Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 110 van de 233 EersteEerste ... 1060100108109110111112120160210 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.091 tot 1.100 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1091
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosevents Bekijk Berichten
    je kunt gewoon doorlopen naar de bedienden bij de auto's. mocht het niet lukken afhankelijk waar je op vliegt maar in Tampa is de balie slecht 2 minuten verder op.
    Met wat extra geld in je zak (20 dollar) kun je zo maar aldaar een upgrade krijgen.
    Wij hadden compact en voor 20 dollar kregen we midsize mee. Gewoon vragen aan die gasten die er rondlopen...
    Grappig, 1e week van juni vliegen wij deze route ook met BA en huren we ook bij Alamo op TPA Int. Airport. Ik heb ook altijd 20 USD op zak voor als ik niet kan/mag kiezen wat naar mijn zin is. Zit Alamo daar trouwens op de terminal? Ik hoop wel dat onze bagage wel gelijk meevliegt, na de eerste nacht zitten vertrekken we al naar Orlando!

  2. Top | #1092
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Heeft iemand nog online check-in optie van Alamo kunnen proberen? Ik heb deze keer via de Brits site een standard suv gehuurd en zag dus dat je ook online kan inchecken. Als ik op die pagina ben, zie ik dat je de land van herkomst en rijbewijs gegevens moet invullen en ook eventuele andere opties kan kiezen (navigatie etc...). Additional driver kan je ook daar opgeven.

    Ik las eerder in deze topic dat het sommigen niet lukte en dus ik ben een beetje "bang" om het te proberen en om straks ter plekke te horen krijgt dat het niet is gelukt etc..

    Iemand dus nog ervaring mee?

  3. Top | #1093
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb onlangs op het vliegveld van Ft Myers gebruik gemaakt van de zuil en dat ging prima. Ik had geboekt via Alamo Brits.

  4. Top | #1094
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    U heeft nog tot morgen middernacht om gebruik te maken van de USA voordeeldagen van de KLM. En daarom geeft Alamo.nl u ook nog tot morgen middernacht de tijd om te scoren met een voordeel van EUR 17,50 op de reserveringskosten van een huurauto in de USA! Bent u van plan om een rondreis te maken door het Westen van de Verenigde Staten of gaat u genieten van de Oostkust? Reserveer uw huurauto nu nog voordeliger via Alamo.nl. Vul tijdens het reserveren de actiecode GOAL in en maak direct gebruik van uw voordeel. Deze aanbieding loopt tot dinsdag 17 juni 24:00 uur en is geldig voor nieuwe reserveringen en geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen.


    Vandaag deze mail ontvangen.
    Laatst gewijzigd door Njit; 16-06-14 om 18:46.

  5. Top | #1095
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Mjah.. de meeste bekende aanbieders zoals USAReisen, RentalCars.com en alamo.co.uk hebben STANDAARD geen reserveringskosten.
    Dus ik denk niet dat dit nu zo'n spectaculaire aanbieding is..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #1096
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Als ik in Oktober een standard SUV boek voor een week kost hij bij alamo.nl € 397,00 en bij alamo.co.uk/brits £ 157,00. Dit is dan zonder tank benzine maar voor dat prijsverschil kun je wel een tank benzine kopen

  7. Top | #1097
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Omgerekend is dat ca 196 euro. Verschil van 201 euro. Daar kun je wel meer dan 1 tank benzine voor kopen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #1098

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij hebben ook een SUV mid Alamo gehuurd voor een week in oktober en betalen €164,- (easyterra) Misschien huur je 'm langer dan een week? Ik vind het verschil zo groot.

  9. Top | #1099
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bij Alalom.co.uk/brits zit voor dit bedrag 3 extra bestuurders, die kosten bij Easyterra $ 10,00 per dag. En dan gaat dit over een standard SUV, niet over een midsize die jullie gehuurd hebben. Die kost trouwens ongeveer € 164,00 maar dan ook met 3 extra bestuurders bij alamo/brits.

  10. Top | #1100

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Toen ik daar voorheen zocht, kostte ie meer dan bij easyterra. Nu ik het opnieuw invul is het inderdaad goedkoper. Dank voor de tip!
    Laatst gewijzigd door Buurvrouw; 21-06-14 om 17:01.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •