit nog een keer op Miami vliegen(normaal altijd op Orlando maar dit was een vlucht uit Las Vegas en die was rechtstreeks) huren we zeker niet meer bij Alamo/National!!

  8. Top | #1178
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    46

    Standaard Re: Auto huren bij Alamo Miami Intl.

    Wij hadden een gewone auto gehuurd (compact klasse) en mochten uit een rijtje van een auto of 6 kiezen. Aan de balie vond ik de medewerkster buitengewoon onaardig, maar goed...daar ben je zo weer vanaf ;-)

  9. Top | #1179
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Auto huren bij Alamo Miami Intl.

    Wij kwamen afgelopen jaar op Valentine's Day aan en eigenlijk hadden we een intermediate maar alle auto's waren verhuurd en we konden kiezen uit een hele rij minivans. Dus kiezen was mogelijk.

  10. Top | #1180
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Auto huren bij Alamo Miami Intl.

    @Fitzroy, wij wilden niet kiezen, als we een fullsize SUV huren EN betalen willen we geen minivan. Als de auto die je hebt gehuurd er niet is hoor je een upgrade te krijgen en geen auto die 2 klasses lager is. Maar in Miami zetten ze maar zo wat in de speciality rij en die willen ze dan nog niet meegeven ook. Hoezo kiezen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-11-14 om 06:18. Reden: q



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •