Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 106 van de 233 EersteEerste ... 65696104105106107108116156206 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.051 tot 1.060 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1051
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb daarvoor met Arke gebeld en de code doorgekregen. Overigens kun je wel online inchecken maar moet je vervolgens alsnog langs de balie. Maar dat gaat dan wel sneller en ze zeuren ook niet aan je hoofd om allerlei extra's omdat je dat al allemaal hebt aangegeven op je check-in formulier.

  2. Top | #1052
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Oke bedankt voor je snelle reactie.
    Ik moet morgen alleen even la gs D-reizen want daar hebben we de reis geboekt en Arke zelf kon ons de code niet geven om in te loggen.
    Dat moet het reisbureau dus doen...lekker handig.
    Maar dan komt het vast goed!!!

  3. Top | #1053
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Sanford is een erg rustige luchthaven en veel mensen uit het vliegtuig vliegen door naar Miami, er zijn dan ook geen lange wachtrijen bij de balie van Alamo. Voorgaande keren waren wij direct aan de beurt zonder enig gezeur over upgrades etc. dus vooraf inchecken is echt niet nodig hoor.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  4. Top | #1054
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Goed te weten, dank je wel Jose.

  5. Top | #1055
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wat Jose zegt is ook onze ervaring. Afhandeling op Sanford is voor ons altijd binnen 10 minuten geregeld (Dollar).

  6. Top | #1056
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    41

    Standaard Alamo /brits

    Hallo weet iemand misschien hoe ik een boeking kan veranderen of afzeggen ik heb namelijk een verkeerde aflevertijd ingevuld.
    Als ik naar cancel ga en mijn boekingsnummer en naam invul krijg ik dat ik niet online kan veranderen maar moet bellen of e-mailen maar geen van tweeen lukt.Het gaat over Alamo Brits maar het lukt ook niet op Alamo.com. Heeft iemand goede raad?

  7. Top | #1057
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Alamo /brits

    Hoeveel scheelt de aflevertijd met de werkelijke tijd? Het is namelijk altijd een indicatie, het is niet zo dat ze een auto speciaal voor je klaar gaan zetten.

    Je kan ze gewoon mailen:

    For rentals in Europe

    Please call 0871 3841086* or email alamoukweb@rentpremier.com
    Post Rental Query call 0845 1202071 or email alamocr@rentpremier.com
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #1058
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Alamo /brits

    Even uitkijken met annuleren als je al hebt betaald want dan krijg je direct te maken met een koers verschil. Mailen zou wel moeten lukken hoor, en dan gewoon even vragen of je tijd aangepast kan worden. Als de ophaal tijd niet onder de terugbreng tijd is zal dit snel aan te passen zijn (heb ik al wel eens gehad ivm vlucht wijiziging) . is dit wel zo komt er waarschijnlijk een huurdag bij, daar moet je wel even voor oppassen. Welk email adres heb je gebruikt?
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  9. Top | #1059
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dank U wel voor de informatie het is mij gelukt om te anuleren.

  10. Top | #1060
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Nog even een vraag. Ik wil via Aloma Brits een auto huren. Oppikken op Orlando Sanford. Echter vindt ik alleen Orlando International of Sanford International airport bij het keuze menu. Ik weet voor 95% zeker dat ik voor Sanford International moet kiezen, maar toch twijfel ik. Wie weet het juiste antwoord. Niet dat Sanford straks 2 vliegvelden kent waarvan 1 International en 1 Orlando Sanford....haha



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •