Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 107 van de 233 EersteEerste ... 75797105106107108109117157207 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.061 tot 1.070 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1061
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Sandford international is goed. Luchthavencode is SFB.

  2. Top | #1062

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Weet iemand of upgraden in Sanford bij Alamo een beetje lukt?
    Ik wil eigenlijk een Tahoe huren maar een Grand Cherokee is €340 goedkoper.
    We gaan 28 dagen dus als ik dan voor bijv. $10 per dag kan upgraden is het voordeliger....blijven Hollanders he...

  3. Top | #1063
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Het aanbod van autos op Sanford is volgens mij niet zo gek groot, dus de kans dat je daar gratis kan upgraden is dan ook niet zo groot. Maar zoals ik altijd zeg " show your papers, be polite " en wie weet maak je dan een kans. Heb overigens bij National/Alamo op Orlando en gisteren op Tampa geen Cherokees gezien en ook eigenlijk de afgelopen weken niet als rentalcar zien rijden. Als je een Standard-SUV hebt gehuurd is de kans groot dat je een Chevrolet Equinox, GMC Terrain of Nissan Mureno treft. De Tahoe heb ik zelf ook al een paar keer gekregen als upgrade, maar hou er rekening mee dat die met zn 5.7 V8 een gem verbruik heeft van 1 op 4 tot 1 op 6 wat inhoudt dat je, met de prijs van gemiddeld $3,70 per gallon op dit moment om de 2/3 dagen voor $100 staat te tanken... en als je dat even berekend over je verblijfsduur.

    Probeer te gaan voor een Chevrolet Traverse, GMC Accadia of Ford Explorer ;-)
    Laatst gewijzigd door PENPE; 25-04-14 om 18:54.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  4. Top | #1064

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    He Penpe, dank je voor je reactie. Het hoeft ook niet gratis en ik bedoelde inderdaad Standard vs. Fullsize SUV. Het liefst zou ik een Expedition huren maar denk dat dat helemaal duur wordt.
    De upgrade hoeft ook niet gratis maar als het zo rond de $10 en $15 per dag blijft....Denk dat ik maar gewoon een Fullsize huur en dan probeer to rent it with a smile en dan wie weet lukt een slagje groter of luxer...heb op MCO en MIA wel succes gehad wat upgraden betreft maar wordt eerste keer SFB. En die 4 weken in het jaar betaal ik graag voor de benzine voor ik weer in mijn Nissannetje stap

  5. Top | #1065
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Het aanbod van autos op Sanford is volgens mij niet zo gek groot, dus de kans dat je daar gratis kan upgraden is dan ook niet zo groot. Maar zoals ik altijd zeg " show your papers, be polite " en wie weet maak je dan een kans. Heb overigens bij National/Alamo op Orlando en gisteren op Tampa geen Cherokees gezien en ook eigenlijk de afgelopen weken niet als rentalcar zien rijden. Als je een Standard-SUV hebt gehuurd is de kans groot dat je een Chevrolet Equinox, GMC Terrain of Nissan Mureno treft. De Tahoe heb ik zelf ook al een paar keer gekregen als upgrade, maar hou er rekening mee dat die met zn 5.7 V8 een gem verbruik heeft van 1 op 4 tot 1 op 6 wat inhoudt dat je, met de prijs van gemiddeld $3,70 per gallon op dit moment om de 2/3 dagen voor $100 staat te tanken... en als je dat even berekend over je verblijfsduur.
    Zijn de Equinox/Terrain/Mureno niet een klasse lager, Midsize SUV ?

  6. Top | #1066
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Nope, Equinox valt onder de Standard-SUV's
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  7. Top | #1067
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij hebben een GMC Terrain mee als standard SUV. Bevalt overigens prima.

  8. Top | #1068
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Nope, Equinox valt onder de Standard-SUV's
    hmmm.... Deze zijn wel kleiner dan de geadverteerde Santa Fe / Grand Cherokee.

  9. Top | #1069
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Nou we hebben onze auto bij Alamo gehuurd. We zijn maar met zn tween dus hebben gekozen voor een Midsize. Vraagje; hoe gaat het in zijn werking als we op Sanford aankomen? Zit Alamo in de aankomsthal of ergens anders? En hoe gaat het vanaf daar in zijn werking??

  10. Top | #1070
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik wil eens voor de verandering ook eens een keertje boeken op de Alamo Brit site, aangezien het me toch wel weer wat scheelt. Normaal boek ik altijd via drive-usa.eu.

    Zo te zien zijn de volgende voorwaarden exact hetzelfde. Ik wil toch echter even vragen of dat echt zo is, om geen onaangename verassingen straks tegen te komen.

    Drive-usa:


    Alamo Brit:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •